Spiritueel Ondernemers Netwerk

Verslag netwerkbijeenkomst 21 november 2017: Leef je potentieel!

Mijn eerste SON netwerkbijeenkomst voelde als een warm bad. Heerlijk om anderen te ontmoeten die ook vanuit bezieling ondernemen. Vanuit verbinding met hoofd en hart. Met een spirituele grondslag én met beide benen op de grond.

De aftrap van de bijeenkomst in een kring en de wandeloefening door de ruimte zorgden in no time voor een open en veilige sfeer. Ik voelde me direct verbonden met mensen die kort daarvoor nog totale onbekenden waren. Mooi en bijzonder om te ervaren.

En daarna…de workshop ‘ Leef je potentieel’ van Marga Wijman, Anne-Marie Reimert en Marc Faber over het gedachtengoed van Alan Seal. Inspirerend en bevlogen namen ze ons mee. In drie uur reisden we door de wereld van onze Ziel, Ego, het Volwassen Ego en ons (toekomstige) potentieel. Met duidelijke uitleg en geleide visualisaties. Zo konden we het gedachtengoed direct aan den lijve ondervinden. Een goede balans tussen theorie en praktijk.

Wat ik ook bijzonder vond is de openheid en eerlijkheid waarmee de deelnemers de workshopleiders daarna (opbouwend kritische) feedback gaven. En hoe dit dankbaar werd ontvangen.

Kortom, het was een heerlijke middag vol mooie ontmoetingen. Ik heb ervan genoten. Nieuwe inzichten en inspiratie opgedaan. Voor mezelf en het begeleiden van zelfbewuste professionals en organisaties om te werken vanuit hun kracht.

Wat mij betreft tot een volgende keer!

Nathalie Bourne

Oprichter Bourne2Connect- succesvol werken vanuit je kracht

Weergaven: 4

Hierop reageren

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...
te koop bij: