Spiritueel Ondernemers Netwerk

Discussies van Cor Bijl (41)

Discussies waarop is gereageerd (13) Antwoorden Recente activiteiten

"Beste Marian, Het Zijn is het één zijn met God, met het geheel, met het leven zelf,…"

Cor Bijl heeft 12 Dec 2013 gereageerd op Contact gezocht met mensen die het verlicht/volmaakt/echt zijn of kortweg het Zijn hebben gerealiseerd.

19 18 Jan 2014
Antwoord van Gijs van Dinther

"Je blijft specifiek Eva. Verder ben je ongenuanceerd over wat gewoon is, wat zichzel…"

Cor Bijl heeft 12 Dec 2013 gereageerd op Contact gezocht met mensen die het verlicht/volmaakt/echt zijn of kortweg het Zijn hebben gerealiseerd.

19 18 Jan 2014

"Beste Marian en Eva.   Bedankt voor jullie reactie. Met alle respect, maar ik zie da…"

Cor Bijl heeft 11 Dec 2013 gereageerd op Contact gezocht met mensen die het verlicht/volmaakt/echt zijn of kortweg het Zijn hebben gerealiseerd.

19 18 Jan 2014

"Beste Eva, dank voor je reactie en je aanbeveling. Ik vind het fijn dat mensen meede…"

Cor Bijl heeft 10 Dec 2013 gereageerd op Contact gezocht met mensen die het verlicht/volmaakt/echt zijn of kortweg het Zijn hebben gerealiseerd.

19 18 Jan 2014

"Hoi Genevieve, Op Aarde zijn is het zijn in de materie, in de dualiteit, in de tegen…"

Cor Bijl heeft 29 Okt 2013 gereageerd op de toestand van de wereld

4 12 Nov 2013
Antwoord van Genevieve Manaois

"Beste Frank, Ik vind het op zijn zachtst gezegd ongepast om mijn oproep te gebruiken…"

Cor Bijl heeft 26 Okt 2013 gereageerd op Contact gezocht met mensen die het verlicht/volmaakt/echt zijn of kortweg het Zijn hebben gerealiseerd.

19 18 Jan 2014

"Hoi Frank, Dank voor je info. Ik zie daar echter geen mensen die uitkomen voor hun v…"

Cor Bijl heeft 22 Okt 2013 gereageerd op Contact gezocht met mensen die het verlicht/volmaakt/echt zijn of kortweg het Zijn hebben gerealiseerd.

19 18 Jan 2014

"Hoi Josefien, Ik lees dat jij het ego gelijk stelt aan je persoonlijkheid. Dat is in…"

Cor Bijl heeft 1 Jun 2010 gereageerd op Je eigen kompas

30 12 Sept 2010
Antwoord van Corneli

"Het Zijn is de toestand voorbij oorzaak en gevolg, voorbij modellen/systemen, voorbi…"

30 12 Sept 2010
Antwoord van Corneli

"Als iets eenvoudig is, kan het betekenen dat het niet moeilijk is, dat er weinig int…"

30 12 Sept 2010
Antwoord van Corneli

RSS

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...
te koop bij:
managementboek.nl