Spiritueel Ondernemers Netwerk

Nieuws van Spiritueel Ondernemers netwerk                                               17 januari 2020

Spiritueel Ondernemers Netwerk

Hallo beste mensen,

Allereerst wens ik je nog een prachtig jaar met vele momenten om dankbaar voor te zijn. Heb je mijn achterliggende boodschap nog niet gezien? Kijk dan op YouTube of www.buijsrogge.nl
We gaan we er met SON weer een mooi jaar van maken. Te beginnen met een volgende netwerkbijeenkomst op 17 februari. In mijn ontwikkeling ervaar ik op een steeds dieper niveau dat alles in essentie begint bij jezelf. Dat gaan we in de volgende netwerkbijeenkomst doorleven.

SON Netwerkbijeenkomst 17 februari 2020: Start met JeZelf

Herken je dat je tijd tekort komt, blokkeert en onvoldoende of de verkeerde klanten aantrekt? Wil je weten hoe je de match kunt maken tussen de energie die er is en de energie die je nodig hebt? Hoe je jouw eigen talenten en die van de ander herkent en hoe je die effectief inzet? Dan nodigen we je uit voor de belevingsworkshop “Start met jeZelf”. Zelfbewustzijn is namelijk de sleutel voor succes, want jij bent je eigen onderneming. De concrete oefeningen en tips die je krijgt, kun je na de workshop in de praktijk zelf toepassen en er je voordeel mee doen.

Zelfbewustzijn leid je naar je hartsverlangen. Leven en creëren vanuit hartsverlangen is belangrijk. Als je start met de energie van je hartsverlangen te voeden, dan komt wat nodig is naar je toe. En als je je bewust bent van de aanwezige energie, dan kun je daar gebruik van maken. Door op verschillende manieren jezelf en de energie te ervaren word je je steeds meer bewust van jouw waarheid en wat je nodig hebt. Het geeft je inzicht op de levensvragen alsWie ben ik?, Wat kan ik? en Hoe zet ik het neer?

Deze belevingsworkshop wordt verzorgd door Monique Willemsen en John Schmeitz. Zij maken hierbij onder andere gebruik van: natuur, muziek, stem, meditatie, kwantumfysica, oude wijsheid, opstellingen en interactie met anderen. Want alles wat jij in je omgeving ervaart is als een spiegel, die iets vertelt over jou en doet ook iets met de energie. Om bewustwording en transformatie mogelijk te maken, zorgen zij voor de juiste omstandigheden. Veiligheid, openheid en verbinding zijn daarbij essentieel evenals in het moment mogen zijn.

Meer informatie en aanmelden...

Weten hoe de vorige bijeenkomsten waren? Lees dan de verslagen nog eens. 

Nieuwe inzichten van Michael

Periodiek heb ik met mijn mede-auteurs een gesprek met spirituele gids Michael, de bron van ons boek Michaelsysteem, de essentie van je persoonlijkheid.

Recent publiceerden we hiervan:

Op Michaelinzicht.nl vind je ook:

Hartelijke groet en tot snel ziens,

Theo

Weergaven: 89

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...
te koop bij: