Spiritueel Ondernemers Netwerk

Contact gezocht met mensen die het verlicht/volmaakt/echt zijn of kortweg het Zijn hebben gerealiseerd.

Ik wil graag in contact komen met mensen die het verlicht/volmaakt/echt zijn of kortweg het Zijn, het doel van spirituele ontwikkeling, hebben gerealiseerd.

Reden.

Het niet-Zijn, beter bekend als het ego, is de staat van gevangenschap van de materie, de dualiteit, en daarmee de staat van onbalans die zelfdestructief is. Aangezien die zelfdestructie nu een climax nadert, is het van cruciaal belang dat we ons bevrijden van ons ego en daarmee het verlicht/volmaakt/echt zijn of kortweg het Zijn realiseren waar we al sinds het begin van ons bestaan maar tot nu toe tevergeefs naar streven. In vooral de spirituele wereld zijn er ontelbare methoden die beweren het Zijn of andere benamingen daarvoor dan wel eigenschappen van het Zijn als balans, Kracht, mededogen, rust, e.d. te realiseren. Er zijn inmiddels zo veel methoden dat door de bomen het bos oftewel het geheel, het universele, niet meer gezien kan worden. In de spirituele wereld wordt verondersteld dat er vele wegen naar Rome oftewel naar het Zijn zijn. Volgens mij geldt dat wel voor de nodige confrontatie met onszelf als kans voor het realiseren van het Zijn, maar niet voor het benutten van die kans. Met behulp van innerlijke gidsen heb ik die kans benut. Gedurende 7 jaar hebben zij mij de universele Weg naar het Zijn, die door het leven zelf gedirigeerd wordt, laten ervaren. Een Weg die begin januari 2000 is afgerond en die ik nu aanduid als zijnsontwikkeling. Om als samenleving het Zijn te kunnen realiseren vind ik het van belang een expertgroep te vormen van mensen die het Zijn hebben gerealiseerd en daar voor uitkomen. Ik heb naar die mensen gezocht, maar tot op heden niet gevonden. Daarom deze oproep.

Doel

Het vormen van een expertgroep die de samenleving informeert over het Zijn en zijnsontwikkeling en mensen coacht in zijnsontwikkeling.

Meer informatie. Zie www.nlbe.nl en www.nlbe.nl/boek

Aanmelding via post@nlbe.nl

Opmerking

Het is niet mijn bedoeling hier over het Zijn en de ontwikkeling ervan te discussiëren.

Weergaven: 668

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Probleem zit hierin dat als je zegt dat je goddelijk bent dat mensen je meteen als verhevene zien. Dat komt omdat de meeste mensen in macht/onmacht denken. Echter maakt goddelijkheid je vrij en stijg je uit boven dualiteiten. Iedereen doet het op zijn eigen manier en zo is de mens ook geschapen zodat wij onze naasten kunnen helpen en bijstaan. Soms is het beter om niets te zeggen en niet te helpen. Zaad die je plant heeft naast water en zonlicht tijd en rust nodig om te ontkiemen.

Antwoorden op discussie

RSS

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...
te koop bij:
managementboek.nl

"Wil je weten wie je bent en wat je hier te doen hebt?"
"authentiek, overzichtelijk, helder en enorm inspirerend"