Spiritueel Ondernemers Netwerk

S.E.M. is een energie methode die uitblinkt door zijn eenvoud en kracht, het is een helingsenergie die zowel mentaal als fysiek kan bijdragen aan het welbevinden van mens en dier.

De Sirius Energie Methode is in staat je af te stemmen tot de hoogste frequentie zodat je niet alleen in staat bent bij je eigen volledige potentieel te komen maar je verhoogt je eigen gevoeligheid naar een heel hoog niveau, je bent in staat om niet alleen jezelf maar ook anderen binnen max. 30 seconden een heling te geven. (disclaimer)

Kenmerken van de Sirius Energie Methode zijn:

Krachtige werking
Korte behandeltijd, max. 30 seconden
Eenvoudig door ieder mens zelf te leren (in +/-  2 uur)
Direct toepasbaar na het volgen van een sessie
Wifi- en Bluetooth stralingen zullen geen effect meer op je hebben
Blijft je hele leven zijn werking behouden
Lage kosten om het te leren (slechts 35 euro)

Net als vele andere energieën is deze energie niet iets dat je moet willen begrijpen maar het is een kracht die je moet ervaren, voelen en dat gene moet laten doen waar het goed in is, je balans terug te geven, jezelf in je kracht te zetten en je in staat te stellen te kunnen functioneren zoals je bedoelt bent te doen. 

Je aanmelden voor een 2 uur durende workshop dat je leven voor eens en altijd positief veranderd kan hier:

Weergaven: 207

Berichten in deze discussie

Ik heb de aansluiting op deze energie als zeer bijzonder ervaren. 

Het is een energie waar je niet veel over hoort maar ik heb zelden zo'n krachtige energie mee gemaakt om een heling te geven. Bij het verbinden met deze energie voel je de energie al toenemen in je lichaam en als je met deze energie op afstand werkt zijn de resultaten echt verbluffend.

Ik wil me zo ver ontwikkelen dat ik ook mensen op deze energie kan afstemmen, het is zover ik heb mogen ervaren een van de sterkste energieën om mee te helen, niet alleen jezelf maar ook anderen.

RSS

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...
te koop bij:
managementboek.nl

"Wil je weten wie je bent en wat je hier te doen hebt?"
"authentiek, overzichtelijk, helder en enorm inspirerend"

te koop bij: