Spiritueel Ondernemers Netwerk

Nieuws van Spiritueel Ondernemers Netwerk (zomer 2016)              25 augustus 2016

Spiritueel Ondernemers Netwerk
Hallo beste mensen,

Wat een zomerweer! En wat ben ik dankbaar en blij dat ik de vrijheid heb om achter in de tuin in de schaduw met mijn mobiel en laptop mijn werk te doen.

Ook het maken van deze nieuwsbrief, waarin ik graag mijn enthousiasme voor de volgende netwerkbijeenkomst wil delen. Verder deel ik graag mijn enthousiasme voor online boekhouden, mijn enthousiasme voor boeken en mijn enthousiasme voor de gesprekken met 'onze' spirituele gids Michael. Tenslotte iets over ons 10 jarig bestaan!

SON Netwerkbijeenkomst 19 sept 2016:
Met je onderneming in de flow van bewuste creatie

Herken jij jezelf: Mensen vertellen je dat je geweldige diensten aanbied, je hebt echter te weinig betalende klanten, of er is geen constante stroom. Als je succes verhalen van anderen hoort denk je: waarom ervaar ik dit niet, ik heb net zoveel, en zelfs meer te bieden. Je past allerlei strategieën toe op het gebied van marketing en toch lijkt het voor jou niet echt te werken. Je spirituele ondernemerschap is absoluut je passie, maar je kan er niet van leven.

Suzanne Meijroos is zo'n ondernemer die zichzelf herkent in zeker een paar van de bovenstaande punten, voor haar is dit thema net zo actueel. Geïnspireerd op deze vraag besloot ze actief te onderzoeken of het het mogelijk is moeiteloos je werk te doen, en een stroom aan kansen op je pad te ontmoeten. 

Nog midden in dit ontwikkelingsproces, faciliteert zij de gelegenheid waarin we samen in alle eerlijkheid kunnen onderzoeken wat er nog in de weg staat. Teneinde inzicht te krijgen op onze individuele uitdagingen en kansen. 

Deze middag is de eerste stap op weg naar een doorbraak. Het geeft je de inspiratie jouw authentieke spirituele expressie te versterken. Het zal je persoonlijke inzichten, ervaringen en tips geven om door te groeien met je onderneming. 

Meer informatie en aanmelden voor de netwerkbijeenkomst...

Weten hoe de vorige bijeenkomsten waren? Lees dan de verslagen nog eens. 

Boekhouden wordt weer leuk met MoneyMonk

Veel van onze leden zijn zelfstandig ondernemers, net als ik. Boekhouden is dan één van de dingen die erbij horen. vroeger verzamelde ik alles netjes en bracht dat dan naar mijn boekhouder. Dat leverde vaak onduidelijkheden en vele correcties op omdat mijn boekhouder niet echt begreep waar ik mee bezig was. Sinds kort doe ik mijn boekhouding helemaal zelf. Na een vergelijking van de mogelijkheden voor online boekhouden heb ik gekozen voor MoneyMonk. En ik moet zeggen het is een verademing. Het werkt heel intuïtief, is makkelijk te koppelen met mijn bankrekening en bonnetjes koppel ik snel en makkelijk aan de betalingen met de bijbehorende app. Zelfs BTW aangiftes maak ik makkelijk zelf. Boekhouden is voor mij weer leuk geworden.

Wil je MoneyMonk ook gebruiken, maak dan gebruik van deze link, dan kost het je het eerste jaar slechts €15 per maand. De eerste maand is sowieso gratis om te proberen.

Succes!

Boeken, boeken en nog eens boeken

Er is op het gebied van Spiritualiteit heel veel geschreven. Ook veel van onze leden hebben een boek geschreven. Die boeken worden gepresenteerd op onze boekenpagina.  Kijk er eens wat jou aanspreekt en/of zet je eigen boek erbij.

In de nieuwsbrieven van mijn eigen boeken doe ik altijd een zomeraanbieding. Bij deze ook voor alle leden van SON: 20% korting op de het boek Succeskompas of Michaelsysteem of samen, inclusief een persoonlijke boodschap van mij. (Vermeld bij je bestelling 'zomeraanbieding 2016').

Hoe kun je je verlangen realiseren om het verschil uit te maken in de nieuwe economie en energie?

Periodiek hebben we een gesprek met spirituele gids Michael, de bron voor ons boek Michaelsysteem, de essentie van je persoonlijkheid. Recent bespraken we het toenemend verlangen dat mensen voelen om een verschil uit te willen maken in hun werkwijze, zijnswijze en dit te willen delen met anderen. Er zijn mondiaal heel veel zaden ontstaan en tot bloei gebracht om de roep naar de nieuwe wereld ook handen en voeten te geven, waardoor je niet het gevoel hoeft te hebben er alleen voor te staan. Lees het hele gesprek met Michael hier...

Spiritueel Ondernemers Netwerk bijna 10 jaar

Het Spiritueel Ondernemers netwerk is ontstaan uit mijn eigen zoektocht naar toepassing van spiritualiteit in het werk. Het begon toen mijn ernstig zieke broer door wat hij noemde een "spirituele levenswijze" ineens weinig last meer had van zijn "ongeneeslijke" auto-immuunziekte. Hij vertelde mij dit en gaf mij het boekje "De zeven spirituele wetten van succes"van Deepak Chopra. Dit was voor mij de aanleiding om alles over spiritualiteit te onderzoeken. Ik had (nog) niets met spiritualiteit, dus ging er een hele nieuwe wereld voor mij open. Rationeel als ik was zocht ik ook naar (wetenschappelijke) bewijzen en verklaringen. Ik kwam tot de conclusie dat je er als mens niet om heen kunt. Een crisissituatie, zakelijke en privé, leidde tot verdieping van het spirituele inzicht en het werkelijk doorleven ervan. Ik bedacht dat als je er als mens iets mee moet, je er dus ook in je werk iets mee moet. De zoektocht hiernaar leverde zoveel relevante informatie dat ik in januari 2007 besloot website www.spiritueelondernemersnetwerk.nl op te richten en daarop al die informatie te delen met anderen die ongetwijfeld naar hetzelfde op zoek waren. Dit bleek inderdaad het geval en door alle enthousiaste reacties heb ik de website steeds verder uitgebreid.
Om het netwerk interactiever te maken en mensen meer mogelijkheid te geven zich met elkaar te verbinden en kennis en ervaring te delen heb ik het daarom uitgebreid met een online community. Eerst op NING, later ook op LinkedIn, facebook en Twitter. En dat bleef maar groeien tot de meer dan 8.000 leden van nu.

Begin volgend jaar bestaat het Spiritueel Ondernemers netwerk dus 10 jaar ! Dat wil ik graag markeren met iets bijzonders. Ik weet nog niet wat en ben erg benieuwd naar jullie suggesties. Laat je het me weten?

Zonnige groet en tot snel ziens,

Theo

Weergaven: 125

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...
te koop bij:
managementboek.nl

"Wil je weten wie je bent en wat je hier te doen hebt?"