Spiritueel Ondernemers Netwerk

Ontwikkelingen gaan in een razend tempo, zo ook die in de begeleiding, coaching en persoonlijke ontwikkeling. Meer en meer zijn mensen zoekende naar antwoorden op levensvragen en oplossingen in de prive en/of werksfeer, meer plezier en rust. Maar stap je dan als zoekende, met al je onzekerheden en "domme" vragen bij een coach binnen die je nauwelijks kent en vice versa en vraagt; help me?.

Kunnen we meer mensen helpen wanneer we anonimiteit, laagdrempeligheid en snelheid van handelen kunnen bieden? Via het internet, waar het eerste contact wordt gelegd, zonder dat er al kosten gemaakt worden (van beide kanten)? Dit zouden pros kunnen zijn. Contras; het ontbreken van persoonlijk contact, afstandelijk, zakelijk, van gevoel?

Heeft dit toekomst en zo ja, zou jij op die manier kunnen werken wanneer je de mogelijkheid had/geboden zou worden? Ik hoor graag hoe jij erover denkt, jouw expertise en ervaring wordt zeer op waarde geschat.

groeten
Alexander

Tags: alex, alexander, coachen, effectu, feit, fictie, hulp, israel, nieuws, ontwikkeling

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Ik doe niet anders Alexander, het is mijn werk. Je moet alleen de juiste laagdrempelige kwaliteitstools weten. Daarvoor heb ik trouwens een gratis te downloaden en te gebruiken toolbar gemaakt met 'knoppen' om deze direct te gebruiken.

Zo gebruik ik Skype met Yugma plugin voor de kwaliteit van Skype en de desktop-sharing van Yugma in een, of gebruik ik WiziQ voor laagdrempeligheid (klanten hoeven niets te installeren, kunnen gewoon naar een website gaan), aanvaardbare flash kwaliteit voor webinars met statische presentatie-sharing. Ook heb ik een eigen online TV kanaal hiervoor gemaakt hetgeen ik in ongeveer 2 uur ook voor jou kan doen.

Hierop reageren

Beste Ray,

Het klinkt mij allemaal wat technisch in de oren.

Mijn vraag is; ' Kun je met een webcam en Google Chrome als een soort televisiestation uitzenden?' Of heb je daar weer allemaal aparte programaatjes voor nodig?

Groeten,

Ronald

Ray van den Bel zei:
Ik doe niet anders Alexander, het is mijn werk. Je moet alleen de juiste laagdrempelige kwaliteitstools weten. Daarvoor heb ik trouwens een gratis te downloaden en te gebruiken toolbar gemaakt met 'knoppen' om deze direct te gebruiken.

Zo gebruik ik Skype met Yugma plugin voor de kwaliteit van Skype en de desktop-sharing van Yugma in een, of gebruik ik WiziQ voor laagdrempeligheid (klanten hoeven niets te installeren, kunnen gewoon naar een website gaan), aanvaardbare flash kwaliteit voor webinars met statische presentatie-sharing. Ook heb ik een eigen online TV kanaal hiervoor gemaakt hetgeen ik in ongeveer 2 uur ook voor jou kan doen.

Hierop reageren

Ronald, geen probleem. Denk groter want een online TV kanaal komt met een online tv studio waarbij je live (coaching), maar ook opgenomen video in HD kunt uitzenden. De cursist kan met instant messaging vragen stellen en deze ook op bijvoorbeeld een mobiel volgen. De TV widget is bovendien herplaatsbaar naar een eigen website. Daarnaast, tickers met programma's libraries met opgenomen materiaal voor on-demand video's, noem maar op..

Meer over dit soort technieken via mijn cursussen: zie www.onlinenetwerken.info

Ronald van de Sande zei:
Beste Ray,

Het klinkt mij allemaal wat technisch in de oren.

Mijn vraag is; ' Kun je met een webcam en Google Chrome als een soort televisiestation uitzenden?' Of heb je daar weer allemaal aparte programaatjes voor nodig?

Groeten,

Ronald

Ray van den Bel zei:

Hierop reageren

Hierop reageren

• 1
  • 2

RSS

Info

Theo Buijsrogge Theo Buijsrogge heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Start je eigen netwerk!

Badge

Bezig met laden...

© 2009   Gemaakt op Ning door Theo Buijsrogge.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Spirtituele vacatures, een baan die past bij je spirituele ontwikkeling
Blizevents - Into the essence of being
EnlightenNext Magazine
De Bewustzijnsfabriek