Nieuws van Spiritueel Ondernemers netwerk                                               19 mei 2020
5130783689?profile=RESIZE_710x

Hallo beste mensen,

Wat een bijzondere tijd leven wij in! Naast alle ellende zie ik ook heel veel mooie dingen. Ik zie saamhorigheid, waardering van wat we altijd als vanzelfsprekend hebben ervaren zoals overvloed, vrijheid en gezondheid en ook waardering van veel ondergewaardeerde beroepen. We zien de effecten van onze luchtvervuiling en wat een pracht er tevoorschijn komt als dat weg is. 
Het maakt ons bewust wat echt belangrijk voor ons is en dat we allemaal met elkaar verbonden zijn. Ik zie een verlangen om onze samenleving fundamenteel nieuw vorm te geven en een geloof dat veranderingen die eerder voor onmogelijk gehouden werden nu wel kunnen. 

Wat past dit mooi in onze cosmische ontwikkeling. Rond 2012 heeft ons collectieve bewustzijn een keuze gemaakt. Niet voor het einde van ons bestaan op aarde, maar voor een nieuwe levencyclus op een hoger trillingsniveau.
Daarvoor moeten we wel veranderen en we weten dat mensen niet zo makkelijk veranderen. Vaak is daar een situatie voor nodig die mensen uit hun comfortzone haalt. Dat levert dan een goede voedingbodem op om te groeien naar een nieuw, hoger, bewustzijn. We zijn nu collectief in zo'n situatie terecht gekomen. 

Gebruik deze periode om jouw bewustzijn verder te vergroten en draag zo bij aan de groei van ons collectief bewustzijn. Geniet en blijf dicht bij jezelf. Laat ongewenst oude patronen los en geef aandacht aan wat je belangrijk vindt en verlangt. Vertrouw erop dat deze situatie achteraf een groot geschenk blijkt te zijn.

Lees verder over de nieuwe website, de eerstvolgende netwerkbijeenkomst en een nieuw gesprek met spirituele gids Michael (over o.a. Corona).

Ik hoop je snel weer te ontmoeten.

Hartelijke groet,

Theo

Nieuwe website

4552342880?profile=RESIZE_584x

De website van de online community (op NING.com) was al jaren niet meer fundamenteel veranderd. Ondertussen is er veel veranderd. Mensen maken steeds meer gebruik van hun mobieltjes om een website te bezoeken en er een reactie achter te laten. Daarvoor dient een website zgn. 'responsive' te zijn. Dat betekend dat deze zich automatisch aanpast aan de schermgrootte. Verder is veiligheid een steeds belangrijker thema. Daarom besloot ik de website op te waarderen en te voorzien van een nieuwe, frisse startpagina.

Startpagina

Online community

Ben je hier nog niet aangemeld en doe je alleen mee op LinkedIn of Facebook, meld je dan aan, dat kan ook gewoon met je Facebook of LinkedIn account.

Wat vind je ervan? Ik ben benieuwd naar je reactie. Laat die hier achter.

SON Netwerkbijeenkomst: In gesprek met je Ogen
Over de mogelijkheden van Oogcontact gezien vanuit spiritueel perspectief

4751365668?profile=RESIZE_584x

Door de huidige situatie is een nieuwe datum nog niet bekend. Ik verwacht dat het september wordt en laat het je zo snel mogelijk weten. De titel en onderwerp zijn wel al bekend:

In gesprek met je Ogen
Over de mogelijkheden van Oogcontact gezien vanuit spiritueel perspectief

Herken je jouw innerlijk gesprek? Welke gedachten heb je? Zijn die positief, negatief of verspild? Begrijp je wat de impact daarvan is op de uitstraling via je ogen? De ogen zijn de spiegel van de ziel. Heb je moeite met oogcontact? Of vind je het heel gemakkelijk? Of vind je het soms gemakkelijk en andere keren moeilijk? En weet je dan hoe dat komt? Als je antwoorden wilt vinden in jezelf en in de ervaring met anderen, dan nodig ik je van harte uit bij deze workshop. De ervaringen die je opdoet neem je mee in elk menselijk of beter elk zielecontact wat je hebt. Het geeft je inzicht in wanneer je je ogen gebruikt vanuit een spiritueel bewustzijn en wanneer vanuit een beperkt, oppervlakkig bewustzijn. Beide mag gezien worden en aan jou om er je voordeel mee te doen.

De workshop wordt verzorgd door Roos Nabben, vrijwilliger en coördinator van de Brahma Kumaris Spirituele Academie afdeling Rotterdam. Zij maakt bij deze workshop gebruik van verschillende oefeningen, meditatie, reflectie en uitwisseling met elkaar.

Meer informatie en aanmelden...

Weten hoe de vorige bijeenkomsten waren? Lees dan de verslagen nog eens. 

Nieuwe inzichten van Michael

Lemniscaat-polariteit-600x175.jpg?profile=RESIZE_710xPeriodiek heb ik met mijn mede-auteurs een gesprek met spirituele gids Michael, de bron van ons boek Michaelsysteem, de essentie van je persoonlijkheid.

Recent publiceerden we hiervan:

Op Michaelinzicht.nl vind je ook:

You need to be a member of Spiritueel Ondernemers Netwerk to add comments!

Join Spiritueel Ondernemers Netwerk

Email me when people reply –