Spiritueel Ondernemers Netwerk

Discussies van Eva Kraan (6)

Discussies waarop is gereageerd (6) Antwoorden Recente activiteiten

"Niet specifiek, Cor. Het zijn in mijn ogen vnl. mensen die hun eigen kompas volgen,…"

Eva Kraan heeft 12 Dec 2013 gereageerd op Contact gezocht met mensen die het verlicht/volmaakt/echt zijn of kortweg het Zijn hebben gerealiseerd.

19 18 Jan 2014
Antwoord van Gijs van Dinther

"Ik ben het met Marian eens... Daarbij, de 'verlichte' mensen die ik sporadisch heb m…"

Eva Kraan heeft 10 Dec 2013 gereageerd op Contact gezocht met mensen die het verlicht/volmaakt/echt zijn of kortweg het Zijn hebben gerealiseerd.

19 18 Jan 2014

"Euhm. Beste Cor, volgens mij denken mensen hier alleen maar met je mee, waarbij ande…"

Eva Kraan heeft 9 Dec 2013 gereageerd op Contact gezocht met mensen die het verlicht/volmaakt/echt zijn of kortweg het Zijn hebben gerealiseerd.

19 18 Jan 2014

"ghi...zat ik ook net te bedenken...waarom niet samen aan de wandel gaan  :D"

Eva Kraan heeft 15 Jun 2011 gereageerd op Een geschikte vrouw waar vind je die als professioneel hulpverlener?

28 15 Jun 2011
Antwoord van Mandy

"haha ik begin een beetje allergisch te worden van jullie 'wij hulpverleners'. Bescho…"

Eva Kraan heeft 15 Jun 2011 gereageerd op Een geschikte vrouw waar vind je die als professioneel hulpverlener?

28 15 Jun 2011
Antwoord van Mandy

"Dag Gerard, allereerst wil ik je melden dat je hierin echt niet alleen staat, en da…"

Eva Kraan heeft 25 Apr 2011 gereageerd op Een geschikte vrouw waar vind je die als professioneel hulpverlener?

28 15 Jun 2011
Antwoord van Mandy

RSS

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...
te koop bij:
managementboek.nl

"Wil je weten wie je bent en wat je hier te doen hebt?"