Spiritueel Ondernemers Netwerk

Hallo beste mensen,

De afgelopen netwerkbijeenkomst hebben we onderzocht hoe we met onze onderneming in de flow van bewuste creatie kunnen komen. Dat leverde hele mooie inzichten. Voor mij waren die als kennis al wel bekend, echter door het te ervaren en uit de interactie in de groep te laten ontstaan werd het op een dieper niveau bewust gemaakt. Een mooie netwerkbijeenkomst, precies zoals ik ze graag wil organiseren: geen overdracht van kennis, maar ervaren en hierdoor laten ontstaan van praktisch toepasbare inzichten.

Daarom was ik erg enthousiast toen ik Caroline Franssen sprak. Zij gaat ons begeleiden om zelfstandig een bijzondere opstellingen te doen. Ik zie er erg naar uit. Doe je mee?

SON Netwerkbijeenkomst 21 november 2016: Ben jij je onderneming of heb je een onderneming?

Als zelfstandige ondernemer kun je denken dat jij je onderneming bent. Je bent immers het gezicht van je bedrijf en jij alleen hebt de regie. Zo kun je in de war raken tussen je persoonlijke identiteit en de identiteit van je onderneming en je persoonlijke doel en het doel van je onderneming. Door je hoge ambitieniveau kun je jouw gezin, vrienden en hobby’s uit het oog verliezen. Of je bedrijf floreert niet omdat je geen zicht hebt op jouw persoonlijke ‘beperkingen'.

Deze bijeenkomst gaan we, onder begeleiding van Caroline Franssen, een onderscheid maken tussen jezelf en je onderneming. En tussen je persoonlijke doel en het doel van je onderneming. We gaan zien hoe die vier zich tot elkaar verhouden en wat je bedrijf van jou nodig heeft. Dat geeft helderheid en rust en inzicht in waar je met je onderneming naar toe wilt. We gebruiken hiervoor ‘structuuropstellingen’. Een gestructureerde opstelling die lijkt op een familieopstelling. Nadat het een keer is voorgedaan en heldere instructies zijn gegeven, gaan we in groepjes werken. Zo komt iedereen aan de beurt met een eigen opstelling.

Caroline Franssen werkt zo’n vijftien jaar met opstellingen en heeft een eigen methodiek BEELDKRACHT ontwikkeld om het spirituele van opstellingen en het ‘wetende veld’ te verbinden aan de concrete, alledaagse wereld zodat mensen in actie kunnen komen waardoor ze meer tot hun recht komen.

Meer informatie en aanmelden voor de netwerkbijeenkomst...

Weten hoe het de vorige keren was? Lees dan de verslagen nog eens. 

Belangrijke mededeling van onze sponsor:
Toekomstklaar, 3 november 2016 te Utrecht

Je bent van harte uitgenodigd voor het event Toekomstklaar: betekenisvol en bezield werken en organiseren. Het Eerste Huis introduceert die dag twee vernieuwende managementboeken, drie boeiende keynote-sprekers inspireren je met hun praktijkverhalen en je ontmoet 299 andere vernieuwers die geloven in meer bezieling en bewustzijn in het bedrijfsleven.

De volgende boeken worden geïntroduceerd: ‘De Nederlandstalige geïllustreerde versie van Reinventing Organizations’ en ‘Toekomstklaar: werken aan betekenisvolle organisaties’. De keynote-sprekers zijn Ryan Gellert (algemeen directeur Patagonia), Giles Hutchins (auteur Toekomstklaar) en Jos Rovers (partner Het Eerste Huis). Het belooft een boeiende middag te worden vol inzichten en ontmoetingen. Lees meer en schrijf je direct in.

Zonnige groet en tot snel,

Theo

Weergaven: 52

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...
te koop bij:
managementboek.nl

"Wil je weten wie je bent en wat je hier te doen hebt?"