Boeken over spirituele levensfasen

Hallo allemaal,Ik heb laatst de discussie gelezen van Bert-Jan Wiegeraad over spirituele levensfases en de antwoorden van veel collega's gelezen. Ik ben op zoek gegaan naar boeken maar kon in de (spirituele) boekwinkels in de stad niets vinden. Zelfs de titel over Michael Teaching werd niet gevonden. Wie heeft tips over recente, nederlandstalige boeken die gaan over spirituele of karmische levensfases?Alvast bedankt en allemaal een goede werkweek.Groetjes Donna

You need to be a member of Spiritueel Ondernemers Netwerk to add comments!

Join Spiritueel Ondernemers Netwerk

Email me when people reply –

Replies

• Hallo Donna,

Lees net je bericht pas en ach, beter laat dan nooit.....Een mooi en goed boek is : Spirituele Psychologie en de twaalf spirituele levenslessen. Van Steve Rother,

veel leesplezier (als je het nog niet gelezen hebt),

Groetjes Diana Horsten
  • Heb ik zoveel vrouwelijke energie? :-)
    Theo
    Donna Huizenga zei:
    Hallo Thea,
    ...
  • Hallo Thea,

Wat een prachtig medium is de computer toch als ik met jullie deze zaken kan uitwisselen. Bedankt voor je initiatief en rijke kennis.

Groet Donna

Theo Buijsrogge zei:
    In aanvulling daarop, kijk eens naar de uitgebreide website www.michaelteachings.comt.gif en specifiek naar deze pagina over Levensfasen/Monadst.gif

Of deze paginat.gif op de Michael Teachings Wikit.gif.

Succes en groeten,
    Theo
  • Hallo Jaqueline,

De titel van het boek Bekijk het, voel het en laat het los spreekt me erg aan en doet me denken aan Vipassanameditatie. Fijn om nieuwe ideeën te krijgen zo kan ik weer verder oriënteren.

Groetjes Donna

Donna Huizenga zei:
    Hallo Bert-Jan,

Leuke tips heb je geschreven en ik lach en word blij van je opmerking als ik het buiten niet kan vinden misschien is het dan binnen. Ik ga ermee aan de slag........................

Groetjes, Donna

Bert-Jan Wiegeraad zei:
    Hallo Donna,

Ik kan mij het volgende boek herinneren: Ween niet mijn kinderen van Mary en Wim de Redelijkheid. Bernard Lievegoed heeft het bekende boek De levensloop van de mens geschreven.

Wellicht is de Chinese Nine Star Ki ook interessant.

Wanneer je zoekt en buiten niets vindt, moet je misschien naar binnen. Ik koop graag in 2011 het boek Spirituele levensfasen van Donna Huizenga. ;)

Groetjes,

Bert-Jan
  • Hallo Bert-Jan,

Leuke tips heb je geschreven en ik lach en word blij van je opmerking als ik het buiten niet kan vinden misschien is het dan binnen. Ik ga ermee aan de slag........................

Groetjes, Donna

Bert-Jan Wiegeraad zei:
    Hallo Donna,

Ik kan mij het volgende boek herinneren: Ween niet mijn kinderen van Mary en Wim de Redelijkheid. Bernard Lievegoed heeft het bekende boek De levensloop van de mens geschreven.

Wanneer je zoekt en buiten niets vindt, moet je misschien naar binnen. Ik koop graag in 2011 het boek Spirituele levensfasen van Donna Huizenga. ;)

Groetjes,

Bert-Jan
  • In aanvulling daarop, kijk eens naar de uitgebreide website www.michaelteachings.com en specifiek naar deze pagina over Levensfasen/Monads

Of deze pagina op de Michael Teachings Wiki.

Succes en groeten,
    Theo
  • Hi Donna,

het boek 'Messages from Michael" van Chelsea Quinn Yarbro is te bestellen via Bol.com, in de engelse versie weliswaar.
    Dit boek bevat de teachings van Michael en is er zelfs in een 25th anniversary edition.
    Het lezen over zijn teachings hier op het netwerk en heeft mij ook aangezet tot het aanschaffen van dit boek.

Zelf heb ik ook de boeken van Tresi Barros al jaren geleden verslonden (of eigenlijk zijn ze geschreven door Elise Schuitenmaker want Tresi is het medium) De 1e titel;
    "Mijn naam is Isaak" en de 2e "Bekijk het, voel het en laat het los".
    Zijn beide zeer de moeite waard.
    Latere titels van Tresi en Elise heb ik niet meer gelezen dus daar kan ik ook niks over zeggen.

Met vriendelijke groet,
    Jacqueline Verduijn
  • Hallo Donna,

Groetjes,

Bert-Jan
This reply was deleted.