Spiritueel Ondernemers Netwerk

Discussies van Mandy (10)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Recente activiteiten

"Nu doe je het weer Gerard... Je projecteert je eigen probleem op anderen en verwijt…"

Mandy heeft 15 Jun 2011 gereageerd op Een geschikte vrouw waar vind je die als professioneel hulpverlener?

28 15 Jun 2011
Antwoord van Mandy

"Ik vind het ook niet zuiver dat je je persoonlijke probleem verheft tot een 'hulpver…"

Mandy heeft 15 Jun 2011 gereageerd op Een geschikte vrouw waar vind je die als professioneel hulpverlener?

28 15 Jun 2011
Antwoord van Mandy

"en op die andere: geen betere gelegenheid om chemie te testen dan tijdens een date l…"

28 15 Jun 2011
Antwoord van Mandy

"Wat me bij jou opvalt Gerard is dat je mensen die dezelfde beleving hebben als jij e…"

28 15 Jun 2011
Antwoord van Mandy

"Gerard, als je nou eens gewoon Sylvia uitnodigt voor een date?    Spiritualiteit is…"

28 15 Jun 2011
Antwoord van Mandy

"Ik vind het mooi dat je de hulpverlening als je roeping ziet. Maar is het bij een ro…"

Mandy heeft 21 Apr 2011 gereageerd op Een geschikte vrouw waar vind je die als professioneel hulpverlener?

28 15 Jun 2011
Antwoord van Mandy

"Met 'nieuwe generatie' doelde ik niet op een bepaalde leeftijd, maar op een nieuwe i…"

Mandy heeft 20 Apr 2011 gereageerd op Een geschikte vrouw waar vind je die als professioneel hulpverlener?

28 15 Jun 2011
Antwoord van Mandy

"Een volgende probleem is: vele vrouwen zijn of intelligent en niet spiritueel of hee…"

Mandy heeft 20 Apr 2011 gereageerd op Een geschikte vrouw waar vind je die als professioneel hulpverlener?

28 15 Jun 2011
Antwoord van Mandy

"Dankje :) Mooie definitie van verlichting. Streven naar verlichting is dus een symp…"

Mandy heeft 15 Okt 2010 gereageerd op Het einde van de ziel

28 15 Okt 2010
Antwoord van Mandy

"Leuke insteek Bert-Jan! Je stelt dat er zoiets is als karma, wat blijkbaar een of a…"

Mandy heeft 14 Okt 2010 gereageerd op Het einde van de ziel

28 15 Okt 2010
Antwoord van Mandy

RSS

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...
te koop bij:
managementboek.nl