Spiritueel Ondernemers Netwerk

Matthias Bosgraaf

Discussies van Matthias Bosgraaf (14)

Discussies waarop is gereageerd (12) Antwoorden Recente activiteiten
Johannes Veerenhuis-Lens

"Hallo Johannes. Dat we in "brainstormen" koploper zijn, geloof ik wel. Het wordt in…"

Matthias Bosgraaf heeft 5 Dec gereageerd op Nederland koploper qua spiritueel ondernemen?

5 11 Dec
Antwoord van Ronald van de Sande(foto:kerst)
Bas de Kruyff

"Hallo Bas, Ik kan je wel een aantal boeken aanraden die ik onlangs gelezen heb: -…"

Matthias Bosgraaf heeft 29 Aug gereageerd op Het ideale verjaardagskado: een boek

8 15 Sept
Antwoord van Sylvia Slegers
Francisca Wegdam

"Hallo Francisca, Ik sluit me bij je mening aan. We leven in een tijd van toenemend…"

Matthias Bosgraaf heeft 26 Aug gereageerd op Is het markten van duurzaamheid wel geloofwaardig?

6 26 Aug
Antwoord van Matthias Bosgraaf
Matthias Bosgraaf

"Hallo Franklin, Herkenbare voorbeelden. Als ik bijvoorbeeld denk aan een film die i…"

Matthias Bosgraaf heeft 26 Aug gereageerd op Persoonlijke ervaringen met intuïtie

11 26 Aug
Bert-Jan Wiegeraad

"Hallo Nico, Ik durf niet zo snel te zeggen of het daarom is dat ik daar nog werk. M…"

Matthias Bosgraaf heeft 22 Jul gereageerd op Doen waar je goed in bent

11 21 Sept
Antwoord van Jacqueline Verduijn
Bert-Jan Wiegeraad

"Hallo Bert-Jan, Ik deel je visie in deze. "

Matthias Bosgraaf heeft 22 Jul gereageerd op Doen waar je goed in bent

11 21 Sept
Bert-Jan Wiegeraad

"Beste Bert - Jan, Jouw schrijven is voor mij heel herkenbaar. Voordat ik spiritueel…"

Matthias Bosgraaf heeft 14 Jul gereageerd op Doen waar je goed in bent

11 21 Sept
Matthias Bosgraaf

"Een mooi stuk. Wat ik bij sollicitatiegesprekken heb begrepen is dat het toch min of…"

Matthias Bosgraaf heeft 1 Jun gereageerd op Persoonlijke ervaringen met intuïtie

11 26 Aug
Matthias Bosgraaf

"Daar heb je eigenlijk wel een mooi voorbeeld. 80 Miljard is er in de falende banken…"

Matthias Bosgraaf heeft 6 Apr gereageerd op Zeitgeist, waarheid?, veronderstellingen?, bedrog? of dubbel bedrog?

2 6 Apr
Bert-Jan van der Mieden

"Hallo Bert-Jan, Een interessant stuk wat jij schrijft. Ik vraag me ook af waarom me…"

Matthias Bosgraaf heeft 28 Feb gereageerd op Christelijke kerken worstelen met de geschiedenis. Wanneer worden ze het?

25 13 Mei
Antwoord van Cas Maarseveen

RSS

Info

Theo Buijsrogge Theo Buijsrogge heeft dit netwerk opgezet op Ning.
Spirtituele vacatures, een baan die past bij je spirituele ontwikkeling
Blizevents - Into the essence of being
EnlightenNext Magazine
CoachingNet
De Bewustzijnsfabriek

Badge

Bezig met laden...

© 2009   Gemaakt op Ning door Theo Buijsrogge.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden