Spiritueel Ondernemers Netwerk

Hoe kan je, je eigen spirituele aardse begeleider vinden die echt begrijpt wat je doormaakt, en die een connectie met je heeft zodat sommige zware momenten die onbegrijpelijk en niet te linken zijn toch verlichting kunnen geven omdat hij of zij jou een logische verklaring kan geven zodat er weer wat rust kan komen in je bewustzijn?

Weergaven: 142

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

kim boerakker zei:

als je goddelijke begeleiders vinden dat het de tijd er voor is kom je de juiste persoon tegen

warme groet kim

soms wil ik te snel en dan neem ik zoveel informatie op dat ik mezelf voorbij loop... heb dan energie over en kan het niet delen, mijn omgeving begrijpt me niet wat soms best frustrerend kan zijn.

Lieve Eddy,

Er bevinden zich op elk moment bij jou passende aardse begeleiders in jouw buurt.

Vaak zijn het diegenen waarvan jij het in eerste instantie niet zou verwachten.

In feite dien je dus enkel jezelf te zijn, zonder enige remming.

Observeer vervolgens de mensen om jou heen.

Er is altijd wel minstens één iemand in jouw buurt die zich aan iets van jouw manifestatie ergert, je kan daarop inspelen en vragen waarom of waaraan die ander zich ergert en dan weet je meteen tot waar die ander met jou mee kan.

Om in de toekomst de door jou ongewenste conflicten te vermijden dien je elkaars grenzen te kennen.

Jouw eigen grenzen leer je kennen door steeds bewuster op jouw persoonlijke fysieke, mentale en emotionele signalen te letten.

Wees na een gesprek met anderen steeds Dankbaar voor hun kritiek of feedback en geef jezelf daarna minstens 3 dagen de tijd om de constructieve inslag in een ogenschijnlijk negatieve gebeurtenis te ontdekken.

Blijf vooral trouw aan datgene wat JIJ op dat moment als logisch of waardevol ervaart.

Het maakt echt niet uit of anderen het daarmee eens zijn of niet.

Ook anderen zijn vaak even intens zoekend als jij doch niet iedereen is daar even open en eerlijk over.

Dat is ok zo, het is aan jou om met jouw innerlijke gids aan te voelen wat bij jou past en wat niet.

Er is ook altijd minstens één iemand in jouw buurt die zich nooit lijkt te storen aan jouw manifestatie.

Spreek ook die persoon eens aan en stel spontaan de vragen die in jou opkomen.

Wees ook hier Dankbaar voor de verbale en non-verbale interactie.

Geef jezelf ook hier weer minimum 3 dagen de tijd om de nieuwe informatie te linken aan hetgeen je reeds als logisch had opgeslagen in jouw eigen informatie verwerkingssysteem.

Je kan in direct contact treden met mensen of je kan per mail informatie uitwisselen.

Via mail kan je jezelf vaak makkelijker open stellen zonder het gevoel te hebben dat je je helemaal bloot hebt gegeven.

En als je ook via mail de 3 dagen integratietijd in acht neemt dan kan je hetgeen jou aanvankelijk mogelijks stoort of overbelast ook weer in een neutraler of constructiever geaard daglicht stellen.

Het is bij eender welke toenadering van groot belang dat je eerlijk bent met jezelf.

Dus geen leugentjes om bestwil omdat je bang bent voor wat de ander van jou zal vinden.

Geen verstoppertje spelen in de hoop dat de ander jouw ware aard niet zou ontdekken.

Je krijgt namelijk begeleiders op jouw pad in verhouding tot jouw eigen graad van waarachtigheid.

of...

Je trekt mensen en situaties aan in verhouding tot hetgeen je bewust en onbewust uitstraalt.

Het is dus ALTIJD goed wat je ervaart want JIJ en niemand anders hebt de ervaring geactiveerd via jouw verbale n non-verbale communicatie systeem.

Wees Geduldig, Wees Blij, wees Dankbaar en heb Vertrouwen want ook Jij zal stapsgewijs en ervaringsgewijs datgene bereiken wat jij het liefst van al wenst te bereiken.

Hopelijk heb je hier iets aan.

Ik laat me verrassen door wat hierop volgt.

Hoe dan ook...

Bedankt voor het stellen van jouw vraag, het heeft ook mij nog eens extra geïnspireerd en gemotiveerd om Vreugde aan ons bewustwordingsproces te beleven.

Voor Nu & Straks héél véél Liefs, Lol & Liefde gewenst!

Gerda Maria

Antwoorden op discussie

RSS

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...
te koop bij:
managementboek.nl

"Wil je weten wie je bent en wat je hier te doen hebt?"