Nieuws van Spiritueel Ondernemers netwerk                                               13 juli 2020
5130783689?profile=RESIZE_710x

Hallo beste mensen,

Onze ziel leeft in eenheid en heeft daarom een fundamenteel verlangen om zich te verbinden met anderen. Wat heerlijk dat we weer meer mogelijkheden hebben om daar invulling aan te geven. Ik meldde in de vorige nieuwsbrief al dat er een nieuwe netwerkbijeenkomst in de maak was. Nu is ook de datum vastgelegd. Op 31 augustus gaan we met elkaar het gesprek aan via onze ogen en onderzoeken we de mogelijkheden van Oogcontact gezien vanuit spiritueel perspectief.

Ik heb er heel veel zin in en zie er naar uit je dan weer te zien

Zonnige en hartelijke groet,

Theo

SON Netwerkbijeenkomst 31 aug: In gesprek met je Ogen
Over de mogelijkheden van Oogcontact gezien vanuit spiritueel perspectief

4751365668?profile=RESIZE_584x

Herken je jouw innerlijk gesprek? Welke gedachten heb je? Zijn die positief, negatief of verspild? Begrijp je wat de impact daarvan is op de uitstraling via je ogen? De ogen zijn de spiegel van de ziel. Heb je moeite met oogcontact? Of vind je het heel gemakkelijk? Of vind je het soms gemakkelijk en andere keren moeilijk? En weet je dan hoe dat komt? Als je antwoorden wilt vinden in jezelf en in de ervaring met anderen, dan nodig ik je van harte uit bij deze workshop. De ervaringen die je opdoet neem je mee in elk menselijk of beter elk zielecontact wat je hebt. Het geeft je inzicht in wanneer je je ogen gebruikt vanuit een spiritueel bewustzijn en wanneer vanuit een beperkt, oppervlakkig bewustzijn. Beide mag gezien worden en aan jou om er je voordeel mee te doen.

De workshop wordt verzorgd door Roos Nabben, coördinator van de Brahma Kumaris Spirituele Academie afdeling Rotterdam. Zij maakt bij deze workshop gebruik van verschillende oefeningen, meditatie, reflectie en uitwisseling met elkaar.

Meer informatie en aanmelden...

Weten hoe de vorige bijeenkomsten waren? Lees dan de verslagen nog eens. 

Nieuwe inzichten van Michael

photography-of-man-and-woman-at-the-lourve-museum-during-sunset-600x200.jpg?profile=RESIZE_584xPeriodiek heb ik met mijn mede-auteurs een gesprek met spirituele gids Michael, de bron van ons boek Michaelsysteem, de essentie van je persoonlijkheid.

Recent publiceerden we hiervan:

Op Michaelinzicht.nl vind je ook:

You need to be a member of Spiritueel Ondernemers Netwerk to add comments!

Join Spiritueel Ondernemers Netwerk

Replies are closed for this discussion.