Spiritueel Ondernemers Netwerk

Discussies van Herman de Roos (11)

Discussies waarop is gereageerd (11) Antwoorden Recente activiteiten

"Hallo Monique, het heeft geen storm gelopen voor de bijeenkomst van 31 mei. Ik ga h…"

Herman de Roos heeft 10 Mrt 2010 gereageerd op Inspirerende bijeenkomsten Spiritueel Ondernemers Netwerk?

68 10 Mei 2010
Antwoord van Theo Buijsrogge

"Nou Josefien, De beslissing wordt je nu helemaal uit handen genomen. Slechts twee a…"

Herman de Roos heeft 10 Mrt 2010 gereageerd op Inspirerende bijeenkomsten Spiritueel Ondernemers Netwerk?

68 10 Mei 2010

"Hallo allemaal, Het heeft geen storm gelopen dus de bijeenkomst in Mennorode die ge…"

68 10 Mei 2010

"Hallo Josefien, Het is leuk wanneer je komt maar ik kan me ook helemaal je beslissi…"

Herman de Roos heeft 9 Mrt 2010 gereageerd op Inspirerende bijeenkomsten Spiritueel Ondernemers Netwerk?

68 10 Mei 2010

"Hallo Josefien, Ik las het volgende op de website van Mennorode. Misschien is het e…"

Herman de Roos heeft 8 Mrt 2010 gereageerd op Inspirerende bijeenkomsten Spiritueel Ondernemers Netwerk?

68 10 Mei 2010

"Hallo allemaal, Geen idee of dit de bedoeling is en of ik mijn beurt nu niet voorbi…"

Herman de Roos heeft 7 Mrt 2010 gereageerd op Inspirerende bijeenkomsten Spiritueel Ondernemers Netwerk?

68 10 Mei 2010

"Hallo Karin, Inmiddels heb ik overlegd en wanneer 1 april doorgaat ben ik erbij. g…"

Herman de Roos heeft 6 Mrt 2010 gereageerd op Inspirerende bijeenkomsten Spiritueel Ondernemers Netwerk?

68 10 Mei 2010

"Hallo Kees, Wanneer jij een datum prikt ga ik mijn best doen er bij te zijn. Groet…"

Herman de Roos heeft 5 Mrt 2010 gereageerd op Inspirerende bijeenkomsten Spiritueel Ondernemers Netwerk?

68 10 Mei 2010

"Hallo Karin, Mooi voorstel. Wanneer de bijeenkomst op 31 maart of 2 april zou kunne…"

Herman de Roos heeft 5 Mrt 2010 gereageerd op Inspirerende bijeenkomsten Spiritueel Ondernemers Netwerk?

68 10 Mei 2010

"Hallo Theo, Gefeliciteerd met je boek. Ook je idee om elkaar ergens te ontmoeten vi…"

Herman de Roos heeft 4 Mrt 2010 gereageerd op Inspirerende bijeenkomsten Spiritueel Ondernemers Netwerk?

68 10 Mei 2010

RSS

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...
te koop bij:
managementboek.nl

"Wil je weten wie je bent en wat je hier te doen hebt?"