Spiritueel Ondernemers Netwerk

Discussies van Jaap Nieuwenhuijzen (11)

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Recente activiteiten

"Hallo Cindy,   Wat mij betreft gaat het er niet om welke betekenis dieper is of oude…"

Jaap Nieuwenhuijzen heeft 22 Apr 2011 gereageerd op Wat is de ware betekenis van Pasen

3 23 Apr 2011
Antwoord van Cindy Bijlsma-Jonkerman

"Inderdaad, dal en piek bestaan ook niet. Het zijn slechts etiketten die iemand er op…"

Jaap Nieuwenhuijzen heeft 8 Mrt 2011 gereageerd op Heb ik een crisis nodig om te groeien in bewustzijn?

14 21 Apr 2011

"Hallo Kim, Je mag dan een vreemde eend zijn, je hebt wel een inspirerend profiel. No…"

Jaap Nieuwenhuijzen heeft 7 Mrt 2011 gereageerd op Heb ik een crisis nodig om te groeien in bewustzijn?

14 21 Apr 2011

"Heel herkenbaar. Crisis is kans. Ik noem het ook wel ongewenste hulp. Maar de vraag…"

Jaap Nieuwenhuijzen heeft 1 Mrt 2011 gereageerd op Heb ik een crisis nodig om te groeien in bewustzijn?

14 21 Apr 2011

"Bert-Jan, Mooi verhaal op je site. Wel herkenbaar. Ik werk met een soortgelijke aanp…"

Jaap Nieuwenhuijzen heeft 1 Mrt 2011 gereageerd op Hoe gaat een Spiritueel Ondernemer om met Acquisitie?

8 6 Mrt 2011
Antwoord van Anjo Jacobus van der Meij

"Beste Bert-Jan,   Bedankt voor je inspirerende antwoord. Mooi uitgelegd. Kun je nog…"

Jaap Nieuwenhuijzen heeft 28 Feb 2011 gereageerd op Hoe gaat een Spiritueel Ondernemer om met Acquisitie?

8 6 Mrt 2011
Antwoord van Anjo Jacobus van der Meij

"Beste Bert Jan,   Och, het was slechts een stelling om wat reacties uit te lokken. D…"

Jaap Nieuwenhuijzen heeft 17 Feb 2011 gereageerd op Discussiëren op deze site is preken voor eigen parochie

13 23 Feb 2011
Antwoord van Angelique Moorman

"Beste Angelique, Bedankt voor je uitgebreide reactie. Een mooi verhaal, voor velen h…"

Jaap Nieuwenhuijzen heeft 17 Feb 2011 gereageerd op Discussiëren op deze site is preken voor eigen parochie

13 23 Feb 2011
Antwoord van Angelique Moorman

RSS

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...
te koop bij:
managementboek.nl

"Wil je weten wie je bent en wat je hier te doen hebt?"