Spiritueel Ondernemers Netwerk

Als wij als geinteresseerden in (business) spiritualiteit met elkaar praten, kunnen we het gewoon hebben over hart, verbinding, spiritualiteit, chakra's, liefde, god, cosmos, noem maar op.

Als je hierover wilt praten met mensen/collega's/klanten die hier (nog) niet in thuis zijn, is het voor hen alsof je een andere taal spreekt, waarbij je meestal zweverig overkomt. Resultaat is dat je geen verbinding hebt. Eigenlijk heb je een tolk nodig, die jouw boodschap vertaald naar 'gewone werktaal'. Woorden als activiteit, bila, overleg, opdracht, motivatie, strategisch, tactisch, etc.

Ik zou graag een thema bijeenkomst willen organiseren om met elkaar eens de tijd te nemen om hier over na te denken en een eerste 'handboek' of woordenboek oid te maken.

Als je graag mee wilt doen, laat het me dan weten. info@michel-bos.nl. Bellen kan ook 06-12480090.

Weergaven: 81

Berichten in deze discussie

Dit vind ik ook een waardevol thema. Ik denk dat veel mensen hier wel herkennen dat als je de verkeerde vorm of terminologie gebruikt de boodschap niet over komt.
Maar het heeft m.i. ook te maken met hoe je mensen motiveert/in beweging brengt om hun overtuigingen los te laten en open/zonder oordeel naar je te luisteren.
Wat is jullie ervaring hiermee?
De sessie wordt georganiseerd op 13 augustus, 10-12, Café de Tijd Utrecht CS (Stationshal). Laat me even weten of je wilt/kunt. Er is beperkt plaats.
Hoi Michel,
Hoe was de sessie?
Ik ben benieuwd
Theo

Michel Bos zei:
De sessie wordt georganiseerd op 13 augustus, 10-12, Café de Tijd Utrecht CS (Stationshal). Laat me even weten of je wilt/kunt. Er is beperkt plaats.

Hoi Ronald, Ik zie je regelmatig voorbij komen op dit netwerk. Ik zie uit naar de eerste ommoeting, je bent van harte welkom om er op 14 december bij te zijn
Succes en warme groet,
Theo

Ronald van de Sande zei:
Hallo Ankie,
Dank voor je belangstelling. Het lijkt me leuk als je op het forum een bericht start beginnend met jouw bijdrage. Ik ben benieuw.
Jammer van de 14e. Graag tot een volgende keer.
Succes en warme groet,
Theo

Ankie van de Weerd zei:
Hallo Michel, Misschien een wat late reactie maar ik ben sinds kort lid van het Spiritueel Ondernemers Netwerk en ben zo af en toe aan het rondkijken wat voor interessante dingen er spelen. Ik doe graag mee met je om te werken aan het formuleren van woorden voor spiritualiteit in de dagelijkse praktijk. Tenminste als daar nog behoefte aan is. Helass kan ik 14 december niet aanwezig zijn bij de netwerkbijeenkomst. vriendelijke groet
Ankie van de Weerd

RSS

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...
te koop bij:
managementboek.nl

"Wil je weten wie je bent en wat je hier te doen hebt?"
"authentiek, overzichtelijk, helder en enorm inspirerend"