Spiritueel Ondernemers Netwerk

ruud

Discussies van ruud (22)

Discussies waarop is gereageerd (20) Antwoorden Recente activiteiten
Katinka Hesselink

"Hi Katinka, het leven is wat het is en pas op het moment zelf als het zich voltrek..."

ruud heeft 5 Jul gereageerd op Kwantum spiritualiteit en vrijheid - scheppen we onze eigen werkelijkheid?

14 10 Jul
Antwoord van Ronald van de Sande
Katinka Hesselink

"Katinka, ik begrijp wat je bedoeld, de omstandigheden kunnen zwaar zijn. Toch denk..."

ruud heeft 3 Jul gereageerd op Kwantum spiritualiteit en vrijheid - scheppen we onze eigen werkelijkheid?

14 10 Jul
Alexander Israël

"Alexander zoals ik al schrijf, "kan die derde stap gezet worden"maar hoeft niet. I..."

ruud heeft 3 Jul gereageerd op Coachen per webcam: kronkel of mogelijkheid?

15 5 Aug
Antwoord van Ray van den Bel
Alexander Israël

"Hi Alexander, Het is zeker van deze tijd. In het kader dat je eerst gaat googelen ..."

ruud heeft 3 Jul gereageerd op Coachen per webcam: kronkel of mogelijkheid?

15 5 Aug
Antwoord van Ray van den Bel
Katinka Hesselink

"Hi Katinka, Voorbeeld; Iemand krijgt een burnout, is de persoon daar vrij in om di..."

ruud heeft 2 Jul gereageerd op Kwantum spiritualiteit en vrijheid - scheppen we onze eigen werkelijkheid?

14 10 Jul
Marion Dikkers van Gameren

"Mooi verhaal Marion, dank je voor het plaatsen. Voor mij is heel herkenbaar dat je..."

ruud heeft 25 Mei gereageerd op SMT 18-5-2009 Groot Groter Jij, interactieve lezing onder leiding van Rinze Terluin

4 25 Mei
Antwoord van Marion Dikkers van Gameren
Arvind Autar

"Hi Arvind, alle spirituele boeken gaan daar over. Praktisch, geef een voorbeeld wa..."

ruud heeft 25 Mei gereageerd op Een aantal vragen m.b.t tot het cultiveren van . . .

5 3 Jul
Antwoord van Arlette Deutekom
ruud

"Dank jullie voor jullie reacties Larimar, Gertrud en Jeannette. groetjes ruud"

ruud heeft 7 Apr gereageerd op Moreel gedrag, intuïtie ??

3 7 Apr
Antwoord van ruud
Theo Buijsrogge

"Hi Theo, dat er iets moet/gaat veranderen is duidelijk. Bonus is voor mij een oord..."

ruud heeft 3 Apr gereageerd op Heksenjacht tegen bonus

2 3 Apr
Antwoord van Gertrud Althausen
Meindert van Dijk

"Hi Meindert, Waar wil je reactie op? Op het ontwerp van de site of de inhoud van d..."

ruud heeft 22 Mrt gereageerd op Feedback en tips gevraagd mbt nieuwe site Onthaasten-en-Genieten.nl

12 5 Jun
Antwoord van Meindert van Dijk

RSS

Info

Theo Buijsrogge Theo Buijsrogge heeft dit netwerk opgezet op Ning.
Spirtituele vacatures, een baan die past bij je spirituele ontwikkeling
Blizevents - Into the essence of being
EnlightenNext Magazine
CoachingNet
De Bewustzijnsfabriek

Badge

Bezig met laden...

© 2009   Gemaakt op Ning door Theo Buijsrogge.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden