Spiritueel Ondernemers Netwerk

Ronald van de Sande

Discussies van Ronald van de Sande (45)

Discussies waarop is gereageerd (44) Antwoorden Recente activiteiten
Jos Leendertse

"Hoi Josefien, In zo'n ervaring voel je eigenlijk geen tijd. Ik voel(de) niks. All..."

Ronald van de Sande heeft 24 Nov gereageerd op Is er een relatie tussen beelddenken en hoogsensitiviteit?

14 24 Nov
Antwoord van Josefien Harmsen
Peter Heshof

"Beste Peter, Maar nu ben ik even het marketing-bureau dat onderzoekt of Mac Donal..."

Ronald van de Sande heeft 24 Nov gereageerd op Graag reacties op mijn artikel op de nieuwe rol van marketing?

16 24 Nov
Antwoord van Ronald van de Sande
Jos Leendertse

"Ik ervaar het als een soort Panorama Mesdag in aparte foto's die zich min of meer ..."

Ronald van de Sande heeft 24 Nov gereageerd op Is er een relatie tussen beelddenken en hoogsensitiviteit?

14 24 Nov
Jos Leendertse

"Dag Jos, Ik denk dat er wel een relatie is tussen beelddenken en hoogsensitivitei..."

Ronald van de Sande heeft 23 Nov gereageerd op Is er een relatie tussen beelddenken en hoogsensitiviteit?

14 24 Nov
Peter Heshof

"Precies hier, precies nu. Nu zijn we aan het praten zakelijk :-) "

Ronald van de Sande heeft 21 Nov gereageerd op Graag reacties op mijn artikel op de nieuwe rol van marketing?

16 24 Nov
Peter Heshof

"Dat beetje schrikken is de bedoeling :-) Ik open soms wat absoluut, je moet het w..."

Ronald van de Sande heeft 18 Nov gereageerd op Graag reacties op mijn artikel op de nieuwe rol van marketing?

16 24 Nov
Peter Heshof

"1. Product --> creativiteit wordt steeds belangrijker 2. Prijs --> bepaald v..."

Ronald van de Sande heeft 18 Nov gereageerd op Graag reacties op mijn artikel op de nieuwe rol van marketing?

16 24 Nov
Paul Fedder

"Harmonie"

Ronald van de Sande heeft 15 Nov gereageerd op Maak jij je Dromen waar door Doelen te stellen? Of laat jij leiden door je Ziel?

47 19 Nov
Antwoord van Heleen van den Berg
Paul Fedder

"Ik heb eigenlijk helemaal niks te willen. Ik volg mijn hart. Afrikaans, van deze ..."

Ronald van de Sande heeft 15 Nov gereageerd op Maak jij je Dromen waar door Doelen te stellen? Of laat jij leiden door je Ziel?

47 19 Nov
Antwoord van Heleen van den Berg
Runilde

"Wat nieuw is heeft geen waarde en wat waarde heeft is niet nieuw :-) Ik vraag voo..."

Ronald van de Sande heeft 11 Nov gereageerd op waardebepaling achteraf

3 11 Nov

RSS

Info

Theo Buijsrogge Theo Buijsrogge heeft dit netwerk opgezet op Ning.
Spirtituele vacatures, een baan die past bij je spirituele ontwikkeling
Blizevents - Into the essence of being
EnlightenNext Magazine
CoachingNet
De Bewustzijnsfabriek

Badge

Bezig met laden...

© 2009   Gemaakt op Ning door Theo Buijsrogge.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden