Spiritueel Ondernemers Netwerk

Wie is ook toe aan iets nieuws en werkt graag samen met andere coaches/therapeuten? Ik heb ideeën om aan het bestaande woud van therapie en coaching iets nieuws toe te voegen. Dat wil ik en kan ik niet alleen. Wie heeft zin om mee te doen en wil ook echt tijd en energie investeren? Laat het weten, dan organiseer ik een kennismaking met iedereen die reageert.

Sandra Zuiddam, www.soulidmind.nl

Weergaven: 247

Berichten in deze discussie

Ik ben benieuwd aan wat voor samenwerking je denkt. Kun je een tipje van de sluier oplichten? 

Hoi erna, bedankt voor je snelle reactie. Het gaat om het openen van een of meerdere laagdrempelige centra (maar wel anders dan anders) voor ontmoeting, advies, gewoon ontspannen, inspiratie etc en ook voor coaching, cursussen, therapie en liefst gekoppeld aan mogelijkheden voor minder draagkrachtige mensen. Ik heb al meerdere reacties, dus laten gewoon eerst eens met zn allen gaan kennismaken/uitwisselen. Uitnodiging volgt. Groetjes, Sandra

Erna Knipscheer zei:

Wat heb je zoal in gedachten Sandra? Misschien kun je wat concreter worden wat je plannen/ideeën hiermee zijn? 

Hoi astrid, dank voor je reactie, ik heb inmiddels eenzelfde vraag van Erna beantwoord. Wellicht zijn er ook andere mogelijkheden voor samenwerking te bedenken. Groetjes, Sandra

Astrid Loriaux zei:

Ik ben benieuwd aan wat voor samenwerking je denkt. Kun je een tipje van de sluier oplichten? 

Sandra Zuiddam zei:

Hoi astrid, dank voor je reactie, ik heb inmiddels eenzelfde vraag van Erna beantwoord. Wellicht zijn er ook andere mogelijkheden voor samenwerking te bedenken. Groetjes, Sandra

Astrid Loriaux zei: Ik heb het gelezen. Die vorm van samenwerking is inderdaad niet geschikt voor mij! Jammer! Maar sta in principe open voor samenwerken. Misschien komt het er nog eens van!

Ik nodig je gewoon dan ook uit, want het kan ook zomaar een andere kant uitgaan tijdens de ideeenuitwisseling. Het lijkt me gewoon erg leuk om breder te gaan samenwerken! 

Astrid Loriaux zei:

Sandra Zuiddam zei:

Astrid Loriaux zei: Ik heb het gelezen. Die vorm van samenwerking is inderdaad niet geschikt voor mij! Jammer! Maar sta in principe open voor samenwerken. Misschien komt het er nog eens van!

Hallo Sandra

Je idee is interessant. In welk deel van het land zit je? Indien ergens in de Randstad, dan is een bijeenkomst sowieso interessant en zou ik die graag bijwonen, afhankelijk van de datum.

Grt. Monique Jansen

Hoi monique, ik zit in Hilversum, dus dat zit dan wel goed. Ga snel een goede datum proberen te prikken, want er zijn best wat reacties. Groetjes, Sandra
Monique Jansen Mind@scapes zei:

Hallo Sandra

Je idee is interessant. In welk deel van het land zit je? Indien ergens in de Randstad, dan is een bijeenkomst sowieso interessant en zou ik die graag bijwonen, afhankelijk van de datum.

Grt. Monique Jansen

Hou je op de hoogte! Hartelijke groet, Sandra
Erna Knipscheer zei:

Hoi Sandra, jouw idee heeft zeker mijn interesse. Ik combineer mijn financieel adviespraktijk met paramedische therapieën, counseling & coaching. Mensen die op mijn weg komen hebben vaak complexe financiële problemen in combinatie met ziekte en/of psychische problemen. Ik merk dat de maatschappij weinig interesse heeft om wat voor deze doelgroep te betekenen, en ook dat wanneer je wel oog hebt voor hen, je als financieel adviseur/hulpverlener ook niet altijd serieus wordt genomen. Op zich sta ik wel open voor samenwerking met anderen, maar ik vind het wel jammer dat er een behoorlijke reisafstand is tussen ons (jij zit in Hilversum? en ik het oosten van het land), en dat betekent dat persoonlijke ontmoetingen behoorlijk wat tijd vragen. Maar hou me gerust op de hoogte van je plannen. Wie weet! Hartelijke groet, Erna

Hoi,

Altijd op zoek om dingen samen te doen en of te ontwikkelen.

Ik wacht de bijeenkomst af, en zie uit naar een kennismaking.
Warme groet,

Roger
Www.leefbeeld.nl

Hoi Roger,

As zaterdag is er inmiddels al een (1e) bijeenkomst gepland tussen 12 en 16 uur, mocht je willen komen laat het me dan snel weten dan stuur ik je meteen alle gegevens. Leuk dat je ook interesse hebt,

hartelijke groet, Sandra 

Roger van der velde zei:

Hoi,

Altijd op zoek om dingen samen te doen en of te ontwikkelen.

Ik wacht de bijeenkomst af, en zie uit naar een kennismaking.
Warme groet,

Roger
Www.leefbeeld.nl

RSS

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...
te koop bij:
managementboek.nl