Sorry, maar deze discussie is net gesloten.
Tags: bewustzijn, economie
Hoi Bert-Jan,
Via de site Niburu kom ik op jouw artikel uit.
Onder andere met organisatie Mens & Spirit ben ik aan het bekijken of we Producenten en Consumenten cooperatie PROCO op kunnen zetten. Bedoeling is dat dit deze zomer wordt opgericht. Deze oranisatie heeft deels een nieuw geldsysteem en deels een nieuw organisatiesysteem waarmee we onder andere het door jou hierboven genoemde "jubeljaar" mogelijk kunnen maken.
Doelstelling van PROCO is zorgen dat duurzame zelfvoorziende leefgemeenschappen gaan ontstaan, die een eigen geld systeem hebben, die expres zo ontworpen is dat niemand meer werkloos en arm hoeft te zijn.
Op mijn site www.nieuweopenwereld.nlkun je al een stukje van het idee zien.
Binnenkort komt hier de site van PROCO bij en misschien ook een artikel voor deze site.
Groet,
Hans
Hoi Bert-Jan,
Onder andere met organisatie Mens & Spirit ben ik aan het bekijken of we Producenten en Consumenten cooperatie PROCO op kunnen zetten. Bedoeling is dat dit deze zomer wordt opgericht. Deze oranisatie heeft deels een nieuw geldsysteem en deels een nieuw organisatiesysteem waarmee we onder andere het door jou hierboven genoemde "jubeljaar" mogelijk kunnen maken.
Doelstelling van PROCO is zorgen dat duurzame zelfvoorziende leefgemeenschappen gaan ontstaan, die een eigen geld systeem hebben, die expres zo ontworpen is dat niemand meer werkloos en arm hoeft te zijn.
Binnenkort komt hier de site van PROCO bij en misschien ook een artikel voor deze site.
Groet,
Hans
Hallo Hans,
Ik ben de sites waar jij naar verwees, aan het lezen en kom veel tegen wat mij aanspreekt. Er zijn blijkbaar heel veel mensen die zich er van bewust zijn dat de samenleving een redesign nodig heeft om verder te kunnen. Ik bekijk dit zowel spiritueel als Aards.
Spiritueel gezien werkten wij mensen (zielen) de afgelopen 13 duizend jaar mee aan een experiment. In mijn eigen woorden betreft het experiment de uitdaging van Goddelijke zielen om geblinddoekt te worden in een wereld van dualiteit en gebrek aan licht, en vanuit deze situatie hun weg terug te vinden naar de Bron. We kozen ervoor om te laten zien dat wij ondanks beperking en onderdrukking, toch onze verbinding met de Bron zouden behouden en dit ultimo te laten prevaleren. Dit is een grote uitdaging die de aandacht en het respect heeft van velen in ons universum.
We hadden voor dit experiment wel onderdrukkers nodig. Daar werd voor gezorgd. Deze onderdrukkers hebben dus een belangrijke rol vervuld in ons experiment hoewel zij met hun daden onnoemelijk veel leed teweeg hebben gebracht. Er wordt nu toegewerkt naar een Game Over-moment. Het spel is bijna afgerond. Hierdoor kunnen de onderdrukkers (de illuminati, de geheime regeringen, de loges en hoe je deze ook wilt noemen) hun rol opgeven en transformeren. Dat gaat niet van de ene dag op de andere. Sommigen van deze lieden zitten erg vast in hun rol. Toch wordt er veel voortgang geboekt.
Een interessant filmpje verscheen nog maar kort geleden op internet. Je ziet Benjamin Fullford en een vertegenwoordiger van de illuminati een aankondiging doen dat de rollen gaan veranderen.
http://www.youtube.com/watch?v=kqPg-mc1CIQ
Dit maakt meteen een brug naar het Aardse perspectief. Cruciaal in het proces van verandering is het beëindigen van die omstandigheden die ons als volk op Aarde gevangen houden: oorlogen, machtsmisbruik, genocide en financiële corruptie. Eerst zullen deze negatieve processen beëindigd dienen te worden. Daarna zal er ruimte ontstaan voor nieuwe vormen van samenleven zoals ook jij voorstelt.
Ik verwacht op korte termijn een golf van openbaringen over wat de onderdrukkers allemaal hebben uitgespookt de laatste eeuwen. Dit geeft een enorme bewustzijnsshift. In de leegte die kort daarna ontstaat, zullen velen eerst hun weg op lokaal niveau moeten vinden. Samenwerken met buren en familie. In een volgend stadium kan gebouwd worden aan een nieuwe economie en daar zijn alle goede ideeën welkom.
Jaren geleden las ik ook het boek over de Iarganen met veel interesse. Het heeft mij erg geïnspireerd. Volgens mij zijn wij collega's geweest want ik werkte als beleidsmedewerker op het hoofdkantoor van Arbeidsvoorziening in Zoetermeer.
Hartelijke groet,
Bert-Jan
Hans van Steenbergen zei:Hoi Bert-Jan,
Groet,
Hans
Welkom bij
Spiritueel Ondernemers Netwerk
© 2009 Gemaakt op Ning door Theo Buijsrogge. Uw eigen sociale netwerk oprichten
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacy | Algemene voorwaarden