Graag je eigen ervaringen met je eigen opleiding, liefst zoek ik een NOBCO erkende opleiding die niet te duur is. 1000-2000 eur. In omgeving Zoetermeer of Den Haag.

You need to be a member of Spiritueel Ondernemers Netwerk to add comments!

Join Spiritueel Ondernemers Netwerk

Email me when people reply –

Replies

• Hallo Dennis,

Het is alweer een tijdje geleden dat je deze discussie hebt gestart. Ik hoop dat je inmiddels een NLP opleiding hebt gevonden. Zo niet, kijk dan eens op mijn website www-nlp-groningen.com. Ik integreer NLP en spiritualiteit op een hele praktische manier. Als je nog vragen hebt stel ze gerust.

• Dag Dennis,

Neem eens een kijkje op onze website: www.personalmanagement.nl

Opleidingen vanuit het hart naar het hart

In veel opleidingen leer je werken met NLP. De technieken en modellen die NLP je aanreikt, kun je op verschillende manieren en terreinen toepassen. Bij Personal Management verbinden we NLP aan persoonlijke ontwikkeling en de weg naar het hart, waardoor je meer grip krijgt op je eigen leven en je leven een expressie wordt van wie je bent, vanuit je hart. Leven vanuit je hart, ook wel leven vanuit authenticiteit genoemd,betekent betekenis geven aan je leven waardoor je leven zinvol en vervullend wordt. Ontwikkeling begint bij jezelf door zelfliefde, zelfrespect, eigenwaarde, zelfwaardering, autonomie en door vrijheid in jezelf te ervaren. We kunnen anderen en de wereld op dezelfde wijze ontmoeten. We staan vervolgens open om dit ook van anderen terug te ontvangen. Dit zal een positief effect hebben op alles en iedereen en bijdragen aan een mooiere toekomst voor onze wereld.

Integratie versus verandering.

In de NLP-opleidingen bij Personal Management, ligt het accent op integratie. In een veilige en respectvolle omgeving sta je als mens centraal. De aangereikte materie is meer dan een serie technieken. Hiermee komt het accent te liggen op het blijvend integreren van vaardigheden en perceptieverandering. Je wordt door ervaren trainers ondersteund in je eigen leerproces. Centraal staat het vergroten en uitbreiden van je mogelijkheden. Veel benaderingen binnen persoonlijke groei sturen aan op gedragsverandering. Dit betekent vaak het benadrukken van de overtuiging: “Ik wil ergens van af.” NLP vanuit een integrale visie is een diepgaand transformatieproces, bewustwording van eigen mogelijkheden en leerpunten. NLP vanuit een integraal perspectief streeft naar verandering door bewustwording, niet door het sturen op gedragsverandering zonder bewustzijn. Andere keuzes en veranderingen ontstaan vanuit heelheid en verbinding. Hierdoor zal de aangereikte stof telkens opnieuw op de eigen context van de student geïntegreerd worden.
  • dag Dennis

Centrum GO in Amersfoort is ook erkend als NLP_trainer.
    De opleiding paste in mijn ontwikkeling destijds en ik heb eruit gehaald wat nodig was.
    Succes met zoeken en vinden. Wat daarbij helpt is de ecologie van een besluit: voelen waar je hart naar uit gaat en je verstand ook ja op zegt en financiële realiteit haalbaar is.

Groeten van Noor Verheul; Brucka voor inspiratie en nieuw perspectief.
  • Ik heb de practitioner en master practitioner gevolgd bij Paul Liekens, te Westmalle (BE). Iedere dag begint met meditatie en Paul is zelf ook sjamaan. Een heel warme, integere opleiding waar de ervaring en je persoonlijke groei centraal staat. Bovendien ook een heerlijke sfeer; het is telkens in blokken van vier dagen waar je blijft overnachten. Daardoor komt de groep echt samen, 's avonds drink je dan een wijntje en wordt er gedanst :)

http://www.paulliekens.be
  • in klundert zit een heel goede opleiding: Commitments - www.commitments.nl
    Molenstraat 27a, Klundert - 0168 402710
    heb er goede ervaring mee. één van de leiders werkt zelf met nlp in het bedrijfsleven
    ik hoop dat je hier wat aan hebt.
    succes en hartelijke groet van yvon
    commitments.nl - commitments Resources and Information.
    commitments.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to f…
  • Hallo Dennis,

NLP opleidingen met een spirituele inslag geef ik zelf, maar dat is in Groningen, voor jou misschien wat ver maar je bent natuurlijk welkom :-) Je kunt op mijn website kijken www.nlp-groningen.com.

Andere opleidingen bij jou in de buurt die ook een spirituele inslag hebben zijn Smarasiddhi in Rotterdam, Eric Schneider van Arcturus in Belgie en Paul Liekens van Heartsystems in Belgie.

Succes met het vinden van de opleiding die bij je past.

Groetjes,
    Sabine Hess
This reply was deleted.