Spiritueel Ondernemers Netwerk

ik zoek mensen die voor een kleine vergoeding een reiki behandeling willen krijgen. ik kan samen met je een plan maken om aan bepaalde klachten te werken dit kunnen geestelijke klachten zijn maar ook lichamelijke klachten. ter ontspanning werkt het echt ook ideaal.

kundalini reik willen krijgen of een inwijding hierin. een voorbeeld door kundalini reiki kunnen mijn katten elkaar nu accepteren en delen ze hun territorium. 

ik kan je ook helpen met bescherming, karma reiniging, reinigen van huizen.

ook mensen die al reik vaardig zijn mogen reageren want ik zoek heel erg graag mensen die met mijn samen willen oefenen of die ik mag helpen om nog meer praktijk ervaring op te doen want in de toekomst wil ik ook graag een officieel eigen praktijk

Weergaven: 100

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Hoi Kim,

Ik ben zelf ook net aan het beginnen. Wat vind je ervan om een sessie uit te wisselen? Ik doe coaching en energetische therapie (ook sterk gebaseerd op Reiki). Ik zoek oefencliënten maar vind het ook leuk om mede healers en coaches te ontmoeten. Laat het me weten!

(je kunt op mijn site kijken: zolnet.nl. Die is nog volop in ontwikkeling, maar ook al is niet alles af en perfect, het staat er al ;-) )

Hartegroet, Frédéric

Antwoorden op discussie

RSS

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...
te koop bij:
managementboek.nl

"Wil je weten wie je bent en wat je hier te doen hebt?"