Spiritueel Ondernemers Netwerk

MARKTPLAATS (27)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

je eigen profileren op een beurs

hallo allemaal!! ik wil graag onze stichting strong together onder de aandacht brengen. wij zetten ons in voor mensen dichterbij elkaar te…

Begonnen door Indigo Huijbregts

0 20 Nov 2011

Mensen, kennis en kunde gevraagd voor stiltecentra binnen bedrijven en instellingen

Voor organisaties bied ik via mijn bedrijf Aylan outsourcing van stiltecentra. Aylan organiseert en regelt voor opdrachtgevers alles wat me…

Begonnen door Joost van Erp

24 5 Jul 2011

Gezocht: mensen die hun Spirituele Droom willen realiseren!

Zou jij graag van je spirituele hobby je werk willen maken? Wil jij je eigen spirituele onderneming opzetten, maar krijg je het op de een o…

Begonnen door Timea van der Hoek

0 20 Jun 2011

Wie richt zich specifiek op coaching/begeleiding van startende ondernemers?

Mensen die groeien in bewustwording worden zich ook bewuster wie ze zelf zijn, wat ze kunnen en willen. Dit kan ertoe leiden dat ze besluit…

Begonnen door Theo Buijsrogge

16 20 Jun 2011
Antwoord van Timea van der Hoek

Gezocht coach in Zeeland of België die mij kan helpen vanuit uitkering aan de slag te gaan als spirituele lerares!

Momenteel heb ik een uitkering en wil heel graag aan de slag als spiritueel lerares of coach. Ik bezit nog geen diploma's of certificaten m…

Begonnen door Manolita

9 30 Apr 2011
Antwoord van Raf Vlummens

Wie weet er een setting in het noorden van het land, waarin ik met Rebalancing lichaamswerk een bijdrage kan leveren aan groei in bewustzijn

Hallo, Ik ben op zoek naar een  mogelijkheid om samen te werken met mensen  in het noorden van het land, die anderen begeleiden in het proc…

Begonnen door Victor Koelman

2 28 Jan 2011
Antwoord van Victor Koelman

Hoe verkoop ik m'n zeilreizen?

Ben pas begonnen met een boekings- en organisatiebureau voor (spirituele) reizen op (zeil) schepen. Zowel voor individuele reizigers als oo…

Begonnen door Sandra Zeinstra

16 5 Feb 2010
Antwoord van Sandra Zeinstra

Wil je een Akasha Records Reading per mail ontvangen ?

Andere benamingen voor de Akasha records zijn ook wel: Het Grote Levensboek, de Kosmische Ziel, Collectieve Bewustzijn, Collectief Onderbew…

Begonnen door Viviana - Spiritscoach

1 3 Sept 2009
Antwoord van Theo Buijsrogge

Wie wil wat vertellen over spirituele kracht in ruil voor gezellige middag??

Hallo allen! Ik organiseer met mijn bureau op 19 juni een inspirerende midsummer bijeenkomst voor klanten, relaties en vrienden. Het thema…

Begonnen door Renilde Huizenga

10 12 Aug 2009
Antwoord van Ronald van de Sande

Feedback en tips gevraagd mbt nieuwe site Onthaasten-en-Genieten.nl

Beste mensen, Graag ontvang ik van jullie tips, reacties en andere feedback over mijn nieuwe interactieve website www.onthaasten-en-geniet

Begonnen door Meindert van Dijk

12 5 Jun 2009
Antwoord van Meindert van Dijk

RSS

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...
te koop bij:
managementboek.nl