Spiritueel Ondernemers Netwerk

Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'workshop' (17)

← Terug naar Mededelingen van leden
Discussies Antwoorden Recente activiteiten

SON Netwerkbijeenkomst 18-11: Bereik jouw volledige potentie met je 4 intelligenties

Aankondiging SON netwerkbijeenkomst                                                     6 oktober 2019 Hallo beste mensen, Op de astro…

Begonnen door Theo Buijsrogge

0 7 Okt

INSPIRERENDE TRAININGSLOCATIES

Tijdens de laatste netwerkbijeenkomst (verslag) kwam de vraag naar trainingslocaties. Onderstaande lijst kreeg ik van Esther van der Zee: O…

21 12 Mei
Antwoord van Tanja

Nieuws van Spiritueel Ondernemers Netwerk 2018-3

Nieuws van Spiritueel Ondernemers Netwerk 2018-3              20 augustus 2018 Hallo beste mensen, De natuur laat mij telkens zien dat…

0 20 Aug 2018

Nieuws van Spiritueel Ondernemers Netwerk (2017-2)

Nieuws van Spiritueel Ondernemers Netwerk (2017-2)                                26 maart 2017 Hallo beste mensen,  Allereerst wil…

0 26 Mrt 2017

Waar plaats ik welk bericht

Als lid kun je op diverse plaatsen een bericht plaatsen, daarom hier even een richtlijn: Forum Hier ga je de dialoog aan met andere leden…

4 29 Nov 2013
Antwoord van Tamara Beekmans

LEEF JE NOG?

Workshop "Leef je nog?" door Suzanne Meijroos 6 stappen naar voldoening   Over: Enthousiasme, Levenslust, Ondernemerschap, Verwondering, In…

Begonnen door Suzanne Meijroos

0 4 Aug 2012

Workshop "Bezieling", zaterdag 30 juni door Suzanne Meijroos

be·zie·ling de; v 1 het bezielen 2 innerlijke inspiratie Dit is wat ik in mijn omgeving zie en hoor: Men verliest interesse in het werk w…

Begonnen door Suzanne Meijroos

0 18 Jun 2012

Anders avondje uit zaterdag 16 juni: Wie ben ik en waarom koos mijn Hogere Zelf hiervoor?

Anders avondje uit bij centrum DJOJ in Rotterdam: Wie ben ik en waarom koos mijn Hogere Zelf hiervoor? Aan de hand van het boek Michaelsyst…

0 13 Jun 2012

Op 31 oktober 2011 maak je een flinke stap in je persoonlijke ontwikkeling

Succeskompas ontwikkeldag Ontdek je eigen succeskompas, Koers op duurzaam succes voor mensen en organisaties Wil je meer innerlijke rust, g…

0 5 Okt 2011

Workshop ontdek je spirituele X-factor - 10 september

Spiritualiteit zit in ieder mens. Maar wat betekent spiritualiteit voor jou? Waar ligt je missie, je passie, je levensopdracht, wat zijn je…

Begonnen door Carolien van Lith

0 8 Sept 2011

RSS

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...
te koop bij:
managementboek.nl

"Wil je weten wie je bent en wat je hier te doen hebt?"