Spiritueel Ondernemers Netwerk

Nieuws van Spiritueel Ondernemers Netwerk                                        7 juli 2019

Spiritueel Ondernemers Netwerk

Hallo beste mensen,

Het is al even geleden dat jullie van me hoorden. Druk geweest met een nieuw project en daarnaast ook diverse krachtplaatsen bezocht in binnen- en buitenland. Ik zal er hieronder meer over vertellen. Inmiddels staat er weer een nieuwe netwerkbijeenkomst in de agenda. We gaan dan comfortabel uit onze comfort zone. Doe je mee?

SON Netwerkbijeenkomst 23 september 2019: Comfortabel uit je comfort zone met stembevrijding

Om succesvol te zijn wordt je vaak uitgenodigd om uit je comfortzone te komen. Dat betekent ook je overtuigingen loslaten. Veel mensen hebben de overtuiging dat ze niet kunnen zingen. Je hoeft echter geen zanger of zangeres te zijn om je zingend te uiten. Ook in de auto of onder de douche kun je heerlijk jouw unieke geluid de vrije ruimte geven. Misschien is het je weleens opgevallen dat jonge kinderen vaak vanzelf wat aan het zingen zijn. En in 'primitieve' volken is het volkomen normaal dat iedereen met elkaar zingt. Ook wordt zingen daar van oudsher als verbindend en helend instrument ingezet. 
Stembevrijding is zingen wat er in je leeft. Jacky Peeters zal je deze middag via je adem, meditatie, lichaamsbeweging, klanken en zang begeleiden naar jezelf voelen en uiten. Je laten horen en gehoord worden, je welkom weten met alles wat je bent, je eigen beweging mogen volgen in elke moment, het ontdekken van jouw unieke stemgeluid, dat is waartoe ze ons uitnodigt. Ook het inzetten van je zingende stem voor iemand anders (Stemhealing) kun je in deze bijeenkomst ervaren.

Zo kunnen we op een comfortabele manier ervaren wat het is om uit onze comfort zone te stappen en hoe bevrijdend het kan zijn je eigen stem te laten horen. Ook is wetenschappelijk aangetoond dat zingen gezond is voor je lichaam en geestestoestand. Het verhoogt je concentratie en versterkt je immuunsysteem. Leuk is daarnaast dat zingen het 'knuffelhormoon' oxytocine en het gelukshormoon serotonine aanmaakt. Bevorderend voor ontspanning en blije gevoelens.

Over Jacky Peeters, Stembevrijder, Stemhealer en Creatief coach bij Atelier La Luna (www.atelierlaluna.nl)
Van oorsprong gezondheidswetenschapper leidde haar levensweg haar naar onder andere Helend Tekenen (De Kolam), stembevrijding en Soul Voice (2014). Zij biedt nu professionele, diepgaande en gevarieerde programma’s waarin je op allerlei manieren je stem en jezelf kunt ontdekken. Liefde, passie en veiligheid staan daarbij hoog in haar vaandel. 
Haar partner Jan Boellaard, met wij zij unieke Stemhealings aan mensen geeft, assisteert Jacky tijdens deze workshop.

Meer informatie en aanmelden...

Weten hoe de vorige bijeenkomsten waren? Lees dan de verslagen nog eens. 

(adv.) Transformational Presence, maak het verschil in een snel veranderende wereld

Het heeft 8 jaar geduurd, maar eindelijk ligt er nieuw werk van Alan Seale op de plank. Afgelopen maand kwam de Nederlandse vertaling uit van “Transformational Presence, maak het verschil in een snel veranderende wereld” (Engelse versie verschenen begin 2018).

“Een urgent boek: praktisch, toegankelijk, bedrieglijk eenvoudig en enorm effectief”

Alan Seale heeft dit boek geschreven voor mensen die echt een verschil willen maken. Mensen die de passie voelen om iets voor de wereld of de samenleving te doen. Dit boek is voor mensen met visie die tot actie willen overgaan. Het is bestemd voor leiders die ondersteuning zoeken bij het verkennen van onbekend terrein. Voor coaches die ruimte creëren waarin mensen het beste uit zichzelf halen. En voor iedereen die wil bijdragen aan een wereld die wél werkt.

Transformational Presence is geen formule of stappenplan, maar een manier van leven, leiden en dienen. Alan Seale rijkt praktische vaardigheden aan die bewuste aandacht, inzicht, waarneming en effectieve actie kunnen ontwikkelen. Het is een gids voor een wereld die niet alleen heel snel aan het veranderen is, maar die bovendien op het punt staat een transformatie door te maken. Hoe creëren we daarvoor de best mogelijke omstandigheden?

Alan Seale is bekroond auteur, inspirerend spreker, leiderschap- en transformatiecoach. Hij is oprichter en directeur van het Center for Transformational Presence. Hij is actief op vijf continenten en ook in Nederland coacht hij en geeft hij regelmatig workshops. Alan Seale is o.a. auteur van "De kracht van zijn", "De zoektocht van de ziel", "Intuïtief leven” en "Het manifestatiewiel".

Meer informatie...

Energie- en krachtplaatsen

Ik deed mijn readingopleiding bij het Centrum voor Leven en Intuïtie (CLI). Het CLI organiseert voor haar cursisten regelmatig reizen naar krachtplekken. Veelal krachtplekken op de zogenaamde Michael-lijn, genoemd naar aardsengel Michaël, de naamgever van vele plaatsen op deze lijn. De lijn loopt dwars door Europa, van het eilandje Skellig Michael (Ierland) via Michael Mount (Engeland), Mont Saint Michel (Frankrijk) en Pisa (Italië) naar de Acropolis in Athene en verder.

Dit heeft mijn belangstelling gewekt voor krachtplekken. Dit zijn plaatsen op aarde met een krachtige energie. Deze energie werd door onze voorouders gevoeld en zij verzamelden zich vaak op deze plekken en bouwden hier hun heiligdommen en later, op de fundamenten hiervan, de nu nog bestaande kerken.

Inmiddels heb ik vele krachtplekken in binnen- en buitenland bezocht en zelf ervaren dat je op die plekken makkelijker contact maakt met een universeel weten. Ik hou een kaart bij waarop al deze plekken zijn verzameld. Die kun je hier bekijken: Krachtplekken en energielijnen.

Begin dit jaar maakte ik een energiereis naar India. De inzichten die ik ontving combineerde ik met foto's van de locatie. Kijk hier de diapresentatie ervan: Inzichtfoto's India.
Datzelfde deed ik met een recente reis naar Cornwal: Inzichtfoto's Cornwall.

We vroegen ook aan spirituele gids Michael naar de betekenis van deze krachtplekken. Zie hieronder.

Nieuwe inzichten van Michael

Periodiek heb ik met mijn mede-auteurs een gesprek met spirituele gids Michael, de bron van ons boek Michaelsysteem, de essentie van je persoonlijkheid.

Sinds de vorige nieuwsbrief publiceerden we hiervan:

Op Michaelinzicht.nl vind je ook:

Ik wens je een fijne zomer.
Hartelijke groet en tot snel ziens,

Theo

Weergaven: 71

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...