Spiritueel Ondernemers Netwerk

Discussies van Theo Buijsrogge (244)

Discussies waarop is gereageerd (15) Antwoorden Recente activiteiten

"Hallo Tanja, Stel de vraag eens in onze linkedIn-groep. Daar zijn mensen actiever. S…"

Theo Buijsrogge heeft 22 Jul gereageerd op #Durftevragen | Wat vinden jullie belangrijk voor een locatie?

1 22 Jul
Antwoord van Theo Buijsrogge

""

Theo Buijsrogge heeft 25 Feb 2014 gereageerd op Verslag netwerkbijeenkomst 17 februari 2014: Meditatie - As it is in Heaven - Moment !

2 25 Feb 2014

"Dankjewel Kees voor je mooie impressie. Ter aanvulling voeg ik de deelnemerslijst (m…"

Theo Buijsrogge heeft 8 Dec 2013 gereageerd op Verslag netwerkbijeenkomst 4 december 2013: stembevrijding

2 9 Dec 2013
Antwoord van Marion Kuipéri

"Ik kwam net deze quote tegen en moest weer aan de bijeenkomst denken, waar velen ook…"

Theo Buijsrogge heeft 4 Jul 2012 gereageerd op Verslag Netwerkbijeenkomst 18 juni 2012: Hoe word ik een succesvol spiritueel ondernemer?

3 7 Jul 2012
Antwoord van Annie Massop

"Annie, dank je wel voor het mooie verslag. Ik voeg ook nog even de deelnemerslijst b…"

Theo Buijsrogge heeft 29 Jun 2012 gereageerd op Verslag Netwerkbijeenkomst 18 juni 2012: Hoe word ik een succesvol spiritueel ondernemer?

3 7 Jul 2012
Antwoord van Annie Massop

"Op verzoek van Esther van der Zee hierbij haar Overzicht van inspirerende trainingsl…"

Theo Buijsrogge heeft 10 Okt 2011 gereageerd op Verslag Netwerkbijeenkomst 26 september 2011: Verbinden vanuit liefde

9 10 Okt 2011

"@Cees: je spreekt voor mij nu in raadselen. Was je erbij de 26e? Ik ben nieuwsgierig…"

Theo Buijsrogge heeft 8 Okt 2011 gereageerd op Verslag Netwerkbijeenkomst 26 september 2011: Verbinden vanuit liefde

9 10 Okt 2011

"@Esther: hopelijk brengen de inbrengers dat hier nog naar voren @Solita: ga je gang,…"

Theo Buijsrogge heeft 7 Okt 2011 gereageerd op Verslag Netwerkbijeenkomst 26 september 2011: Verbinden vanuit liefde

9 10 Okt 2011

"Bij mij geen probleem. Voor ieders gemak neem ik het hierin over (met enkele aanvull…"

Theo Buijsrogge heeft 19 Dec 2010 gereageerd op Verslag van netwerkbijeenkomst van 14 december 2010 : Spiritualiteit en duurzaamheid

3 2 Jan 2011
Antwoord van Jack Peters

"Hallo Ankie, Dank voor je belangstelling. Het lijkt me leuk als je op het forum een…"

Theo Buijsrogge heeft 9 Dec 2010 gereageerd op Voorstel thema: "Business spiritualiteit" vertalen naar de "Gewone werktaal". Verbinding zoeken!

7 9 Dec 2010

RSS

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...
te koop bij:
managementboek.nl

"Wil je weten wie je bent en wat je hier te doen hebt?"