Spiritueel Ondernemers Netwerk

Inspirerende bijeenkomsten Spiritueel Ondernemers Netwerk?

Afgelopen dinsdag hield ik mijn boekpresentatie (kijk hier voor een korte impressie).
het was een mooie bijeenkomst met tussen de aanwezigen ook vele leden van dit netwerk. Het was fijn elkaar in levende lijve te ontmoeten en te spreken.
Wat vinden jullie van het idee om in een ongedwongen setting vaker bij elkaar te komen om elkaar te ontmoeten en te inspireren?
Wat is dan een goede locatie, tijdstip en frequentie?
Graag hoor ik jullie ideeën hierover.
Succes en groeten,
Theo

Weergaven: 497

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Beste Theo,

Mij lijkt het een ontzettend leuk en inspirerend idee.

Ik zou me kunnen voorstellen dat een frequentie van 2 a 3 keer per jaar in het begin voldoende is. Zodra de bijeenkomsten erg druk bezocht worden, kun je altijd meer data inplannen.

Ik zou het midden van het land in eerste instantie een goede plek vinden. Afhankelijk van de hoeveelheid mensen die op zo´n plek afkomen, kun je er een geschikte locatie bij vinden. Ik ken een aantal mooie locaties. Als je hierbij hulp kan gebruiken, dan bied ik dat bij deze aan.

Met vriendelijke groet,
Barbara Jansen.
www.quotendis.nl
Hoi Theo en andere leden,

Op een van de komende maandag-ochtenden zo tegen de lunch zijn jullie welkom bij mij thuis, met soep en broodje, laten we een datum en tijd afspreken.

Met vriendelijke groet,

Drs. Kees Kaldenbach
Haarlemmermeerstraat 83 hs
1058 JS Amsterdam

===== tel. =====
tel 020 - 669 8119
cell 06 - 2868 9775
Ik doe mee Theo!
Gefeliciteerd met de presentatie van je boek, Theo.
Jammer, ik had andere bezigheden, en heb de uitnodiging tot het laatste moment bewaard,
mocht die andere afspraak vervallen.Vandaar nog geen eerdere reactie van mijn kant..
Offline-meetings,...
Ik heb goede ervaringen met Hoogland, (bij Amersfoort) Brasserie De Faam, Hamseweg 5.
(korte busverbinding met station Amersfoort; tamelijk centraal in Nederland)
Café-restaurant-ruimte en twee zaaltjes. Een grotere (ik schat 50 mensen) en een kleinere (tot 10)
In mijn agenda ontdek ik nog weinig regelmaat, dus wat mij betreft geen suggesties voor "favoriete" tijdstippen.
Hans Anneveld
Goeden morgen Theo,

Het lijkt me een geweldig idee om elkaar in ongedwongen sfeer te ontmoeten!

In het midden van het land en waar genoeg parkeer gelegenheid is.
2 keer per jaar lijkt me in eerste instantie genoeg.

Misschien is deze locatie een idee?..... http://www.amelisweerd.nl

Het liefst op een zondag of maandag.

Met vriendelijke groet,

Anneke Rabius
Ik ben er ook graag bij. Helaas dat ik niet bij de boekpresentatie kon zijn, in ieder geval veel succes gewenst. Ontmoeten lijkt me goed om meer te kunnen verbinden, anders blijven we maar van die digitale eilandjes..
Hallo Theo,

Goed idee.
Misschien kan er op de Home page ook een oproepmogelijkheid komen voor bijeenkomsten.
Naast de mogelijkheden voor "ik zoek een training", "ik zoek een baan" "ik zoek info" kan er een rubriek komen "ik zoek deelnemers voor een door mij georganiseerde inspirerende bijeenkomst".
Ik vind bijvoorbeeld het idee van Kees Kaldenbach goed, gewoon bij hem thuis.
Zou best wel eens een dialoogavond bij mij thuis willen organiseren op een zaterdagavond.

Als jij centraal inspirerende meetings gaat organiseren, ben ik zeker van de partij.

Maria
Het lijkt me ook een goed idee! Afgelopen dinsdag merkte ik al wat een heerlijk gevoel het gaf om met al die mensen bij elkaar te zijn, het energie en trilling niveau bleef stijgen.
Ik zou wel willen voortellen om dergelijke bijeenkomsten te hangen aan een thema, of een aantal sprekers met prikkelende verhalen uit te nodigen.
Misschien kan er per toerbeurt een aantal van de leden iets over hun leven vertellen?
Of een markt, waar ieder zijn/haar bedrijfje uit kan stallen.
Ik zit vol ideeën ene wil graag meedenken.
Ik hoop jullie allemaal snel te zien.
Hans
Een uitstekend idee! Om de verdieping wat te bevorderen, zou ik zelf voor een maandelijkse bijeenkomst willen opteren. Hoewel ik een uitgesproken voorkeur heb voor een locatie in Amsterdam, kan ik "Land en Bosch" in 's-Graveland van harte aanbevelen.

Tjipke
Ik voel zelf wel wat voor een markt/beurs.
Allemaal geweldig zoals het nu gaat..één en al beweging!

Hans Buijsrogge zei:
Het lijkt me ook een goed idee! Afgelopen dinsdag merkte ik al wat een heerlijk gevoel het gaf om met al die mensen bij elkaar te zijn, het energie en trilling niveau bleef stijgen.
Ik zou wel willen voortellen om dergelijke bijeenkomsten te hangen aan een thema, of een aantal sprekers met prikkelende verhalen uit te nodigen. Misschien kan er per toerbeurt een aantal van de leden iets over hun leven vertellen? Of een markt, waar ieder zijn/haar bedrijfje uit kan stallen.
Ik zit vol ideeën ene wil graag meedenken.
Ik hoop jullie allemaal snel te zien.
Hans
Ik ben voorstander van ontmoetingen in Nederland en Vlaanderen. Op termijn wil ik zeker zoiets organiseren in Antwerpen bijvoorbeeld.
Hoi Theo, ik kon helaas niet bij je boekpresentatie zijn, dan maar op naar de volgende & dat kan heel goed met jouw prima initiatief. Ik was vorige week bij Seats2meet op CS Utrecht, fijne locatie, gemakkelijk te bereiken per OV en fantastische gezonde lunch. Aangezien we uit alle windrichtingen kunnen komen zou 4 per jaar een idee kunnen zijn, eerst samen lunchen en hierna inspireren.
Ik hoor het graag, groet Ron Tenten

Antwoorden op discussie

RSS

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...
te koop bij:
managementboek.nl

"Wil je weten wie je bent en wat je hier te doen hebt?"