Sorteren op:
| Discussies | Antwoorden | Recente activiteiten |
|---|---|---|
Nederland koploper qua spiritueel ondernemen?Spiritualiteit betreft alle zaken die de geest betreffen, dus alles wat de mens denkt, voelt en wil en als scheppende, bezielende kracht va… Begonnen door Johannes Veerenhuis-Lens |
5 |
11 Dec Antwoord van Ronald van de Sande(foto:kerst) |
Doen waar je goed in bentVoordat ik verlicht werd, verzorgde ik mijn groenten en harkte ik de tuin. Nadat ik verlicht was, verzorgde ik mijn groenten en harkte ik… Begonnen door Bert-Jan Wiegeraad |
11 |
21 Sept Antwoord van Jacqueline Verduijn |
Spiritualiteit in organisaties: Nieuwste managementmode of waardevolle inzichten voor organisatieveranderingen?Spiritualiteit in organisaties is sinds een tijdje een hot item in de managementliteratuur. Speciale spirituele tijdschriften, esoterische… Begonnen door Theo Buijsrogge |
4 |
13 Apr Antwoord van Theo Buijsrogge |
Daar zit muziek in!Muziek bestaat uit golven. Spiritualiteit en golven zijn praktisch één. Dat muziek een effect heeft op mens en dier mag als bekend veronder… Begonnen door P.N. Hoogenboom |
1 |
27 Aug 2008 Antwoord van Johannes Veerenhuis-Lens |
Berichten op het oude forumWil je reageren op één van deze berichten, start dan een nieuwe discussie Onderwerp Gestart door Antwoorden Aantal gelezen Laatste berich… Begonnen door Theo Buijsrogge |
0 | 6 Jul 2008 |
Berichten op het oude forumWil je reageren op één van deze berichten, start dan een nieuwe discussie Onderwerp Gestart door Antwoorden Aantal gelezen Laatste berich… Begonnen door Theo Buijsrogge |
0 | 6 Jul 2008 |
Welkom bij
Spiritueel Ondernemers Netwerk
© 2009 Gemaakt op Ning door Theo Buijsrogge. Uw eigen sociale netwerk oprichten
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacy | Algemene voorwaarden