Spiritueel Ondernemers Netwerk

Discussies van Hendrik van der Ham (3)

Discussies waarop is gereageerd (6) Antwoorden Recente activiteiten

"Hee Selena, Leuk we deden zelf een seminar geven met zelfde titel Haal meer uit je…"

Hendrik van der Ham heeft 13 Mrt 2012 gereageerd op Retraite: Art of Life Week, 12 - 19 mei Portugal

2 14 Mrt 2012
Antwoord van selena van apeldoorn

"Beste Rombout, Misschien wil ik dat wel... Ik heet Hendrik van der Ham, ben het met…"

Hendrik van der Ham heeft 13 Mrt 2012 gereageerd op Gezocht: samenwerkingspartner om samen training mee op te zetten.

6 13 Mrt 2012
Antwoord van Hendrik van der Ham

"beste Rombout, Lees nu dat hij al wat ouder is haha Maar ik ken wel Ice Man persoon…"

Hendrik van der Ham heeft 13 Mrt 2012 gereageerd op Gezocht: samenwerkingspartner om samen training mee op te zetten.

6 13 Mrt 2012

"Beste Rombout, Misschien wil ik dat wel... Ik heet Hendrik van der Ham, ben het met…"

6 13 Mrt 2012

"hebben jullie al een plek en hoever zijn jullie verder en waar wil je dit in nederla…"

Hendrik van der Ham heeft 13 Mrt 2012 gereageerd op vakantiezorgvilla voor kinderen met een levensbedreigende ziekte en hun gezin

1 13 Mrt 2012

"beste Theo, Het kan ook bij mij in de zaal tegenover kasteel in Houten, we hebben p…"

Hendrik van der Ham heeft 13 Mrt 2012 gereageerd op INSPIRERENDE TRAININGSLOCATIES

21 12 Mei
Antwoord van Tanja

RSS

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...
te koop bij:
managementboek.nl

"Wil je weten wie je bent en wat je hier te doen hebt?"