Spiritueel Ondernemers Netwerk

Jacqueline Verduijn

Discussies van Jacqueline Verduijn (15)

Discussies waarop is gereageerd (14) Antwoorden Recente activiteiten
Johannes Veerenhuis-Lens

"Hallo Johannes, Nee helaas, ik heb het idee dat het vele brainstormen zoals jij het…"

Jacqueline Verduijn heeft 7 Dec gereageerd op Nederland koploper qua spiritueel ondernemen?

4 7 Dec
Antwoord van Jacqueline Verduijn
Josefien Harmsen

"Hi Josefien, in mijn beleving zijn wij een uiting van het universeel bewustzijn. He…"

Jacqueline Verduijn heeft 14 Nov gereageerd op bén je bewustzijn of word je je bewust?

26 7 Dec
Antwoord van Ronald van de Sande(foto:kerst)
Theo Buijsrogge

"Hi Sandra, de dvd heb ik in huis en ik zit al met smart te wachten op het vervolg g…"

Jacqueline Verduijn heeft 27 Okt gereageerd op Uitdovend- en opkomend paradigma (en snappen de Belgen dat beter?)

17 16 Nov
Antwoord van Marjolein Mieras
Theo Buijsrogge

"Hi Theo, ik heb nog een tijdje gezocht naar het model dat Barbara Marx Hubbard laat…"

Jacqueline Verduijn heeft 23 Okt gereageerd op Uitdovend- en opkomend paradigma (en snappen de Belgen dat beter?)

17 16 Nov
Antwoord van Marjolein Mieras
Paul Fedder

"Hi Bert-Jan, niet krijgen wat je wilt is natuurlijk de grootste uitdaging in het le…"

Jacqueline Verduijn heeft 15 Okt gereageerd op Maak jij je Dromen waar door Doelen te stellen? Of laat jij leiden door je Ziel?

47 19 Nov
Antwoord van Heleen van den Berg
Paul Fedder

"Hi Paul, leven vanuit wat op je pad komt kan een heel bijzondere weg zijn. Je loopt…"

Jacqueline Verduijn heeft 10 Okt gereageerd op Maak jij je Dromen waar door Doelen te stellen? Of laat jij leiden door je Ziel?

47 19 Nov
Antwoord van Heleen van den Berg
Leo Sonneveld

"Hi Leo, Mooi om hierover te lezen. Mag ik hier misschien ook je aandacht vragen voo…"

Jacqueline Verduijn heeft 10 Okt gereageerd op Announcement of 2nd World Day of Interconnectedness on 101010

4 27 Okt
Antwoord van Leo Sonneveld
Donna Huizenga

"Hi Donna, het boek 'Messages from Michael" van Chelsea Quinn Yarbro is te bestellen…"

Jacqueline Verduijn heeft 24 Sept gereageerd op Boeken over spirituele levensfasen

9 13 Okt
Antwoord van Diana Horsten
Bert-Jan Wiegeraad

"Hi Bert-Jan, Heel mooi en helder geschreven. Het gedichtje vertelt eigenlijk dat ie…"

Jacqueline Verduijn heeft 21 Sept gereageerd op Doen waar je goed in bent

11 21 Sept
Antwoord van Jacqueline Verduijn
Martijn Meima

"Hi Martijn, uiteraard ook als coach raak je niet uitgeleerd en ben je een proces in…"

Jacqueline Verduijn heeft 21 Sept gereageerd op Verander de wereld, begin bij jezelf

5 19 Nov
Antwoord van Josefien Harmsen

RSS

Info

Theo Buijsrogge Theo Buijsrogge heeft dit netwerk opgezet op Ning.
Spirtituele vacatures, een baan die past bij je spirituele ontwikkeling
Blizevents - Into the essence of being
EnlightenNext Magazine
CoachingNet
De Bewustzijnsfabriek

Badge

Bezig met laden...

© 2009   Gemaakt op Ning door Theo Buijsrogge.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden