Spiritueel Ondernemers Netwerk

Discussies van Cees de Groot aka S'ace (37)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Recente activiteiten

"hoY Robert Jan,   ik ben van mening dat wanneer je meldt dat je iets niet snapt  dat…"

Cees de Groot aka S'ace heeft 23 Feb 2011 gereageerd op De Nieuwe Democratie (3)

4 23 Feb 2011
Antwoord van Cees de Groot aka S'ace

"@Robert Jan, ik heb gemeend om 3 secties aan te brengen omdat er ook 3 samenwerkende…"

Cees de Groot aka S'ace heeft 17 Jan 2011 gereageerd op De Nieuwe Democratie (3)

4 23 Feb 2011

"Overigens ben ik van mening dat wanneer wij een nieuwe vorm van democratie bedenken…"

Cees de Groot aka S'ace heeft 24 Nov 2010 gereageerd op De Nieuwe Democratie (1)

6 24 Nov 2010

"Tja, ik begrijp na dat het kwartje viel (dat is de stuiver van 20 euricent) dat ik…"

Cees de Groot aka S'ace heeft 24 Nov 2010 gereageerd op De Nieuwe Democratie (1)

6 24 Nov 2010

"vanuit mijn californische connectie op UCS - united community of spirits - ontving i…"

Cees de Groot aka S'ace heeft 23 Nov 2010 gereageerd op De Nieuwe D'emocratie (0)

2 23 Nov 2010

"HA , nu moet ik nog even ingrijpen op mijn vorige aandracht ... immers ik stelde "g…"

Cees de Groot aka S'ace heeft 23 Nov 2010 gereageerd op De Nieuwe Democratie (1)

6 24 Nov 2010

"dank Iwanjka, ik zal eens kijken binnenkort. op voorhand voel ik wat weerstand bi…"

Cees de Groot aka S'ace heeft 23 Nov 2010 gereageerd op De Nieuwe Democratie (1)

6 24 Nov 2010

"(hoewel de uitnodiging spreekt van "hierop reageren" is mijn aandrage heir meer van…"

Cees de Groot aka S'ace heeft 22 Okt 2010 gereageerd op De Nieuwe Democratie (3)

4 23 Feb 2011

"Als initiator van deze dialoog (type "I-Thou" volgens Martin Buber/Prinses Irene, en…"

Cees de Groot aka S'ace heeft 9 Okt 2010 gereageerd op De Nieuwe Democratie (1)

6 24 Nov 2010

"Beste Jarien, ik dank je voor de vragen die je je stelt en meedeelt aan ons/mij incl…"

Cees de Groot aka S'ace heeft 30 Sept 2010 gereageerd op De Nieuwe D'emocratie (0)

2 23 Nov 2010

RSS

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...
te koop bij:
managementboek.nl

"Wil je weten wie je bent en wat je hier te doen hebt?"