Sorry, maar deze discussie is net gesloten.
Tags: alex, alexander, coachen, effectu, feit, fictie, hulp, israel, nieuws, ontwikkeling
Ik doe niet anders Alexander, het is mijn werk. Je moet alleen de juiste laagdrempelige kwaliteitstools weten. Daarvoor heb ik trouwens een gratis te downloaden en te gebruiken toolbargemaakt met 'knoppen' om deze direct te gebruiken.
Zo gebruik ik Skype met Yugma plugin voor de kwaliteit van Skype en de desktop-sharing van Yugma in een, of gebruik ik WiziQ voor laagdrempeligheid (klanten hoeven niets te installeren, kunnen gewoon naar een website gaan), aanvaardbare flash kwaliteit voor webinars met statische presentatie-sharing. Ook heb ik een eigen online TV kanaalhiervoor gemaakt hetgeen ik in ongeveer 2 uur ook voor jou kan doen.
Beste Ray,
Het klinkt mij allemaal wat technisch in de oren.
Mijn vraag is; ' Kun je met een webcam en Google Chrome als een soort televisiestation uitzenden?' Of heb je daar weer allemaal aparte programaatjes voor nodig?
Groeten,
Ronald
Ray van den Bel zei:Ik doe niet anders Alexander, het is mijn werk. Je moet alleen de juiste laagdrempelige kwaliteitstools weten. Daarvoor heb ik trouwens een gratis te downloaden en te gebruiken toolbargemaakt met 'knoppen' om deze direct te gebruiken.
Zo gebruik ik Skype met Yugma plugin voor de kwaliteit van Skype en de desktop-sharing van Yugma in een, of gebruik ik WiziQ voor laagdrempeligheid (klanten hoeven niets te installeren, kunnen gewoon naar een website gaan), aanvaardbare flash kwaliteit voor webinars met statische presentatie-sharing. Ook heb ik een eigen online TV kanaalhiervoor gemaakt hetgeen ik in ongeveer 2 uur ook voor jou kan doen.
Welkom bij
Spiritueel Ondernemers Netwerk
© 2009 Gemaakt op Ning door Theo Buijsrogge. Uw eigen sociale netwerk oprichten
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacy | Algemene voorwaarden