Spiritueel Ondernemers Netwerk

Gertrud Althausen

Discussies van Gertrud Althausen (28)

Discussies waarop is gereageerd (28) Antwoorden Recente activiteiten
Paul Fedder

"Voor mij en mijn beleving is het hoofd de schakelcentrale voor de grote universele..."

Gertrud Althausen heeft 14 Okt gereageerd op Maak jij je Dromen waar door Doelen te stellen? Of laat jij leiden door je Ziel?

47 19 Nov
Antwoord van Heleen van den Berg
Paul Fedder

"een waar woord - ik heb ook niet gekregen wat ik wilde maar al dat wat werkelijk n..."

Gertrud Althausen heeft 13 Okt gereageerd op Maak jij je Dromen waar door Doelen te stellen? Of laat jij leiden door je Ziel?

47 19 Nov
Paul Fedder

"Werkvormen om je levensmissie te vinden klinkt alweer als een hoofd-zaak wat het n..."

Gertrud Althausen heeft 13 Okt gereageerd op Maak jij je Dromen waar door Doelen te stellen? Of laat jij leiden door je Ziel?

47 19 Nov
Paul Fedder

"Hallo Noor, Dat klinkt als mijn weg ook. Fijn om dat ook eens van iemand anders t..."

Gertrud Althausen heeft 12 Okt gereageerd op Maak jij je Dromen waar door Doelen te stellen? Of laat jij leiden door je Ziel?

47 19 Nov
Paul Fedder

"nee de levensopdracht is iets anders dan je levenslessen. Je levenslopdracht is de..."

Gertrud Althausen heeft 12 Okt gereageerd op Maak jij je Dromen waar door Doelen te stellen? Of laat jij leiden door je Ziel?

47 19 Nov
Paul Fedder

"Ik heb hier nog een interessante link, tenminste voor mij is deze website een bron..."

47 19 Nov
Paul Fedder

"Ik heb een samenvatting gemaakt vanuit alle antwoorden die er al zijn door de zinn..."

Gertrud Althausen heeft 11 Okt gereageerd op Maak jij je Dromen waar door Doelen te stellen? Of laat jij leiden door je Ziel?

47 19 Nov
Joost van Erp

"Nou biedt zich aan voor massage en healing de bedrijfs-shaman www.rodehemelwandela..."

Gertrud Althausen heeft 19 Jul gereageerd op Mensen, kennis en kunde gevraagd voor stiltecentra binnen bedrijven en instellingen

18 8 Sept
Antwoord van Joost van Erp
Nino Michielse

" Bovenstaande foto laat je direct contact maken met engelenenergie van de bovenst..."

Gertrud Althausen heeft 19 Jul gereageerd op Mens-Engel Hybride

7 22 Aug
Antwoord van Viviana - Spiritscoach
Alexander Israël

"Hoi Alex, enige nadeel bij Skype is dat ik dan bij de computer moet blijfen. Maar..."

Gertrud Althausen heeft 19 Jul gereageerd op Coachen per webcam: kronkel of mogelijkheid?

15 5 Aug
Antwoord van Ray van den Bel

RSS

Info

Theo Buijsrogge Theo Buijsrogge heeft dit netwerk opgezet op Ning.
Spirtituele vacatures, een baan die past bij je spirituele ontwikkeling
Blizevents - Into the essence of being
EnlightenNext Magazine
CoachingNet
De Bewustzijnsfabriek

Badge

Bezig met laden...

© 2009   Gemaakt op Ning door Theo Buijsrogge.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden