Spiritueel Ondernemers Netwerk

Discussies van Jacqueline Pronk (28)

Discussies waarop is gereageerd (25) Antwoorden Recente activiteiten

"Hallo Liesbeth, bij mij is 'persoonlijke crisis' het moment geweest waarop er een o…"

Jacqueline Pronk heeft 20 Sept 2010 gereageerd op "In crisistijd besteed ik meer/minder tijd aan mijn spirituele ontwikkeling."

5 21 Sept 2010
Antwoord van Liesbeth Bakker

"Hallo Theo, helemaal met je eens, ik voel dit ook zo. Wat een leuke en uitdagende…"

Jacqueline Pronk heeft 11 Jun 2010 gereageerd op Mooie verkiezingsuitslag!

20 10 Mei 2011
Antwoord van Jan Willem Jongejans

"Lieve Josefien, soms kan een boek je helpen herinneren wat je zelf al wel weet maar…"

Jacqueline Pronk heeft 16 Apr 2010 gereageerd op Je eigen kompas

30 12 Sept 2010
Antwoord van Corneli

"Hi Theo, het lijkt me leuk om zo nu en dan eens een inspirerende ontmoeting te hebb…"

Jacqueline Pronk heeft 4 Mrt 2010 gereageerd op Inspirerende bijeenkomsten Spiritueel Ondernemers Netwerk?

68 10 Mei 2010
Antwoord van Theo Buijsrogge

"Hi Marie-Bernadette, scherp slijpen? Dit verbaast me. De mens heeft een bewuste zi…"

Jacqueline Pronk heeft 22 Feb 2010 gereageerd op SPIRITUALITEIT.....................een gat in de markt!

10 22 Feb 2010
Antwoord van Jacqueline Pronk

"Hi Marie-Bernadette, mijn laatste reactie voor vandaag hoor het wordt anders wel er…"

Jacqueline Pronk heeft 21 Feb 2010 gereageerd op SPIRITUALITEIT.....................een gat in de markt!

10 22 Feb 2010

"Hi Marie-Bernadette, Ik begrijp wat je bedoelt maar zijn we werkelijk vorm en perso…"

Jacqueline Pronk heeft 21 Feb 2010 gereageerd op SPIRITUALITEIT.....................een gat in de markt!

10 22 Feb 2010

"Hallo Marie-Bernadette, natuurlijk is het niet erg als je dat niet vat maar om me t…"

10 22 Feb 2010

"Hi Marie-Bernadette, de stilte, ruimte, waarin het leven zich afspeelt is wat we zi…"

10 22 Feb 2010

"Hallo Marie-Bernadette, Kees, Heel veel mensen zijn zoekende naar iets wat ze misse…"

10 22 Feb 2010

RSS

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...
te koop bij:
managementboek.nl

"Wil je weten wie je bent en wat je hier te doen hebt?"