Spiritueel Ondernemers Netwerk

Nieuws van Spiritueel Ondernemers Netwerk 2018-3              20 augustus 2018

Spiritueel Ondernemers Netwerk

Hallo beste mensen,

De natuur laat mij telkens zien dat onze essentie overvloed is. Die overvloed kwam deze zomer in de vorm van warm en zonnig weer. Ik hoop dat iedereen ervan heeft genoten.

De natuur laat mij ook altijd mooi zien dat die overvloed ontstaat door gewoon te zijn, zonder iets te moeten doen. Een boom groeit gewoon door te Zijn, zonder iets aan zijn omgeving te moeten Doen.

Als ondernemer is het ook belangrijk om te Zijn om succesvol te zijn. Het zijn van ondernemer impliceert echter ook dat je wat doet. Als je echter alleen maar doet, dan is dat nog geen garantie voor succes. Wat is nu de relatie tussen dat zijn en doen? En hoe vind je de juiste balans hierin? Over dit thema filosofeerde ik met Martijn Meima. Martijn ken ik al van het prille begin dat ik begon met het Spiritueel Ondernemers Netwerk. Net als ik past hij diepgaande spirituele wijsheden in een praktisch/zakelijke context toe. Ik vind het indrukwekkend om te zien hoe hij dit tot een succesvolle onderneming heeft uitgebouwd. Ik ben daarom ook blij dat hij ons de volgende netwerkbijeenkomst zal begeleiden bij dit thema.

Je kunt alvast kennismaken met Martijn door zijn waardevolle, gratis e-boek “In 5 Stappen Succesvol Intuïtief Ondernemen” aan te vragen.

SON Netwerkbijeenkomst 24 september 2018: Meer klanten met minder moeite
Vind de balans tussen Zijn en DoenJe bent als ondernemer erg goed in je vak. Je doet dat met passie en toewijding. Maar hoe zorg je er nou voor dat de klanten- en dus de geldstroom op gang blijft?

Op internet kun je heel veel tips en trucs vinden. Je website optimaliseren, gratis cadeaus weggeven, netwerken, VIP programma’s en webinars. Ook zijn er spirituele adviezen die juist zeggen dat je moet ontspannen, visualiseren, the law of attraction moet toepassen en dat je door mediteren klanten kunt aantrekken. Wat is nou waar? Hoe vind je de juiste balans tussen zijn en doen, tussen naar buiten gericht en naar binnen gericht, tussen actie en ontspanning, tussen vrouwelijk en mannelijk.

Martijn Meima, al meer dan 10 jaar expert op het gebied van intuïtie en ondernemerschap en eigenaar van Intuïtief Ondernemen komt voor SON een bijzondere workshop verzorgen. In deze workshop ga je jouw eigen marketingaanpak ontdekken. Martijn gelooft niet in één aanpak die voor iedereen werkt. Iedereen is uniek en dat vraagt dus ook een unieke marketingaanpak.
Een workshop van Martijn staat altijd garant voor diepgang, inzicht, praktisch ervaren, humor en energie. Martijn heeft als trainer en business coach vele ondernemers geholpen om een manier van ondernemen en marketing te vinden die bij hun past.

Door middel van praktische intuïtieve oefeningen die je later zelf nog een keer kunt doen, maak je contact met de intuïtieve onderstroom en welke informatie daar voor jou en jouw bedrijf beschikbaar is. Door middel van werkvormen met o.a. opstellingen en visualisaties zul je ontdekken wat voor jou nodig is om meer klanten aan te trekken. Welke stap moet jij nemen?

Meer informatie en aanmelden...

Weten hoe de vorige bijeenkomsten waren? Lees dan de verslagen nog eens. 

13 september 2018: Boost je bedrijf van binnenuit

Diverse leden van het Spiritueel Ondernemers Netwerk organiseren op 13 september het ‘Boost je bedrijf van binnenuit’-event, waarin je in één dag kunt leren hoe je als bewuste ondernemer je bedrijf kunt laten groeien met wezenlijke impact. Deelname aan de hele dag, inclusief workshops, individuele sessies, lunch en borrel, kost € 199 (€ 240,79 incl. BTW).

Leden van het Spiritueel Ondernemers Netwerk krijgen €50 korting. Klik hiervoor bij het boeken van je ticket op de link ‘Promotie code opgeven’ en vul als code in “spiritueelondernemer”.
Meer informatie en aanmelding via www.boostjebedrijfvanbinnenuit.nl

Nieuwe inzichten van Michael

Periodiek heb ik met mijn mede-auteurs een gesprek met spirituele gids Michael, de bron van ons boek Michaelsysteem, de essentie van je persoonlijkheid.

Sinds de vorige nieuwsbrief publiceerden we hiervan:

Op Michaelinzicht.nl vind je ook:

Hartelijke groet en tot snel ziens,

Theo

Weergaven: 106

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...
te koop bij: