Dear all,Based on the wonderful experiences on and after 090909 and multiple encouragements to continue with the World Day of Interconnectedness initiative on 10 October 2010, I am happy to announce that the core team is thrilled to move with you and hopefully many many others to the next level of celebrating interconnectedness.The movement from Illness to WEllness has gained more momentum than we could have hoped for. Please let us use this wonderful transformative energy to it's full potential and enjoy together this journey towards our next celebration in exactly ONE year from now.With love and gratitude,Leo

You need to be a member of Spiritueel Ondernemers Netwerk to add comments!

Join Spiritueel Ondernemers Netwerk

Email me when people reply –

Replies

• Hi Marlies,
    Dank voor je aandacht. Ik heb een activiteit toegevoegd!
    Hartgroet,
    Leo

Marlies Pijl zei:
    Hoi Leo,
    Heb je al een groep aangemaakt op deze site?! ik kon 'm niet vinden (maar dat kan ook aan mij liggen ;-)
    Liefs Marlies
  • Hoi Leo,
    Heb je al een groep aangemaakt op deze site?! ik kon 'm niet vinden (maar dat kan ook aan mij liggen ;-)
    Liefs Marlies
  • Hi Jacqueline,
    Dank voor je bericht! Ik ben zeker op de hoogte van GCI. Heel mooi.
    090909 was en 101010 is een uitnodiging aan iedereen om datgene te doen wat bijdraagt, in de perceptie van die persoon, aan het ervaren van onderlinge verbondenheid. Dus ongeacht vorm of omvang. GCI is één van de vormen.

Wellicht dat je iets meer over gci kan vertellen op www.interconnectedness.ning.com en een event kan plannen voor die datum om hiermee bewust aan de slag te gaan?

Hartelijke groet, Leo
  • Hi Leo,

Mooi om hierover te lezen. Mag ik hier misschien ook je aandacht vragen voor het Global Coherence Initiative.

"The Global Coherence Initiative is a science-based initiative to unite millions of people in heart-focused care and intention – to shift global consciousness from instability and discord to balance, cooperation and enduring peace."

Aldus de informatie op hun website; http://www.glcoherence.org

Laten we gezamelijk, zoveel als maar mogelijk is, aandacht en liefde schenken aan de diverse situaties in de wereld. We weten inmiddels dat de intentie om de wereld te transformeren naar een eenheid van leven, in veel mensen niet meer te stoppen is en daarom mag men er best een paar minuten van zijn dag aan besteden.

Jacqueline Verduijn
This reply was deleted.