Spiritueel Ondernemers Netwerk

Binnenkort ga ik een nieuw soort training geven. Helemaal van deze tijd. Een training die mensen bewust maakt van deze spannende tijden. Die de mensen de ogen opent voor de wereld waarin we leven, waarin het 8-uur journaal niet een betrouwbare kijk op de wereld is. Een dag om onbewuste mensen een stapje verder te helpen. Een dag die draait om verbondenheid met jezelf en anderen. Met mogelijkheden voor iedereen om nieuwe keuzes te maken.

Want al zijn het soms roerige tijden: Dít is het moment waar we allemaal voor gekomen zijn! Deze tijd is de start van een nieuwe prachtige wereld. Een plek waar ieder in overvloed, plezier, liefde, vertrouwen en verbinding kan zijn.

Ik heb ervaring als trainer en als trainingscoördinator, en heb me bezig gehouden met persoonlijke effectiviteit en spirituele groei. Nu ben ik eraan toe om mijn visie op deze wereld en deze tijd naar buiten te brengen.

Ben jij degene om dit samen mee op te zetten en uit te voeren? Op dit moment is er enkel een idee, we moeten het samen gaan ontwikkelen en neerzetten. Ik zoek iemand die ervaring heeft met training geven. Iemand die het met me eens is dat iedereen zijn eigen leven schept, door middel van gedachten en emoties. En die weet hoe je dat kan sturen. Liefst in de omgeving van Rotterdam. Meld je en wie weet staan we binnenkort samen deze machtige training te geven. Stuur me een mail met een korte introductie van jezelf. Ik hoor graag van je.

Liefdevolle groeten,
Rombout

romboutdo@zonnet.nl

Weergaven: 372

Berichten in deze discussie

Ha Rombout,

Ik lees net je bericht, en heb nog wel wat vragen. O.a. wat is je doelgroep, welke marketing heb je voor ogen, welke frequentie van trainen, hoeveel dagen enz. Kun je daar iets meer over vertellen. Of kunnen we maandag hierover bellen?

Hartelijke groeten van Helma Lieberwerth

www.levelfivequaning.com   hlieberwerth@levelfivequaning.com

Ha Helma,

Kijk uit je vragen spreekt je professionele insteek. Mooi. Op dit moment is er nog niet meer dan een idee, dus het uiteindelijke product kan nog allerlei vormen krijgen. De achterliggende gedachte: ieder die zich spiritueel wil ontwikkelen, kan kiezen uit legio mogelijkheden. Maar hoe worden mensen geprikkeld om die kant op te kijken? Daarvoor wil ik me inzetten. Dat lijkt me belangrijk in dit jaar van overgang naar een nieuwe samenleving.

Wat ik voor me zie is een 1 daags event, waarin mensen een verfrissende blik op hun eigen wereld krijgen. Het moet voor de gewone mens van 25 tot 60jr interessant en uitdagend zijn. Waarbij ze aan het eind van de dag zin hebben om zich verder te verdiepen in nieuwe tijds onderwerpen. Ik denk erover om ze het nieuwe E-boek 2012, de angst voorbij mee te geven en mogelijk nog andere ideeën om verder te zoeken.

En dan de marketing... tja ik ben nog op zoek naar een gave stunt. Ik vind bv. dat de Ice Man het goed doet. Hij trekt de aandacht met z'n ijsstunts en geeft vervolgens lezingen en trainingen over zijn methode. Dus hoe de marketing vorm krijgt weet ik nog niet, maar het zal in het oog springend zijn.

Tot zover even de antwoorden op je vragen. Ik zal je m'n tel.nr. even direct mailen, dan kunnen we maandag verder bellen.

Liefdevolle groet, Rombout

Hallo iedereen,

Deze oproep is al weer even oud, we zijn nu 'n groepje aan 't vormen en komen op 11 maart bijeen in Rotterdam. Als je nog interesse hebt, ben je welkom. Stuur me even een mail dan kan ik je alle info geven. Deze oproep zal ik binnenkort weghalen, als we ons groepje gevormd hebben.

Liefdevolle groet, Rombout
romboutdo@zonnet.nl

Beste Rombout,

Misschien wil ik dat wel...

Ik heet Hendrik van der Ham, ben het met je eens, 47 jaar en al wel wat gedaan, zie www.bridges2000.com en www.seventh.nu Bij het eerste werk ik nu 13 jaar en het 2de wil ik graag op 10 plaatsen wereldwijd bouwen. Ik kom uit een scheepvaartgezin gezin en ben een praktische oplosser met veel werklust, maar er moet ook wel iets gebeuren. Vandaag ben ik erachter gekomen dat ik aankomen heel belangrijk vind en dat ga ik veranderen, meer genieten van het proces zelf, dat zal me ontspannen....

Daarnaast woon ik in Houten en heb een mooie plaats om trainingen binnen en buiten te geven, 30 auto's kunnen hier staan, tegenover een heus kasteel en met wel 60 plaatsen binnen. Een loods naast het huis.

Ben erg benieuwd wat je echt wilt. Misschien kijk je mijn sites even en ben je er maandag, dan zien we elkaar, want ik ben er, (voor het eerst trouwens met enige schaamte...)

gr Hendrik van der Ham

beste Rombout,

Lees nu dat hij al wat ouder is haha

Maar ik ken wel Ice Man persoonlijk...

Groeten anyway succes en misschien hoor ik wel

je mag ook bellen 06 50 29 65 18

Beste Rombout,

Misschien wil ik dat wel...

Ik heet Hendrik van der Ham, ben het met je eens, 47 jaar en al wel wat gedaan, zie www.bridges2000.com enwww.seventh.nu Bij het eerste werk ik nu 13 jaar en het 2de wil ik graag op 10 plaatsen wereldwijd bouwen. Ik kom uit een scheepvaartgezin gezin en ben een praktische oplosser met veel werklust, maar er moet ook wel iets gebeuren. Vandaag ben ik erachter gekomen dat ik aankomen heel belangrijk vind en dat ga ik veranderen, meer genieten van het proces zelf, dat zal me ontspannen....

Daarnaast woon ik in Houten en heb een mooie plaats om trainingen binnen en buiten te geven, 30 auto's kunnen hier staan, tegenover een heus kasteel en met wel 60 plaatsen binnen. Een loods naast het huis.

Ben erg benieuwd wat je echt wilt. Misschien kijk je mijn sites even en ben je er maandag, dan zien we elkaar, want ik ben er, (voor het eerst trouwens met enige schaamte...)

gr Hendrik van der Ham

RSS

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...
te koop bij:
managementboek.nl

"Wil je weten wie je bent en wat je hier te doen hebt?"
"authentiek, overzichtelijk, helder en enorm inspirerend"