het was een mooie bijeenkomst met tussen de aanwezigen ook vele leden van dit netwerk. Het was fijn elkaar in levende lijve te ontmoeten en te spreken.
Wat vinden jullie van het idee om in een ongedwongen setting vaker bij elkaar te komen om elkaar te ontmoeten en te inspireren?
Wat is dan een goede locatie, tijdstip en frequentie?
Graag hoor ik jullie ideeën hierover.
Succes en groeten,
Theo
You need to be a member of Spiritueel Ondernemers Netwerk to add comments!
Replies
Kijk hier voor meer info
Gefeliciteerd allereerst met je boekprsesentatie!
Wellicht is het een idee om een aantal regio's in te delen en dan jaarlijks een bijeenkomst met alle regio's? En dan denk ik aan 2 x per jaar in je eigen regio en mocht je meer behoefte hebben kun je nog naar een andere regio.
Ik denk namelijk dat de kracht van dit netwerk ligt in het verbinden van alle mensen die actief zijn op dit netwerk. Er zijn zoveel verschillende expertises! Samen kunnen we heel veel uitdragen.
Groetjes Leonie van Bavel
Een goed idee!
Om te inspireren zou ik met plezier 'Awakening the Dreamer, Changing the Dream' presenteren. Deze interactieve documentaire is wereldwijd een groot succes. Het neemt je mee op een reis: Waar zijn we nu? Hoe zijn we hier beland? Wat is er mogelijk voor de toekomst? Het inspireert je om op een hoger niveau te denken, te voelen en te handelen.
Iedereen die elkaar wil ontmoeten is van harte uitgenodigd in The Hub in Amsterdam (Sociale Entrepreneurs Club) op dinsdagavond 6 April (direct na de Pasen) tussen 19 en 23 uur. Daar zal ik dan ook 'Awakening the Dreamer, Changing the Dream' presenteren.
Vrolijke groet, Francisca
Promo AtDCtD enkelA4, Hub.pdf
Bedankt voor je mail hierover. Ik zou graag willen weten of iedereen kan participeren aan de ontmoetingen, wat ze inhouden, wat het kost en hoe ik me kan inschhrijven hiervoor. Ik ben geintetresseerd in de ontmoeting op 31 mei, georganiseerd door Herman de Roos, locatie: Mennenrode, Elspeet.
Alvast bedankt.
Hartelijke groet,
Aart Beunderman
Theo Buijsrogge zei:
Op korte termijn kunnen we elkaar ontmoeten voorafgaand aan twee reguliere bijeenkomsten. Ik regelde bij beiden 15% korting voor leden. Als je alleen komt om leden van dit netwerk te ontmoeten is dat ook OK, je kunt ter plekke besluiten evt. te blijven.
18 maart: presentatie 10e Business Spiritualiteit Magazine, met o.a. Paul de Blot over zelfbewustzijn van organisaties. Meer...
Aanvang: 16:00 uur
Kosten voor onze leden: €58,65 ex. BTW
Ontmoeting Spiritueel Ondernemers Netwerk: v.a. 13:00 uur
22 maaart bijeenkomst Spirituele Management Tafel over Succeskompas. meer...
Aanvang: 16:00 uur
Kosten SMT bijeenkomst voor onze leden: € 106,25 ex. BTW
Ontmoeting Spiritueel Ondernemers Netwerk: v.a. 13:00 uur
Stuur me even een mailtje als je bij de voorafgaande ontmoeting erbij bent.
Daarnaast kun je natuurlijk ook reageren op de uitnodiging van Kees Kaldenbach in Amsterdam.
Graag tot ziens,
Theo
Theo Buijsrogge zei:
het heeft geen storm gelopen voor de bijeenkomst van 31 mei. Ik ga hem dus annuleren. Volgende keer doen we het beter en bedankt voor je belangstelling.
Vriendelijke groet,
Herman
Monique Evenhuis zei:
De beslissing wordt je nu helemaal uit handen genomen. Slechts twee aanmeldingen. Ik ga de bijeenkomst dus afmelden. Bedankt voor de belangstelling.
Herman
Josefien Harmsen zei:
Het heeft geen storm gelopen dus de bijeenkomst in Mennorode die geplanned stond voor 31 mei wordt bij deze geannuleerd.
Vriendelijke groet en we proberen het later nog wel eens een keer.
Herman de Roos
Theo Buijsrogge zei:
Het is leuk wanneer je komt maar ik kan me ook helemaal je beslissing voorstellen om niet te komen. We zien elkaar vast nog wel eens op een ander tijdstip.
Warme groet,
Herman
Josefien Harmsen zei:
Ik las het volgende op de website van Mennorode. Misschien is het een mogelijkheid om wat gemakkelijker op de plaats van bestemming te komen. Anders misschien afwachten wat Theo doet. Hij schreef dat hij wat in utrecht wilde organiseren.
Mennorode beschikt over een eigen vervoersdienst van en naar het NS station van Nunspeet.
Gasten van Mennorode kunnen tegen een kleine vergoeding gebruik maken van deze service.
De vervoersdienst rijdt op vastgestelde tijden en dient minimaal 24 uur voorafgaand aan de rit gereserveerd te worden. Voor informatie en reserveren kunt u contact opnemen met de receptie van Mennorode T 0577 498 111.
vriendelijke groet,
Herman de Roos
Josefien Harmsen zei: