Sorry, maar deze discussie is net gesloten.
Hoi Jelle en Francisca,
Fijn dat jullie er mee aan de slag kunnen.
Kijk ook eens naar mijn verslag van de presentatie van Deepak Chopra en specifiek het deel over de droom van de organisatie.
Martien schreef het in zijn blogbericht hierovermooi uit.
Succes en ik ben benieuwd naar de resultaten.
Vriendelijke groeten, Theo
Hi Theo,
...Ik zal proberen wat feedback op dergelijke vragen hier ook te delen. Hartelijke groet,Guido
Hallo Theo,
Hoe kijk jij aan tegen de vraag: * Benadeelt het iets of iemand? wanneer het antwoord luidt: ja, er zijn veel mensen die niet blij zijn met dit product omdat het concurrerend is en hen omzetverlies zal opleveren.
Groetjes,
Bert-Jan
Hallo Bert-Jan,
Eerlijke concurrentie is mijns inziens geen benadeling. Eigenlijk bestaat concurrentie niet. Als iedereen anders is, hoe kun je dan met elkaar concurreren? Richt je dus op je eigen kracht en zet die in ten dienste van anderen. Dat is voor mij de essentie. Dus niet je kracht inzetten om die van anderen uit te schakelen of te beperken zoals bijvoorbeeld Microsoft en Intel deden om concurrentie te beperken en door de EU voor beboet zijn. Of iets doen ten koste van veel milieuschade. Vergelijk het eens met de natuur. Alle planten zijn alleen maar bezig volledig zichzelf te zijn. Afhankelijk van de locatie gedijen bepaalde planten het best. De planten die niet tot bloei komen worden niet actief door de anderen benadeelt, maar bevinden zich niet in een optimale omgeving. Het gaat dus vooral ook om de intentie waarmee je iets doet.
Is je vraag hiermee beantwoord? Wat vind je zelf?
Groeten, Theo
Bert-Jan Wiegeraad zei:Hallo Theo,
Hoe kijk jij aan tegen de vraag: * Benadeelt het iets of iemand? wanneer het antwoord luidt: ja, er zijn veel mensen die niet blij zijn met dit product omdat het concurrerend is en hen omzetverlies zal opleveren.
Groetjes,
Bert-Jan
... Ik heb geprobeerd de vragen te beantwoorden op mijn eigen site: http://www.acumulus.nl/282/
Groetjes, Bert-Jan
Welkom bij
Spiritueel Ondernemers Netwerk
© 2009 Gemaakt op Ning door Theo Buijsrogge. Uw eigen sociale netwerk oprichten
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacy | Algemene voorwaarden