Spiritueel Ondernemers Netwerk

Bert-Jan Wiegeraad

Discussies van Bert-Jan Wiegeraad (64)

Discussies waarop is gereageerd (55) Antwoorden Recente activiteiten
Peter Heshof

"Hallo Peter, Ik onderschrijf veel van wat je schrijft. Ik denk echter dat het mee..."

Bert-Jan Wiegeraad heeft 21 Nov gereageerd op Graag reacties op mijn artikel op de nieuwe rol van marketing?

16 24 Nov
Antwoord van Ronald van de Sande
Runilde

"Hallo Runilde, Ik heb goede ervaringen met waardebepaling achteraf: http://spiri..."

Bert-Jan Wiegeraad heeft 11 Nov gereageerd op waardebepaling achteraf

3 11 Nov
Antwoord van Ronald van de Sande
Bert-Jan Wiegeraad

"Toevallig vandaag op internet gevonden: http://www.nieuwwij.nl/index.php?pageID=1..."

Bert-Jan Wiegeraad heeft 14 Okt gereageerd op Ondernemen in crisistijd

1 14 Okt
Antwoord van Bert-Jan Wiegeraad
Paul Fedder

"Deze vind ik ook mooi: Alles wat ik nodig had Ik vroeg om kracht en ik kreeg moe..."

Bert-Jan Wiegeraad heeft 13 Okt gereageerd op Maak jij je Dromen waar door Doelen te stellen? Of laat jij leiden door je Ziel?

47 19 Nov
Antwoord van Heleen van den Berg
Paul Fedder

"Toon was getrouwd, had twee kinderen en werkte als accountmanager bij een groot be..."

Bert-Jan Wiegeraad heeft 12 Okt gereageerd op Maak jij je Dromen waar door Doelen te stellen? Of laat jij leiden door je Ziel?

47 19 Nov
Paul Fedder

"Hallo Paul, Persoonlijk zie ik geen noodzakelijke tegenstelling tussen doel en zi..."

Bert-Jan Wiegeraad heeft 8 Okt gereageerd op Maak jij je Dromen waar door Doelen te stellen? Of laat jij leiden door je Ziel?

47 19 Nov
Anne-Christine Staals

"Hallo Anne-Christine, Gefeliciteerd met je boek. Ik heb nog nooit een boek gesch..."

Bert-Jan Wiegeraad heeft 4 Okt gereageerd op Vraag: wanneer geef je een lezing?

5 7 Okt
Antwoord van Anne-Christine Staals
Donna Huizenga

"Hallo Donna, Ik kan mij het volgende boek herinneren: Ween niet mijn kinderen van..."

Bert-Jan Wiegeraad heeft 23 Sept gereageerd op Boeken over spirituele levensfasen

9 13 Okt
Antwoord van Diana Horsten
Wonieka A. Meuter

"Hallo Wonieka, Ik denk dat jouw intenties met jouw vragen heel goed zijn. Graag g..."

Bert-Jan Wiegeraad heeft 18 Sept gereageerd op Verbinden of afscheiden?

10 19 Sept
Antwoord van Wonieka A. Meuter
Wonieka A. Meuter

"Ik zie in het antwoord van Jacqueline geen angst die verder onderzocht moet worden..."

Bert-Jan Wiegeraad heeft 18 Sept gereageerd op Verbinden of afscheiden?

10 19 Sept
Antwoord van Wonieka A. Meuter

RSS

Info

Theo Buijsrogge Theo Buijsrogge heeft dit netwerk opgezet op Ning.
Spirtituele vacatures, een baan die past bij je spirituele ontwikkeling
Blizevents - Into the essence of being
EnlightenNext Magazine
CoachingNet
De Bewustzijnsfabriek

Badge

Bezig met laden...

© 2009   Gemaakt op Ning door Theo Buijsrogge.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden