Spiritueel Ondernemers Netwerk

Discussies van Bert-Jan van der Mieden (30)

Discussies waarop is gereageerd (17) Antwoorden Recente activiteiten

"Mooi artikel en mooi verwoord Peter. De oneigenlijke manier waarop de mens met de Sc…"

Bert-Jan van der Mieden heeft 24 Mrt 2010 gereageerd op Christelijke kerken worstelen met de geschiedenis. Wanneer worden ze het?

28 8 Apr 2010
Antwoord van Ronald van de Sande

"Beste Bert-Jan, Heel hartelijk dank voor deze uitvoerige en zeer informatieve toeli…"

Bert-Jan van der Mieden heeft 11 Mei 2009 gereageerd op Christelijke kerken worstelen met de geschiedenis. Wanneer worden ze het?

28 8 Apr 2010

"Mijn vraag is wat je nu bedoelt met de derde regel. Ik vond dat een schokkend berich…"

Bert-Jan van der Mieden heeft 10 Mei 2009 gereageerd op Christelijke kerken worstelen met de geschiedenis. Wanneer worden ze het?

28 8 Apr 2010

"Het is allemaal mensenwerk en ik ben wel benieuwd naar je verbazing. Ook in andere d…"

Bert-Jan van der Mieden heeft 10 Mei 2009 gereageerd op Christelijke kerken worstelen met de geschiedenis. Wanneer worden ze het?

28 8 Apr 2010

"Beste Bert-Jan, Ik zal je woorden zeker ter harte nemen en er alert op zijn en mijn…"

28 8 Apr 2010

"Los van de percentages, die wel eens verschillen, maar van mijn part kloppen deze, w…"

Bert-Jan van der Mieden heeft 9 Mei 2009 gereageerd op Christelijke kerken worstelen met de geschiedenis. Wanneer worden ze het?

28 8 Apr 2010

"Beste Bert-Jan Wiegeraad, Met alle respect en ik zal naar je verwijzingen gaan kijk…"

Bert-Jan van der Mieden heeft 8 Mei 2009 gereageerd op Christelijke kerken worstelen met de geschiedenis. Wanneer worden ze het?

28 8 Apr 2010

"Beste Bert-JanWiegeraad, Heel hartelijk dank voor deze boeiende informatie en jouw…"

Bert-Jan van der Mieden heeft 7 Mei 2009 gereageerd op Christelijke kerken worstelen met de geschiedenis. Wanneer worden ze het?

28 8 Apr 2010

"Naar aanleiding van een aantal reacties geef ik de volgende toelichting: Ik ben werk…"

Bert-Jan van der Mieden heeft 3 Mei 2009 gereageerd op Een individu maakt het verschil. Maar wij ook.

1 3 Mei 2009
Antwoord van Bert-Jan van der Mieden

"Voor de goede orde: Zowel bij het artikel op 09 februari en 10 februari is er een l…"

Bert-Jan van der Mieden heeft 1 Mrt 2009 gereageerd op Christelijke kerken worstelen met de geschiedenis. Wanneer worden ze het?

28 8 Apr 2010

RSS

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...
te koop bij:
managementboek.nl

"Wil je weten wie je bent en wat je hier te doen hebt?"