Spiritueel Ondernemers Netwerk

Nieuws van Spiritueel Ondernemers Netwerk (2017-2)                                26 maart 2017

Spiritueel Ondernemers Netwerk
Hallo beste mensen,

Allereerst wil ik mijn enthousiasme delen over de spirituele reis, met als thema het openen van je innerlijk kanaal, die ik maakte naar Egypte. Het was een heel bijzondere ervaring om de verschillende energielagen daar te ervaren, het oude Egypte, Afrika, de Nijl als levensader en het hectische heden. En om de energie van de verschillende goden, tempels en graftombes te ervaren. De verschillende goden die allemaal in energie uitdrukking geven aan een aspect van het goddelijke, het Al dat is.

Dat leverde vele mooie ervaringen zoals in de Horus tempel, waar ik alle aspecten van de mannelijke energie (de man als minnaar, beschermer, krijger, vader, ...) heb ervaren en ook de pijn en het verdriet van al mijn vorige levens (meestal als vrouw) waarin ik niet mezelf mocht zijn. Of in de crypte van de Hathor tempel (waar ooit beelden energetisch werden opgeladen) waar ik onvoorwaardelijke liefde, levenslust, levensgeluk, basaal vertrouwen, vrijheid en compleetheid mocht ervaren. En ook de krachtige godin Sechmet met de leeuwenkop. Wow, wat een krachtige boodschap kreeg ik van haar.

Egypte zelf is een bijzonder land waar mensen veel op gevoel en intuïtie doen. Zo kreeg ik op mijn vraag hoe de wifi op de Nijl-boot werkte het antwoord "by feeling and magic" en kregen andere reisgenoten die midden in de nacht opgehaald werden met een busje zonder koplampen te horen dat dit geen probleem was want "we drive by the light of the heart"!

Het bleek een goed moment om nu naar Egypte te gaan want het tourisme, dat de afgelopen jaren op een laag pitje stond door de perceptie van onveiligheid, schijnt nu weer behoorlijk aan te trekken, Wil je ook zo'n spirituele reis maken, dan kan ik je Claire Greve die dat organiseerde van harte aanbevelen. Doordat ze zo verbonden is met het land voelde het alsof we met een Egyptische familie op pad waren. Ook bijzonder waren de channelings van Pamela Kribbe, die een extra diepgang gaven aan de ervaringen.

En nu weer terug met als uitdaging om die ervaring en energie te integreren met het leven hier.

Bij de komende netwerkbijeenkomst gaat dat zeker lukken. Wegens succes gaan we dan weer het ritme van verbinding ervaren. Deze keer gaan we nog dieper in het ritme, met ook andere percussie en een andere opbouw aan de slag. Ik zie er naar uit. Doe je mee?

Netwerkbijeenkomst 10 april 2017: Het ritme van verbinding

Ritme ondersteunt het maken van contact met jezelf en met de ander. Deze bijeenkomst gaan we dit onder leiding van Henri Surquin ervaren. Met behulp van uiteenlopende instrumenten leren en ervaren we om af te stemmen op het ritme in onszelf en het ritme in de ander. Met hoofd, hart en handen geven we expressie aan ons eigen ritme en vinden al snel het gedeelde ritme, het unieke ritme in verbinding met de ander. We leren deze middag in een natuurlijke staat van verbinding te komen en dit principe toe te passen in de dagelijkse praktijk.

Meer informatie en aanmelden voor de netwerkbijeenkomst...

Weten hoe de vorige bijeenkomsten waren? Lees dan de verslagen nog eens.

Spiritueel Ondernemers Netwerk in de regio

Bij de netwerkbijeenkomsten komen mensen uit alle windstreken. Soms wordt mij gevraagd of ik ook bijeenkomsten in andere delen van het land wil organiseren. Hoewel ik de meerwaarde daarvan zie, voel ik mezelf niet geroepen om dat te gaan organiseren. Ik nodig de mensen dan ook uit om zelf initiatief te nemen. Zo'n initiatief is genomen door Joke Jonkers en Martin van Est.

Zo ontstond de groep Spiritueel Ondernemers Netwerk Noord Nederland. Binnenkort is hun eerste netwerkbijeenkomst.
Is dit jouw regio? meld je dan aan bij deze groep en blijf op de hoogte...

Ook een regiogroep starten? Stuur me dan een bericht.

Even kort

• Het Spiritueel Ondernemers Netwerk is op vele plaatsen te vinden: Eigen website, online community op NING, Groep op LinkedIn, Groep op facebook en op Twitter.
  • Ben je wel lid van de LinkedIn-groep en nog niet van de online community op NING, met nog meer mogelijkheden om jezelf en je activiteiten onder de aandacht te brengen? Meld je dan daar ook even. Dat kan zelfs met je LinkedIn account!
  • Petities en andere bewustzijnsacties: Vergroot het bewustzijn van de samenleving en geef aandacht aan wat je veranderd wilt zien.

Lentegroet,

Theo Buijsrogge

Weergaven: 49

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...
te koop bij:
managementboek.nl

"Wil je weten wie je bent en wat je hier te doen hebt?"