Laat jezelf optimaal zien op dit netwerk

Als je je eenmaal hebt aangemeld bij dit netwerk, dan kun je veel doen om bezoekers jou en je (bedrijfs)activiteiten te laten vinden. Enkele tips: - Zet een foto bij je profiel, dat nodigt het meeste uit om te kijken - Sluit je aan bij de Groepen vakgenoten zodat bezoekers je daar kunnen vinden (mis je een groep, mail me dan even met een voorstel) - Zet op je eigen pagina (Mijn pagina) informatie over je bedrijfsactiviteiten. Ik ben bezig met een handleiding waarin ik eenvoudig laat zien hoe. Lees hierin hoe simpel dat is of kijk hieronder. - Heb je elders een BLOG, dan kun je automatisch de berichten op je eigen pagina laten zien door de RSS-feed daar in het RSS-blok in te vullen - Zet je activiteiten bij Activiteiten - Neem actief deel aan de forumdiscussies en plaats berichten op je BLOG - Nodig vrienden uit om mee te doen Succes HANDLEIDING aanpassen eigen pagina: 1. meld je aan 2. ga naar Mijn pagina (ik neem die van Ineke Rabbering even als voorbeeld) 3. ga in de middelste kolom naar het blok dat de titel heeft De Spiritueel Ondernemers Netwerk – Omschrijving en klik hier op bewerken (rechts van deze tekst)

handleiding1.gif

4. voeg een titel en tekst in

handleiding2.gif

Je kunt de tekst accentueren door de knoppen erboven te gebruiken B = Vet (Bold) I = cursief (Italics) U = onderstreept S = doorgestreept text_link.gif?v=3.6.2%3A9345 = de geselecteerde tekst wordt een hyperlink image.gif?v=3.6.1%3A9335 = invoegen van een plaatje Verder is alle HTML-tekst mogelijk, dus wil je bijv. een deel van je eigen website overnemen, kopieer dan gewoon de broncode ervan in dit tekstvak. 5. Klik op Opslaan om het resultaat te zien. 6. Als je nu op de titel gaat staan en de linkermuisknop indrukt zie je het volgende:

handleiding3.gif

Houd de knop vast en je kunt het vak nu op een willekeurige plek op je pagina zetten. Bijvoorbeeld bovenaan, zodat het goed zichtbaar is voor bezoekers. 7. Zie hier het resultaat: Pagina van Ineke Rabbering

You need to be a member of Spiritueel Ondernemers Netwerk to add comments!

Join Spiritueel Ondernemers Netwerk

Email me when people reply –

Replies

• Tip 1: zet alles on-line, met name een handleiding voor je zichtbaarheid op een sociaal netwerk (dus vermijd het plaatsen van Word documenten; als je toch een heel document on-line wilt zetten, gebruik dan PDF en geen Word).
    Tip 2: als je toch al een (Nederlandstalige) handleiding voor Ning op wilt zetten, doe het dan op en met Ning, of, beter nog, zet een Wiki op zodat de handleiding gecocreëerd kan worden. Da's pas spiritueel.
This reply was deleted.