Spiritueel Ondernemers Netwerk

Discussies van Jolanda Simons (13)

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Rik, Als wijsgerig pedagoog en moeder van een dochter van 21 heb ik zowel beroe…"

Jolanda Simons heeft 7 Feb 2009 gereageerd op Kinderen: kleine mensjes op weg naar volwassenheid of rijke bron van inspiratie

4 8 Feb 2009
Antwoord van Es Goose

"Dag Bert-Jan, Je hebt me niet begrepen. Ik reduceer het Goddelijke Zelf niet terug…"

Jolanda Simons heeft 29 Dec 2008 gereageerd op De 21e eeuw: Einde van het primaat van het bedrijfseconomische uitgangspunt

7 3 Jan 2009
Antwoord van machteld teekens

"Dag Johannes, Ik herken me in jouw 'flow'-omschrijving. Creascopie is mij ook langs…"

Jolanda Simons heeft 19 Dec 2008 gereageerd op FLOW (revisited)

2 19 Dec 2008
Antwoord van Jolanda Simons

"Dag Bert-Jan, Jouw bewustwordingsmanagement komt overeen met het BreinCodemanagemen…"

Jolanda Simons heeft 19 Dec 2008 gereageerd op De 21e eeuw: Einde van het primaat van het bedrijfseconomische uitgangspunt

7 3 Jan 2009
Antwoord van machteld teekens

"Het Expertisecentrum Creascopie hanteert niet langer een mentaal model wat als een b…"

Jolanda Simons heeft 19 Nov 2008 gereageerd op The future of management, power- of servicemodel

2 19 Nov 2008

"Dag Jan, Jezelf zijn is altijd anders zijn. Iedereen is uniek in zijn diepste wezen…"

Jolanda Simons heeft 27 Okt 2008 gereageerd op Hoe anders mag de ander zijn: de rijkdom van verschillen..............

3 27 Okt 2008

"Geld is gestolde energie, terwijl energie moet kunnen stromen, tijd dus om de stolli…"

Jolanda Simons heeft 26 Okt 2008 gereageerd op Financiële crisis

17 3 Jun 2010
Antwoord van Theo Buijsrogge

"Dag Hanny, Mijn ervaring als opleider, innovatieadviseur en management consultant i…"

Jolanda Simons heeft 8 Okt 2008 gereageerd op Is leren pionieren?

5 21 Jan 2009
Antwoord van Rik Lohman

RSS

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...
te koop bij:
managementboek.nl

"Wil je weten wie je bent en wat je hier te doen hebt?"