Spiritueel Ondernemers Netwerk

Inspirerende bijeenkomsten Spiritueel Ondernemers Netwerk?

Afgelopen dinsdag hield ik mijn boekpresentatie (kijk hier voor een korte impressie).
het was een mooie bijeenkomst met tussen de aanwezigen ook vele leden van dit netwerk. Het was fijn elkaar in levende lijve te ontmoeten en te spreken.
Wat vinden jullie van het idee om in een ongedwongen setting vaker bij elkaar te komen om elkaar te ontmoeten en te inspireren?
Wat is dan een goede locatie, tijdstip en frequentie?
Graag hoor ik jullie ideeën hierover.
Succes en groeten,
Theo

Weergaven: 497

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Nou Josefien,

De beslissing wordt je nu helemaal uit handen genomen. Slechts twee aanmeldingen. Ik ga de bijeenkomst dus afmelden. Bedankt voor de belangstelling.

Herman

Josefien Harmsen zei:
Hoi Herman,

Hoeveel aanmeldingen heb je al?

Groetjes, Josefien

Herman de Roos zei:
Hallo Josefien,

Het is leuk wanneer je komt maar ik kan me ook helemaal je beslissing voorstellen om niet te komen. We zien elkaar vast nog wel eens op een ander tijdstip.

Warme groet,

Herman

Josefien Harmsen zei:
Hoi Herman,

Ja, dat klinkt wel aantrekkelijk , een vervoersdienst.
Achteraf, toen ik het had geschreven over het vervoer vond ik mezelf ook wel wat zeurderig.Komt ook omdat ik er nog wat over twijfel wat ik nu wil en hoeveel ik ervoor over heb om op de plaats van bestemming te komen.
Ben een beetje reismoe aan het worden.
Ik wacht nog even met me eventueel aanmelden als je het niet erg vindt.Mocht ik dan straks te laat hiervoor zijn dan is het gewoon pech.
Wel leuk dat je het organiseert, kan ik natuurlijk ook in Groningen doen,maar doe ik toch nog even niet, beetje teveel allemaal voor mij nu.

Hartelijke groet, Josefien

Herman de Roos zei:
Hallo Josefien,

Ik las het volgende op de website van Mennorode. Misschien is het een mogelijkheid om wat gemakkelijker op de plaats van bestemming te komen. Anders misschien afwachten wat Theo doet. Hij schreef dat hij wat in utrecht wilde organiseren.

Mennorode beschikt over een eigen vervoersdienst van en naar het NS station van Nunspeet.
Gasten van Mennorode kunnen tegen een kleine vergoeding gebruik maken van deze service.
De vervoersdienst rijdt op vastgestelde tijden en dient minimaal 24 uur voorafgaand aan de rit gereserveerd te worden. Voor informatie en reserveren kunt u contact opnemen met de receptie van Mennorode T 0577 498 111.

vriendelijke groet,

Herman de Roos

Josefien Harmsen zei:
Hoi Herman,

Ik kan nog niet gelijk ja zeggen op dit voorstel.
Heb gekeken hoe ik er kan komen en het is wel een gedoe: 2 treinen, een bus en nog 20 minuten lopen.
Ik zou het prettig vinden als er wat meer rekening wordt gehouden met mensen die met het openbaar vervoer komen.
Maar wie weet is er nog iemand uit Groningen met wie ik mee kan rijden? Of met iemand vanaf station Zwolle? Dan wordt het al beter.

Hartelijke groet, Josefien

Herman de Roos zei:
Hallo allemaal,

Geen idee of dit de bedoeling is en of ik mijn beurt nu niet voorbij ga maar dat merk ik dan vanzelf. Iemand uit deze gespeksgroep noemde de locatie Mennorode in Elspeet. Die heb ik vervolgens gebeld en ik heb een optie genomen op de datum 31 mei. Die dag kunnen we daar een bijeenkomst organiseren van 13.00 uur - 17.00 uur. De kosten zijn als volgt berekend:
Uitgaande van 30 personen:
24 Euro per persoon.
37 Euro pp wanneer mensen daar vooraf willen lunchen. Wel van te voren opgeven.
Diner kan ook en kan ter plaatse worden aangegeven.
Onbeperkt koffie en thee.

De optie is twee weken geldig. Dus ik denk dat voor komende donderdag zou moeten weten wie wil komen om te kijken of dit plan levensvatbaar is. Bij een ja gaan we de week daarna de financiën afhandelen waarna we definitief beslissen of de bijeenkomst door kan gaan. Lukt dat niet en hebben mensen iets betaald dan beloof ik dat natuurlijk weer te retourneren.

Ben benieuwd wat jullie van dit voorstel vinden en kijk uit naar reacties.

Warme groet,

Herman de Roos
Hallo Monique,

het heeft geen storm gelopen voor de bijeenkomst van 31 mei. Ik ga hem dus annuleren. Volgende keer doen we het beter en bedankt voor je belangstelling.

Vriendelijke groet,

Herman

Monique Evenhuis zei:
Ik ben aanwezig op 31 mei. Er zijn zo veel mooie ontmoetingsplaatsen, allemaal weten we op onze beurt wel een locatie te noemen. Ik laat mij verassen over de mooie plek die je voor ons hebt uitgekozen. Mocht ik wat kunnen betekenen, dan hoor ik het graag,

Hartelijke groet,
Monique Evenuis

Herman de Roos zei:
Hallo allemaal,

Geen idee of dit de bedoeling is en of ik mijn beurt nu niet voorbij ga maar dat merk ik dan vanzelf. Iemand uit deze gespeksgroep noemde de locatie Mennorode in Elspeet. Die heb ik vervolgens gebeld en ik heb een optie genomen op de datum 31 mei. Die dag kunnen we daar een bijeenkomst organiseren van 13.00 uur - 17.00 uur. De kosten zijn als volgt berekend:
Uitgaande van 30 personen:
24 Euro per persoon.
37 Euro pp wanneer mensen daar vooraf willen lunchen. Wel van te voren opgeven.
Diner kan ook en kan ter plaatse worden aangegeven.
Onbeperkt koffie en thee.

De optie is twee weken geldig. Dus ik denk dat voor komende donderdag zou moeten weten wie wil komen om te kijken of dit plan levensvatbaar is. Bij een ja gaan we de week daarna de financiën afhandelen waarna we definitief beslissen of de bijeenkomst door kan gaan. Lukt dat niet en hebben mensen iets betaald dan beloof ik dat natuurlijk weer te retourneren.

Ben benieuwd wat jullie van dit voorstel vinden en kijk uit naar reacties.

Warme groet,

Herman de Roos
De bijeenkomsten van Karen en Herman zijn tot nader orde uitgesteld.
Op korte termijn kunnen we elkaar ontmoeten voorafgaand aan twee reguliere bijeenkomsten. Ik regelde bij beiden 15% korting voor leden. Als je alleen komt om leden van dit netwerk te ontmoeten is dat ook OK, je kunt ter plekke besluiten evt. te blijven.

18 maart: presentatie 10e Business Spiritualiteit Magazine, met o.a. Paul de Blot over zelfbewustzijn van organisaties. Meer...
Aanvang: 16:00 uur
Kosten voor onze leden: €58,65 ex. BTW
Ontmoeting Spiritueel Ondernemers Netwerk: v.a. 13:00 uur

22 maaart bijeenkomst Spirituele Management Tafel over Succeskompas. meer...
Kosten SMT bijeenkomst voor onze leden: € 106,25 ex. BTW

Stuur me even een mailtje als je bij de voorafgaande ontmoeting erbij bent.

Daarnaast kun je natuurlijk ook reageren op de uitnodiging van Kees Kaldenbach in Amsterdam.

Graag tot ziens,
Theo

Theo Buijsrogge zei:
Iedereen bedankt voor de enthousiaste reacties.
Ik zie dat er ook al concrete bijeenkomsten uit zijn ontstaan. Mooi om co-creatie te zien werken.
Als ik het goed begrijp zijn er de volgende ontmoetingen:
- 1 april, georganiseerd door Karin Menken, locatie: Samaya in Werkhoven
- 31 mei, georganiseerd door Herman de Roos, locatie: Mennenrode, Elspeet
- Zag ik nog iets van Kees Kaldenbach in Amsterdam?

Daarnaast ben ik zelf altijd van de partij bij de maandelijkse bijeenkomsten van de Spirituele Management Tafel. Door de korting voor leden van het Spiritueel Ondernemers Netwerk ontmoet ik ook veel mensen uit dit netwerk.
22 maart is er weer een bijeenkomst. Toevallig ben ik dan zelf de presentator en gaat het over Succeskompas, richting geven aan je leven en werk. Als er animo voor is zouden we evt. vooraf iets extra's kunnen organiseren om elkaar te ontmoeten.

Seats2meet heb ik vele malen zien noemen. Ik ga daar nog proberen iets te organiseren als Paul de Blot er ook is. Dat wordt wel in juni of later.

Karin, Herman en Kees, als jullie de bijeenkomsten bij activiteiten plaatsen, dan zal ik alle leden (inmiddels 1928 !) daarop attenderen.

Succes en groeten,
Theo
Beste Theo,

Bedankt voor je mail hierover. Ik zou graag willen weten of iedereen kan participeren aan de ontmoetingen, wat ze inhouden, wat het kost en hoe ik me kan inschhrijven hiervoor. Ik ben geintetresseerd in de ontmoeting op 31 mei, georganiseerd door Herman de Roos, locatie: Mennenrode, Elspeet.

Alvast bedankt.
Hartelijke groet,
Aart Beunderman

Theo Buijsrogge zei:
De bijeenkomsten van Karen en Herman zijn tot nader orde uitgesteld.
Op korte termijn kunnen we elkaar ontmoeten voorafgaand aan twee reguliere bijeenkomsten. Ik regelde bij beiden 15% korting voor leden. Als je alleen komt om leden van dit netwerk te ontmoeten is dat ook OK, je kunt ter plekke besluiten evt. te blijven.

18 maart: presentatie 10e Business Spiritualiteit Magazine, met o.a. Paul de Blot over zelfbewustzijn van organisaties. Meer...
Kosten voor onze leden: €58,65 ex. BTW

22 maaart bijeenkomst Spirituele Management Tafel over Succeskompas. meer...
Kosten SMT bijeenkomst voor onze leden: € 106,25 ex. BTW

Stuur me even een mailtje als je bij de voorafgaande ontmoeting erbij bent.

Daarnaast kun je natuurlijk ook reageren op de uitnodiging van Kees Kaldenbach in Amsterdam.

Graag tot ziens,
Theo

Theo Buijsrogge zei:
Iedereen bedankt voor de enthousiaste reacties.
Ik zie dat er ook al concrete bijeenkomsten uit zijn ontstaan. Mooi om co-creatie te zien werken.
Als ik het goed begrijp zijn er de volgende ontmoetingen:
- 1 april, georganiseerd door Karin Menken, locatie: Samaya in Werkhoven
- 31 mei, georganiseerd door Herman de Roos, locatie: Mennenrode, Elspeet
- Zag ik nog iets van Kees Kaldenbach in Amsterdam?

Daarnaast ben ik zelf altijd van de partij bij de maandelijkse bijeenkomsten van de Spirituele Management Tafel. Door de korting voor leden van het Spiritueel Ondernemers Netwerk ontmoet ik ook veel mensen uit dit netwerk.
22 maart is er weer een bijeenkomst. Toevallig ben ik dan zelf de presentator en gaat het over Succeskompas, richting geven aan je leven en werk. Als er animo voor is zouden we evt. vooraf iets extra's kunnen organiseren om elkaar te ontmoeten.

Seats2meet heb ik vele malen zien noemen. Ik ga daar nog proberen iets te organiseren als Paul de Blot er ook is. Dat wordt wel in juni of later.

Karin, Herman en Kees, als jullie de bijeenkomsten bij activiteiten plaatsen, dan zal ik alle leden (inmiddels 1928 !) daarop attenderen.

Succes en groeten,
Theo
Beste Theo,
Een goed idee!
Om te inspireren zou ik met plezier 'Awakening the Dreamer, Changing the Dream' presenteren. Deze interactieve documentaire is wereldwijd een groot succes. Het neemt je mee op een reis: Waar zijn we nu? Hoe zijn we hier beland? Wat is er mogelijk voor de toekomst? Het inspireert je om op een hoger niveau te denken, te voelen en te handelen.
Iedereen die elkaar wil ontmoeten is van harte uitgenodigd in The Hub in Amsterdam (Sociale Entrepreneurs Club) op dinsdagavond 6 April (direct na de Pasen) tussen 19 en 23 uur. Daar zal ik dan ook 'Awakening the Dreamer, Changing the Dream' presenteren.
Vrolijke groet, Francisca
Bijlagen:
Hallo Theo,

Gefeliciteerd allereerst met je boekprsesentatie!

Wellicht is het een idee om een aantal regio's in te delen en dan jaarlijks een bijeenkomst met alle regio's? En dan denk ik aan 2 x per jaar in je eigen regio en mocht je meer behoefte hebben kun je nog naar een andere regio.

Ik denk namelijk dat de kracht van dit netwerk ligt in het verbinden van alle mensen die actief zijn op dit netwerk. Er zijn zoveel verschillende expertises! Samen kunnen we heel veel uitdragen.

Groetjes Leonie van Bavel
Op 17 juni 2010 is er weer een netwerkbijeenkomst in combinatie met de presentatie van het Business Spiritualiteit Magazine Nyenrode m.m.v. Paul de Blot e.a.

Kijk hier voor meer info

Antwoorden op discussie

RSS

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...
te koop bij:
managementboek.nl

"Wil je weten wie je bent en wat je hier te doen hebt?"