Tijdens de laatste netwerkbijeenkomst (verslag) kwam de vraag naar trainingslocaties.
Onderstaande lijst kreeg ik van Esther van der Zee:
Overzicht van inspirerende trainingslocaties
PROVINCIE UTRECHT :
PROVINCIE GELDERLAND
PROVINCIE FRIESLAND
PROVINCIE GRONINGEN
PROVINCIE DRENTHE
PROVINCIE OVERIJSSEL
PROVINCIE FLEVOLAND
PROVINCIE NOORD-BRABANT
PROVINCIE NOORD-HOLLAND
PROVINCIE ZUID-HOLLAND
PROVINCIE LIMBURG
LANDELIJK/ALGEMEEN/ OVERIGE
BUITENLAND
Tags:
Theo
Bedankt voor overzicht. Heb afgelopen week in Dordrecht in Villa Augustus een workshop gegeven.
Zeer aan te raden, met mooie biologische groententuin. alles in industrie'le setting.
Om toe te voegen
gr Jeroen van Lawick
Wat een geweldig overzicht. Heel erg bedankt!
Marian van den Beuken
Ik heb ook nog wat aanvullingen:
In Overijssel (Twente) is een schitterende trainingslocatie, met (betaalbare) overnachtingsmogelijkheden, in een verbouwde ligboxenstal bij een boerderij. De omgeving is heerlijk rustgevend. Kijk eens op www.dejohanneshoeve.nl
In Utrecht, ligt vlakbij Amersfoort het dorpje De Glind. Google eens op De Glind, en je zult ontdekken dat het een dorp met een bijzondere historie is. Direct aan die historie gelieerd is De Glindster, www.glindster.nl, een prachtig modern multifunctioneel centrum, waar de goede sfeer hangt om mooie trainingen te geven.
En voor een kleinere, intieme vergader-/trainingslocatie in Gelderland, kun je terecht in Rozendaal, vlakbij Velp/Arnhem, tegenover Kasteel Rozendaal. Kijk voor meer informatie op www.kameroprozendaal.nl
Tot zover mijn bijdrage!
Warme groet,
Els Holland
Ik ben ook blij met deze lijst. Bedankt!
Zelf voeg ik graag toe: Stichting Orion op de Wollefoppenweg te Rotterdam/Zevenkamp.
Ik geef er mijn trainingen en ben erg blij met de kunstzinnige invloed van deze ruimtes en buiten ben je midden in de natuur.
Fijn en praktisch dit overzicht.
Ik wil ook graag nog een locatie toevoegen waar ik met heel veel plezier werk: Malena op landgoed Beukenrode (www.malena-team.nl). Een prachtig huis in het bos, hele fijne sfeer en met veel liefde en creativiteit ingericht. Je kunt terecht in 2 mooie ruime zalen. Wim en Sabina, die deze locatie runnen, delen hun liefde voor de mens en eten (biologisch/vegetarisch) graag met bezoekende groepen. Je wordt dan ook gastvrij onthaald en erg verwend. Of je nu trainer bent of cursist!
Ik wil aan de lijst De Schaapshoeve (www.deschaapshoeve.nl) in Noord Brabant nog toevoegen.
Heerlijk rustig en landelijk gelegen met voeldoende gelegenheid voor kleine en grotere groepen.
Zeer inspirende omgeving. Ook via het Coachhuis te boeken.
Graag voeg ik nog een mooie locatie toe. Ik heb sfeervolle workshopruimte in een oude boerderij, zeer landelijk gelegen in Wadenoijen in de Betuwe. Er ligt een grote tuin bij die ook kan worden gebruikt. Foto's zijn te zien op www.baardabemiddeling.nl
Met vriendelijk groet,
Martha Baarda
Mooie lijst! Voor de provincie Flevoland heb ik nog 2 aanvullingen:
Centrum voor Complementaire Geneeswijzen Almere (www.ccgalmere.nl) en de Open Ruimte (www.deopenruimte.nl)
Hele fijne ruimten om workshops of behandelingen te geven.
Maroesja
Voor Noord-Brabant heb ik nog een aanvulling in de plaats Breda: www.vergadereninstijl.com Een trainingruimte voor kleine gezelschappen met een geweldig fijne energie.
Voor Gelderland heb ik nog een aanvulling in de plaats Vierhouten : www.centrumderuimte.nl
Graag maak ik gebruik van de mogelijkheid om jullie te wijzen op een bijzondere trainingslocatie waar de meeste mensen niet zo snel aan denken: www.klippersperwer.com. Ons schip, een traditioneel zeilschip uit 1893, biedt de gelegenheid om in klein verband trainingen en cursussen te geven. Wij hebben 20 slaapplaatsen aan boord. Zo hebben wij ieder jaar een reis met een trainer die ons schip huurt gedurende 12 dagen huurt. Wij varen dan in overleg met hem korte tochten en hij plant zijn programma daar omheen. Het schip vormt een geborgen eigenheid en is zeer geschikt voor het versterken van teamgeest. Het Waddengebied behoort tot het Unesco Wereld Erfgoed en inspireert en brengt mensen tot rust.
beste Theo,
Het kan ook bij mij in de zaal tegenover kasteel in Houten, we hebben plaats voor 30 auto's en het is goed wandelen ook hier, onbeperkt koffie en thee, 10,- per stoel of pp, anders in overleg. Voor een lezing kunnen er wel 60 in. We hebben meer dan 30 stoelen en het is groeiende ;-)
gr en tot as maandag
dank voor de kans
Hendrik van der Ham
Een mooie locatie in een heel inspirerende omgeving, één van de mooiste plekjes van Zwitserland, in zomer en winter: Hostellerie am Schwarzsee
en een mooie locatie
© 2019 Gemaakt door Theo Buijsrogge.
Verzorgd door