Spiritueel Ondernemers Netwerk

Deze vraag is het thema voor de netwerkbijeenkomsten in 2013.
Ons bestaan is geworteld in een spirituele dimensie. Door hier contact mee te maken krijgen we toegang tot een overvloed aan informatie die ons kan helpen bij onze aardse keuzes.

Hoe maak jij contact met jouw innerlijk weten?

Kun/wil je anderen op de netwerkbijeenkomst introduceren/begeleiden bij de door jou gehanteerde methode of techniek. Laat me dat dan even weten.

Deze discussie in de LinkedIn-groep:
http://lnkd.in/g89q6C

Info en aanmelden bij netwerkbijeenkomsten:

http://spiritueelondernemersnetwerk.ning.com/events/event/listByTyp...

Weergaven: 775

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Hoe maak ik contact met mijn innerlijk weten?

Dit doe ik door contact  te maken met mijn Theta-Mind.

De Theta-Mind is een hogere-bewustzijnsstaat en wordt zichtbaar als theta-hersengolven.
Het Theta-hersengolven patroon is één van de 5 hersengolven patronen. Sinds 1930 zijn wetenschappers erin geslaagd om elektrische activiteit van hersenen te meten en werden deze patronen beschreven.

In ons gewone bewustzijn laten onze hersenen het beta-golven patroon zien en functioneren wij in de zogeheten Beta-Mind of kort gezegd in Beta.  In onze Beta-Mind denken we na, doen rekensommen, vergelijken, analyseren, spreken, lezen en schrijven en zijn we wakker en alert.

De theta hersengolven treden normaal gesproken op in de slaap als droomstaat en bij REM (Rapid Eye Movement) slaap dromen.
Theta-hersengolven treden ook op bij diepe meditatie, tranceachtige staten en bij diepe lichamelijke ontspanning. De Theta-Mind is een hogere-bewustzijnsstaat. De Yoga naam voor de Theta hogere-bewustzijnsstaat is “Samadhi”.

De meeste mensen gebruiken niet meer dan 15% van hun hersen capaciteit. Heb je je ooit afgevraagd waar die resterende 85% voor zou kunnen dienen? En hoe je deze grotere capaciteit inzet om te zijn, te doen en te hebben van je wilt?

Op deze vragen geef ik antwoord in de eendaagse persoonlijke effectiviteits workshop Theta-Mind.

In de netwerkbijeenkomst van het spiritueelondernemersnetwerk vertel ik graag meer over de Theta-Mind.

Victoria Waney

Gecertificeerde Theta-Mind Trainer & Coach

Meer over de Theta-Mind...

Ik maak op verschillende manieren contact met mijn innerlijk weten. nl. door:

•  "in gesprek te gaan" met mijn onderbewuste. Ik vraag bijvoorbeeld aan mijn onderbewuste of ik iets goed doe, of ik blokkades heb en welke dan. Het antwoord komt als vanzelf.
  • contact te maken met mijn essentie (de zonnevlecht) en te vragen wat ik nodig heb.
  • te schrijven; iets aan mezelf vragen, aan m'n onbewuste, en dan te schrijven wat er in me op komt.  

De eerste 2 pas ik toe in mijn coaching en ik leer mijn cliënten hoe zij op deze manier ook naar hun innerlijk weten, naar zichzelf, kunnen luisteren. De kracht ligt in de eenvoud.

Het is mogelijk om dit te introduceren / anderen hierin te begeleiden.

Met warme groet,

Mariël

Stevig geaard open ik mijn hart. (Samen met alle andere chakra's).
De informatie komt binnen via mijn kruin en of derde oog en gaat daarna door naar mijn hart.
Voelt het goed dan ga ik er voor, voelt het niet goed of niet voor nu dan laat ik het los.

Blijf puur bij jezelf zonder twijfel en de antwoorden zullen zuiver zijn.
Bewandel jou pad vol geloof en vertrouwen.

Antwoorden op discussie

RSS

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...
te koop bij:
managementboek.nl

"Wil je weten wie je bent en wat je hier te doen hebt?"
"authentiek, overzichtelijk, helder en enorm inspirerend"