Afgelopen dinsdag hield ik mijn boekpresentatie (kijk hier voor een korte impressie).
het was een mooie bijeenkomst met tussen de aanwezigen ook vele leden van dit netwerk. Het was fijn elkaar in levende lijve te ontmoeten en te spreken.
Wat vinden jullie van het idee om in een ongedwongen setting vaker bij elkaar te komen om elkaar te ontmoeten en te inspireren?
Wat is dan een goede locatie, tijdstip en frequentie?
Graag hoor ik jullie ideeën hierover.
Succes en groeten,
Theo

You need to be a member of Spiritueel Ondernemers Netwerk to add comments!

Join Spiritueel Ondernemers Netwerk

Email me when people reply –

Replies

• Dag Theo,

Voor een bijeenkomst in Amsterdam bij mij thuis kunnen er ca 20 man/vrouw komen.
    Datum in mijn agenda: 22 maart, 12 uur. Vrijwillige bijdrage voor broodjes, thee etc.
    Ik heb geen idee hoeveel man hier te verwachten!
    Misschien uitwijken naar grotere plek?
    Daarom RSVP per email
    kalden@xs4all.nl
    Samen formuleren we wel een agenda etc.

Met vriendelijke groet,

Drs. Kees Kaldenbach
    Haarlemmermeerstraat 83 hs (let op: bij Surinameplein !!!)
    1058 JS Amsterdam

===== tel. =====
    tel 020 - 669 8119
    cell 06 - 2868 9775

Theo Buijsrogge zei:
    Iedereen bedankt voor de enthousiaste reacties.
    Ik zie dat er ook al concrete bijeenkomsten uit zijn ontstaan. Mooi om co-creatie te zien werken.
    Als ik het goed begrijp zijn er de volgende ontmoetingen:
    - 1 april, georganiseerd door Karin Menken, locatie: Samaya in Werkhoven
    - 31 mei, georganiseerd door Herman de Roos, locatie: Mennenrode, Elspeet
    - Zag ik nog iets van Kees Kaldenbach in Amsterdam?

Daarnaast ben ik zelf altijd van de partij bij de maandelijkse bijeenkomsten van de Spirituele Management Tafel. Door de korting voor leden van het Spiritueel Ondernemers Netwerk ontmoet ik ook veel mensen uit dit netwerk.
    22 maart is er weer een bijeenkomst. Toevallig ben ik dan zelf de presentator en gaat het over Succeskompas, richting geven aan je leven en werk. Als er animo voor is zouden we evt. vooraf iets extra's kunnen organiseren om elkaar te ontmoeten.

Seats2meet heb ik vele malen zien noemen. Ik ga daar nog proberen iets te organiseren als Paul de Blot er ook is. Dat wordt wel in juni of later.

Karin, Herman en Kees, als jullie de bijeenkomsten bij activiteiten plaatsen, dan zal ik alle leden (inmiddels 1928 !) daarop attenderen.

Succes en groeten,
    Theo
  • Iedereen bedankt voor de enthousiaste reacties.
    Ik zie dat er ook al concrete bijeenkomsten uit zijn ontstaan. Mooi om co-creatie te zien werken.
    Als ik het goed begrijp zijn er de volgende ontmoetingen:
    - 1 april, georganiseerd door Karin Menken, locatie: Samaya in Werkhoven
    - 31 mei, georganiseerd door Herman de Roos, locatie: Mennenrode, Elspeet
    - Zag ik nog iets van Kees Kaldenbach in Amsterdam?

Daarnaast ben ik zelf altijd van de partij bij de maandelijkse bijeenkomsten van de Spirituele Management Tafel. Door de korting voor leden van het Spiritueel Ondernemers Netwerk ontmoet ik ook veel mensen uit dit netwerk.
    22 maart is er weer een bijeenkomst. Toevallig ben ik dan zelf de presentator en gaat het over Succeskompas, richting geven aan je leven en werk. Als er animo voor is zouden we evt. vooraf iets extra's kunnen organiseren om elkaar te ontmoeten.

Seats2meet heb ik vele malen zien noemen. Ik ga daar nog proberen iets te organiseren als Paul de Blot er ook is. Dat wordt wel in juni of later.

Karin, Herman en Kees, als jullie de bijeenkomsten bij activiteiten plaatsen, dan zal ik alle leden (inmiddels 1928 !) daarop attenderen.

Succes en groeten,
    Theo
  • Hallo allemaal,

Geen idee of dit de bedoeling is en of ik mijn beurt nu niet voorbij ga maar dat merk ik dan vanzelf. Iemand uit deze gespeksgroep noemde de locatie Mennorode in Elspeet. Die heb ik vervolgens gebeld en ik heb een optie genomen op de datum 31 mei. Die dag kunnen we daar een bijeenkomst organiseren van 13.00 uur - 17.00 uur. De kosten zijn als volgt berekend:
    Uitgaande van 30 personen:
    24 Euro per persoon.
    37 Euro pp wanneer mensen daar vooraf willen lunchen. Wel van te voren opgeven.
    Diner kan ook en kan ter plaatse worden aangegeven.
    Onbeperkt koffie en thee.

De optie is twee weken geldig. Dus ik denk dat voor komende donderdag zou moeten weten wie wil komen om te kijken of dit plan levensvatbaar is. Bij een ja gaan we de week daarna de financiën afhandelen waarna we definitief beslissen of de bijeenkomst door kan gaan. Lukt dat niet en hebben mensen iets betaald dan beloof ik dat natuurlijk weer te retourneren.

Ben benieuwd wat jullie van dit voorstel vinden en kijk uit naar reacties.

Warme groet,

Herman de Roos
    Thee Gallery
  • Hallo Karin,

Inmiddels heb ik overlegd en wanneer 1 april doorgaat ben ik erbij.

groetjes,

Herman

Herman de Roos zei:
    Hallo Karin,

Mooi voorstel. Wanneer de bijeenkomst op 31 maart of 2 april zou kunnen zijn ben ik er zeker bij. Anders moet ik nog even overleggen.

Vriendelijke groet,

Herman de Roos

Karin Menken zei:
    Beste Guus,

Wat mij betreft zou donderdag 1 april kunnen (geen grap). We zouden kunnen starten met een lunch en daarna 's middags een ontspannen programma in een zaal. Daar zouden max. 25 mensen aan kunnen deelnemen.
    Samaya ligt mooi centraal in het land en past qua locatie goed bij dit netwerk. Ik hoor graag of hier belangstelling voor is.

Groetjes, Karin

Guus Goris zei:
    Theo, Karin,

dit is een perfecte plek!! Mooi voorstel!! Ook nog een beetje centraal in het land..
    Ik zou zeggen stel een datum voo rbegin april als er plek is in Samaya...

Guus

Karin Menken zei:
    Beste Theo,

Dit lijkt mij een prima idee. Een middag zou hier geschikt voor kunnen zijn en dan denk ik aan 4 keer per jaar: in de lente, de zomer, de herfst en de winter.
    Graag stel ik de plek waar ik werk beschikbaar om elkaar een keer te ontmoeten.

Vriendelijke groeten,

Karin Menken
    plv. directeur conferentiecentrum Samaya
  • Beste Theo,

Allereerst, heel erg gefeliciteerd met de presentatie van je boek. Yes.
    Wat betreft je idee om als leden van het spiritueel ondernemersnetwerk eens bij elkaar te komen, ja
    dat vind ik erg leuk. Ik vind een beurs-idee erg interessant maar elkaar ontmoeten bij iemand thuis is
    zeker geen slecht idee. Heel bijzonder eigenlijk omdat er best veel vertrouwen moet zijn.
    Als het dan allemaal door kunnen gaan zou ik het liefst leden willen ontmoeten op een plaats die makkelijk
    is te bereiken via het openbaar vervoer.
    Ik ben heel benieuwd hoe en wat en hou me (iedereen,haha) op de hoogte oké? Leuk.
    Met vriendelijke groeten Jacqueline Voskuil.
  • Hallo Kees,

Wanneer jij een datum prikt ga ik mijn best doen er bij te zijn.

Groetjes,

Herman de Roos

Drs. Kees Kaldenbach zei:
    Hoi Theo en andere leden,

Op een van de komende maandag-ochtenden zo tegen de lunch zijn jullie welkom bij mij thuis, met soep en broodje, laten we een datum en tijd afspreken.

Met vriendelijke groet,

Drs. Kees Kaldenbach
    Haarlemmermeerstraat 83 hs
    1058 JS Amsterdam

===== tel. =====
    tel 020 - 669 8119
    cell 06 - 2868 9775
  • Hallo Karin,

Mooi voorstel. Wanneer de bijeenkomst op 31 maart of 2 april zou kunnen zijn ben ik er zeker bij. Anders moet ik nog even overleggen.

Vriendelijke groet,

Herman de Roos

Karin Menken zei:
    Beste Guus,

Wat mij betreft zou donderdag 1 april kunnen (geen grap). We zouden kunnen starten met een lunch en daarna 's middags een ontspannen programma in een zaal. Daar zouden max. 25 mensen aan kunnen deelnemen.
    Samaya ligt mooi centraal in het land en past qua locatie goed bij dit netwerk. Ik hoor graag of hier belangstelling voor is.

Groetjes, Karin

Guus Goris zei:
    Theo, Karin,

dit is een perfecte plek!! Mooi voorstel!! Ook nog een beetje centraal in het land..

Guus

Karin Menken zei:
    Beste Theo,

Dit lijkt mij een prima idee. Een middag zou hier geschikt voor kunnen zijn en dan denk ik aan 4 keer per jaar: in de lente, de zomer, de herfst en de winter.

Vriendelijke groeten,

Karin Menken
  • Beste Guus,

Groetjes, Karin

Guus Goris zei:
    Theo, Karin,

Guus

Karin Menken zei:
    Beste Theo,

Vriendelijke groeten,

Karin Menken
  • Hoi Theo,

Het lijkt mij een goed initiatief, ik wil graag horen waar wanneer het plaats gaat vinden.

Groet,
    Giri Prins
  • Beste Theo,

Uitstekend idee, ik ben van de partij.
    Maakt me niet zoveel uit waar, maar met de grootte van het netwerk is een aantal regionale bijeenkomsten misschien haalbaar. Dan kunnen mensen gemakkelijker uit hun werk in de buurt langskomen.
    Het lijkt inderdaad leuk om dan tekens één thema te kiezen.
    Markt kan ook, wellicht rondom het thema.
    Ik sta open voor alles.

Met hartelijke groet,

Ruud Hanou
    www.energiesnelweg.nl
    registered through Argeweb
    Domain is registered through Argeweb
This reply was deleted.