Spiritueel Ondernemers Netwerk

Als beginnend ondernemer zou ik het leuk vinden ervaringen te horen en mogen delen. Op allerlei gebieden. Zelf sta ik op de beurs, geef workshops en consulten (tarot als hulpmiddel) .

Indien er meer dit zouden willen, wil ik het wel organiseren.

Weergaven: 167

Berichten in deze discussie

Lijkt me zeker leuk, ik zou komen wanneer mijn agenda dat zou toelaten
Leuk, hoop op meerdere reacties, en dan ga ik wat organiseren!

Ina Cüsters-van Bergen zei:
Lijkt me zeker leuk, ik zou komen wanneer mijn agenda dat zou toelaten

Dag dames,

De animo is nog niet erg groot, maar als we misschien iets gaan lobbien, dat het wel zou moeten lukken!! Ik wil iig geval wel meedoen!

Groetjes Maria

Hallo Maria,

Klopt, er is hier niet veel animo maar heb wel een aantal die ook graag willen. Nu komt dan de vraag hoe en wanneer. Zelf denk ik aan bijvoorbeeld een lunch a 15,-- pp in een hotel in Den Haag Zuid. Waarbij we ons zelf eerst eens voorstellen met de wel bekende elevator pitch en wat we willen bereiken.

Zodat we het eerst laagdrempelig houden, en vooral informatief naar elkaar en gezellig natuurlijk.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Wat dachten jullie van op een vrijdag of maandag (de maandag heeft als voordeel begin van de week voor velen, en dus vol enthousiasme de week in. De vrijdag voor velen het weekend, dus even tijd om te bezinken).

Groet Esther

Maria Wilhelmer zei:

Dag dames,

De animo is nog niet erg groot, maar als we misschien iets gaan lobbien, dat het wel zou moeten lukken!! Ik wil iig geval wel meedoen!

Groetjes Maria

Hello Esther,

lijkt me heel leuk om samen iets te organiseren, maar ik wil ook net zo lief bij jou/jullie aanhaken. Zullen we het eea hier bespreken, of doen we dit offline (telefonisch, mail, afspreken) en komen we dan terug met een voorstel?

Ik heb denk ik ook zeker 2- 3 mensen die willen komen....en m isschien nog wel meer, als ik het rond vertel.

Groetjes, Maria

PS: mijn mobiel is: 0641193075 of mail: info@qaconsultancy.nl

Ik sta hier ook wel voor open :) 

RSS

richting geven aan
je leven en werk
"beschrijft de essentie van 'persoonlijk leiderschap'
in werk en leven"

"lees dit boek en je weet alles"

meer reacties...
te koop bij:
managementboek.nl