Afgelopen dinsdag hield ik mijn boekpresentatie (kijk hier voor een korte impressie).
het was een mooie bijeenkomst met tussen de aanwezigen ook vele leden van dit netwerk. Het was fijn elkaar in levende lijve te ontmoeten en te spreken.
Wat vinden jullie van het idee om in een ongedwongen setting vaker bij elkaar te komen om elkaar te ontmoeten en te inspireren?
Wat is dan een goede locatie, tijdstip en frequentie?
Graag hoor ik jullie ideeën hierover.
Succes en groeten,
Theo

You need to be a member of Spiritueel Ondernemers Netwerk to add comments!

Join Spiritueel Ondernemers Netwerk

Email me when people reply –

Replies

• Vind ik een heel mooi idee. Ergens midden in het land op Nijenrode bv? ver vooruit plannen, zo'n twee keer per jaar.
  • Hoi theo,

het lijk me een geweldig idee om ervaringen te delen en elkaar te inspireren.

lentegroet

Paul de Kleijn
  • Hallo Theo,

Gefeliciteerd met je boek. Ook je idee om elkaar ergens te ontmoeten vind ik een geweldig initiatief. Zoals ik al kon lezen zijn er genoeg reacties en voorstellen waarvan er zeker wel een paar tot praktische uitvoering zullen leiden. Zelf woon ik in het midden van het land. Ik sluit me wel bij een bijeenkomst aan. In een weekend kan ik zeker en anders zal ik moeten afstemmen met mensen in mijn omgeving. Ondertussen zal ik ook nog even uitkijken naar geschikte locaties.

Groeten,

Herman de Roos
  • Hallo Theo,

Allereerst gefeliciteerd met je boek!
    Het lijkt mij goed om elkaar te ontmoeten in een ongedwongen setting. Gewoon een datum prikken en wie kan, die kan. Ik heb gemerkt dat donderdagmiddag - eind van de middag - goed werkt. Mensen komen dan aan voor de file en kunnen weer vertrekken na de file.
    Ik vind Kaap Doorn in Doorn altijd heel prettig, maar Antropia is natuurlijk veel beter bereikbaar met OV.

Hans van den Brink
  • Ha Theo,
    Lijkt mij een goed plan.
    2 tot 3 keer per seizoen lijkt me leuk en zinvol.
    Het aantal fysieke netwerkbijeenkomsten groeit in mijn digitale netwerk als kool. Je bent dus niet de enige.

Hartelijke groet, Kees

Er zijn
  • Hi Theo,

het lijkt me leuk om zo nu en dan eens een inspirerende ontmoeting te hebben met anderen van dit netwerk en qua locatie lijkt me inderdaad het midden van het land en per ov goed bereikbaar de meest voor de hand liggende. Zoiets als seats2meet?

Met groet,

Jacqueline
  • Hallo Allemaal,
    ik zie al, er is belangstelling genoeg! Volgens mij wil het merendeel een plek ergens centraal in het land.
    Dan is de volgende vraag om maar een spijkers met koppen te slaan:"wie gaat het organiseren?"
    Ik zou zeggen, laten we een "live" commissie in het leven roepen die een voorstel gaan uitwerken zodat we elkaar op korte termijn weer kunnen treffen.
    Ik stel mezelf beschikbaar!
    Hans
  • Goed idee, Utrecht, maandag einde van de ochtend, Ameliswaard is top. eerst maar is beginnen, wel een doel zijn vban de meeting, met agenda en mogelijkheid om een 1 minuut presentatie te geven wie je bent en wat je doet als je dat wilt. Ongedwongen, vrij, blij en vrolijke setting heeft mijn voorkeur met veel licht en rust.
    Groet Ivo ten Broek www.zentravel.nl
  • Beste Theo,

Dit lijkt mij een prima idee. Een middag zou hier geschikt voor kunnen zijn en dan denk ik aan 4 keer per jaar: in de lente, de zomer, de herfst en de winter.
    Graag stel ik de plek waar ik werk beschikbaar om elkaar een keer te ontmoeten.

Vriendelijke groeten,

Karin Menken
    plv. directeur conferentiecentrum Samaya
  • Een heel goed voorstel. Elkaar ontmoeten is erg inspirerend en ondersteunend. Een locatie in het midden van het land of makkelijk bereikbaar met ov heeft mijn voorkeur.
This reply was deleted.